1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
Když jste se tu ale všichni tak pěkně sešli, poraďte mi, prosím, jak přidělat padáky na Sportku... :shy: Jestli je nutné řezat kapoty... :/
A případně ještě kde sehnat levnějc tlumič řízení... :)
Díkes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
RUTAN píše: Stepan>e-ee..já mám 01ku, mluvil jsem s lidma, co měli 03ky, 02ky a taky ten samý problém. po 10-20tkm odešel napínák. Já to vyřešil předepnutím, ale zdá se mi, že zase začíná povolovat, tak tam možná dám tužší pružinu. nový ho nemá cenu kupovat, za chvíli se vysype znovu podle mně...
ale ten napínák by se projevoval jinak - propouští v tahu a to nejdřív kolem 5-7 000ot/min. na volnoběh nikdy.
NAPINAK JE SLYSET OD 3000/ot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já jsem si na to vyrobil speciální štoubovák z drátu o průměru 4mm, který jsem ohnul do tvaru L tak, že delší strana měřila asi 4cm a kratší asi 3cm. Konec kratší strany jsem zbrousil do tvaru plochého šroubováku.
Na napínáku je na konci šroubek. Ten vyšroubujte a když se podíváte dovnitř, uvidíte čelo se <strong>zářezem</strong> na ten šroubovák a ještě takovej drát napříč. Ten drát je konec předepínací pružiny a musí <strong>zapadnout</strong> do toho zářezu. Takže zasuňte šroubovák a pomalu otáčejte ( ani s koulema ve svěráku vám neřeknu jakým směrem ) a palec napínáku začne zajíždět dovnitř. a o tom to je :)
Tak a teď to dáme dokupy... Trochu problém je, že na montáž je dost málo prostoru. Pokud máte očištěné obě dosedací plochy a těsnění v pořádku, můžeme přistoupit k montáži. Fígl je v tom, že musíte současně předepínat a stahovat napínák k válci. Takže s tím zahnutým šroubovákem ( nebo třeba s něčím jiným, co jste si vyrobili nebo našli ) zasunutým v napínáku to dejte na místo tak, ze se palec opře o lyžinu, která napíná rozvoďák. Protože je napínák maximálně vysunutej, tak vám to nepůjde stáhnout k válci. A teď nastává ten problém s prostorem pro ruce a dost trpělivosti nebo jen trochu štěstí. Palec napínáku musí tlačit na tu lyžinu a vy současně musíte otáčením šroubováku předepínat pružinu. Tím vám palec zaleze do těla napínáku. Až se mezera mezi napínákem a válcem dostatčně zůží, chyťte ho na šrouby a současně s předepínáním pružiny dotahujte napínák k válci až na doraz. Potom vyndejte šroubovák a zašroubujte tam zpátky šroub. Pokud se vám operace povedla, namontujte airbox a nádrž a proveďte zkušební start. Po vytočení do otáček by tam ten rachot prostě neměl být a vám by se měl na tváři rozzářit úsměv. Pokud to stále rachotí, tak jste buď něco udělali špatně nebo je závada jinde.
Mě to i s rozborkou napínáku a s pochopením principu trvalo asi 3 hodiny teď je to šepot květin. Doufám,že jsem to napsal dostatečně srozumitelně a nic důležitého jsem nevynechal. Hodně štěstí všem *yes*
2 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
video:
Naposledy editováno 09.03.2014 16:20:29