http://www.motoinzer...610432-tt-600-s.html Tahle splňuje 25kW i 0,16kW/kg.Ma to teda jenom nakopávačku,ale toho bych se vubec nebál.Sám sem měl TT,sice Rko,a byl to bezva stroj
.Někdo nadává na to startování,ale já s tím neměl nikdy problém,za studena i za tepla.Myslim,že je to o seřízení a o cviku
.Má to automatickej dekompresor.Já to bez startéru viděl jako výhodu,odpadá starost s baterkou.Motorově i podvozkově bylo rko super,myslim že sko je na tom prakticky stejně.Má to plně stavitelnej podvozek.S origo převodem mi jezdila 155 km/h a za 5s byla na stovce
.Jinak XR je víc do terénu,je o něco lehčí asi 140kg,má častější servis,olej kolem 3tis.km.TT mi příde nejvíc univerzál,záleží jak ji nastavíš a co dáš za botky(150kg),olej kolem 5tis.km.S DR ten terén už je horší,zas lepší cestování.XL moc neznám,ale myslim že je to takový starší XR,víc na silnici a sehnat dobrej kousek s 25kW nemožný
...