Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..
A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?
3 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot
Sukin píše: Co je to za blbost nerozbalené zboží snad můžeš vrátit bez udání důvodu ne???
Ne, když je kupováno na firmu. Tam tahle možnost není. Takže třeba i při koupi notebooku nemáš nárok ho vrátit pakliže to bylo kupovaný na firmu.