globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ucastnik nehody bez STK
 
12.4.2012 v 11:26
Zdravim
lidi kamarad mel nehodu na motorce. ridic automobilu nezastavil na stopce a kamarad do nej naboural. je to na kamere, videli ti primo i policajti. ale o to by tak neslo. dneska kamarad zjistil, ze motorka mela v dobe nehody 3 dny propadlou stk. motorka byla jinak technicky v poradku. predpokladame, ze vysafuje pokutu za jizdu bez STK, ale zajima nas jak se k tomu postavi pojistovna pri plneni skody. co si myslite?

3 reakcí na tento příspěvek ucastnik nehody bez STK

12.4.2012 v 22:18 | Nahoru | #1
Pánové zdravím a snad mohu,po 35 letech jako "polovodič",co lítal po světě s kamionkem,říci svůj názor a to i přímo s příkladem ze života.
Kamarád vlastnil,tak jako já,VW-SHARANA.Vyrazil s ním do Německa,u Hamburku mu baba vycouvala přímo do cesty ze dvorku .Přijeli cajti,paní se moc dlouho omlouvala,že omylem přišlápla plyn místo brzdy a je to tedy její vina.Sharánka odvezl podval do nejbližšího VW servisu a kamarád se,v celkem dobrém rozpoložení ,vrátil vlakem.On ho totiž koupil v té době za 260 000 Kč a odhad škody z německé pojišťovny zněl na v přepočtu 280 000 Kč.Už se viděl,jak si koupí ještě lepšího .
Ale jaké bylo jeho překvapení po necelých dvou měsících ,když mu přišel z Německa doporučený dopis s vyjádřením pojišťovny té paní,že sice vina je na její straně,způsobená škoda sice odpovídá,ale z plnění nebude nic,jelikož od výrobce jsou předepsaná kola se zátěžovým indexem 96-98 a on mě na zadní nápravě index 91 .Koukal jak opařenej,protože jako dodatek tam byl účet za odtah vozidla a jeho odstavení v servisu.Okamžitě letěl na "DAS",ale přesto že tam jsou STŘELCI,tak mu nic nepomohlo .A byl moc rád,že nemusel nic platit té paní,neb jak vyplynulo z názoru soudního znalce,měl jinak auto v naprostém pořádku ale vzhledem k těm pneumatikám ho neměl způsobilé k provozu na pozemních komunikacích.A takhle se již začínají chovat i pojišťovny tady,jelikož jsou to jen dceřiné společnosti těch na západ od nás a tam je toto normální jev .
Takže dle mého názoru tu do sebe mícháte dva pojmy - míru zavinění a plnění pojišťovny za vzniklou škodu.
No a já,po všech školeních,přednáškách a radách kamarádů-policajtů,pokud bych měl mít nehodu,tak si to druhé vozidlo obejdu-pokud toho budu schopen-a vše co na něm najdu bez homologačních značek nechám zapsat do protokolu,a vím dobře proč .

(reakce na) ucastnik nehody bez STK

12.4.2012 v 22:55 | Nahoru | #2
dolf> konečně někdo pochopil o co zde jde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucastnik nehody bez STK

13.4.2012 v 00:32 | Nahoru | #3
dolf> sorry, ale tak jak si to popsal tomu nevěřím. To, co popisuješ NEMOHLO mít vliv na vznik nehody ani na výši škody. Tzn. nemohlo ovlivnit výši plnění pojišťovny. Pokud se tak stalo, nebylo toto jednání v souladu s platnou legislativou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucastnik nehody bez STK

18.4.2012 v 07:45 | Nahoru | #4

dolf píše: Pánové zdravím a snad mohu,po 35 letech jako "polovodič",co lítal po světě s kamionkem,říci svůj názor a to i přímo s příkladem ze života.
Kamarád vlastnil,tak jako já,VW-SHARANA.Vyrazil s ním do Německa,u Hamburku mu baba vycouvala přímo do cesty ze dvorku .Přijeli cajti,paní se moc dlouho omlouvala,že omylem přišlápla plyn místo brzdy a je to tedy její vina.Sharánka odvezl podval do nejbližšího VW servisu a kamarád se,v celkem dobrém rozpoložení ,vrátil vlakem.On ho totiž koupil v té době za 260 000 Kč a odhad škody z německé pojišťovny zněl na v přepočtu 280 000 Kč.Už se viděl,jak si koupí ještě lepšího .
Ale jaké bylo jeho překvapení po necelých dvou měsících ,když mu přišel z Německa doporučený dopis s vyjádřením pojišťovny té paní,že sice vina je na její straně,způsobená škoda sice odpovídá,ale z plnění nebude nic,jelikož od výrobce jsou předepsaná kola se zátěžovým indexem 96-98 a on mě na zadní nápravě index 91 .Koukal jak opařenej,protože jako dodatek tam byl účet za odtah vozidla a jeho odstavení v servisu.Okamžitě letěl na "DAS",ale přesto že tam jsou STŘELCI,tak mu nic nepomohlo .A byl moc rád,že nemusel nic platit té paní,neb jak vyplynulo z názoru soudního znalce,měl jinak auto v naprostém pořádku ale vzhledem k těm pneumatikám ho neměl způsobilé k provozu na pozemních komunikacích.A takhle se již začínají chovat i pojišťovny tady,jelikož jsou to jen dceřiné společnosti těch na západ od nás a tam je toto normální jev .
Takže dle mého názoru tu do sebe mícháte dva pojmy - míru zavinění a plnění pojišťovny za vzniklou škodu.
No a já,po všech školeních,přednáškách a radách kamarádů-policajtů,pokud bych měl mít nehodu,tak si to druhé vozidlo obejdu-pokud toho budu schopen-a vše co na něm najdu bez homologačních značek nechám zapsat do protokolu,a vím dobře proč .



To je ňáký divný. Váš text totiž řiká, že pokud mám na svém vozidle jednu pneumatiku 91 místo 96 nebo 98, může mi být bez náhrady a beztrestně kýmkoli zničeno bez jakéhokoli plnění od pojišťovny. A tohle prostě není pravda.
Nabízím dvě varianty vysvětlení a.) Kamarád je idiot a nechal si to líbit.
B.) bylo to nějak jinak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist