globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klatovácí sem
16.4.2012 v 10:19
Nazdárek všem příznivcům jedné stopy. Jelikož tady sice podobné téma už bylo, ale je zamknuté, dovolím si založit toto nové.
Rád bych aby se zde shromažďovali tipy na výlety, případně pokud bude mít někdo chuť se sklouznout, nebo jen tak pokecat

Naposledy editováno 02.08.2013 21:55:35

1 reakcí na tento příspěvek Klatovácí sem

19.7.2013 v 09:57 | Nahoru | #1
Včera večer jsme s Romčou vrátili z naší malé motodovolené na Slovensku. Byli jsme ubytovaný v penzionu v Liptovském Mikuláši. V úterý jsme projeli Vysoké Tatry, vyjeli jsme lanovkou ze Štrbského plesa na Soliska. Tam byl krásný výhled. Ale jinak jsou Vysoké Tatry přecpané turistama, pár pěkných zatáček jsme si tam projeli a pak hurá pryč. Ve středu jsme vyrazili do Nízkých Tater. Turistů tam taky bylo dost, ale ne tolik. Vyjeli jsme lanovkou na Chopok a vyškrábali jsme se v kůži až na vrcholek. i když bylo docela chladno tak jsme se trošku zapotili . Pak jsme projeli pár silniček a vzali to směrem na vodní nádrž Orava. Cestou zpět jseme to vzali přez západní Tatry kde jsem našel krásnou silnici č. 584 a její úsek cca 10 kilemtrů jsem si třikrát zopakoval. Nádherné zatáčky s dobrým povrchem Tuhle cestu všem doporučuji když někdy navštívíte Tatry. No a ve čtvrtek jsme vyrazili domů. Vzali jsme to oklikou přez Martin, Prievidzu a pak po silnici 574 která se pěkně kroutí až do Ilavy.
Krásně jsme si to užili a i motorka to vše vydržela bez sebemenšího problému. Najeli jsme skoro 1700 kilometrů, už se těšíme na další cestování a doufám že to bude konečně do Alp