Téma: Švejkova českobudějovická anabase

7.4.2012 v 22:41
Při jednom večeru u pivka v naší oblíbené hospůdce se parta dobrých přátel dohodla,že by bylo fajn vyrazit na motovýlet a to na veteránských strojích. Každý,tedy kromě mě, měl z čeho vybírat a po nedlouhém přemýšlení bylo jasno. Naplánovali jsme si trasu s názvem ŠVEJKOVA ČESKOBUDĚJOVICKÁ ANABASE.Jak název napovídá,jelo se po stopách Dobrého vojáka Švejka.Vyráželi jsme z Benešova u Prahy a nevynechali jsme téměř jedinou zastávku onoho chlapíka s nosem jako bambule. Bylo nás pět,kteří jsme absolvovali celou cestu čítající cca 475km.Celou parádní akci jsme měli dokonale naplánovanou včetně noclehů v kempech a zajištění jídla. Je nutno podotknout,že věková hranice účastníků se pohybovala od 36 let do 76 let a jelo se na strojích opravdu úctyhodného věku. Jela s námi Jawa Sport z roku 1937,Jawa Pérák a ČZ z roku 1965,"rus" a další skvosty. Bohužel se po cestě oddělily a dále jsme pokračovali bez nich a také jako doprovodné vozidlo Škoda Octavia z roku 1997....Tento stroj vedla moje maličkost,páč nemaje ještě řidičského oprávnění na velkou motorku.Fungovala jsem jako záchranná složka,při odkládání oděvů a jako servisní vozidlo. Též musím podotknouti,že za celou cestu jsme řešili jen titěrné problémečky,které by se daly zpočítat na prstech jedné ruky a to třeba zdechnutí moto,kouření jako parní lokomotiva a prdlé lanko od plynu.
První noc jsme spali v kempu Hnačov u Horažďovic,kde jsme byli moooc spokojeni jak s noclehem tak s obsluhou. Mohu jen doporučit. Další den nás čekala nejdelší část naší cesty a to do do kempu Křivonoska u Hluboké nad Vltavou.Cesta byla úžasná a nic krásnějšího jsem nezažila. Vše probíhalo bez komplikací,při povinných zastávkách na cígo,čurání,jedení řízků a lohnění neperlivé vody značně zahřáté z auta byla legrace a byli jsme všichni spokojeni.
Když jsme dorazili na Křivonosku,musel být odpočinek. Boleli záda,ruce a prdky byly v jednom ohni.Venku bylo totiž 30 st vedra,ale i přesto nám bylo moc fajn.Výborný oběd,super večer plný srandy,vtipů a povídání zážitků u jednoho stolu ještě společně s našimi velmi dobrými přáteli v podobě lahvinek vychlazeného pivka.
Samozřejmě se naše cestování neobešlo bez značného trapasu v restauraci v podobě zlitého celého stolu při obědě mnou vylitého nápoje/měli jsme všichni mokré i prdele a to nechápu jak je to možný,dále v podobě nezvané návštěvy v DÁMSKÝCH sprchách,kdy se nevím jakým způsobem záhadně zaměnila panenka s panáčkem na dveřích a menšího úrazu jako moje spálenina o výfuk při focení v Putimě-ošetřeno kokosovým voskem na vlasy,páč to bylo jediné mastidlo,které jsem měla momentálně po ruce.
Opět musím podotknouti,že v restauraci "Pod Dubem" jsme se dočkali výborné obsluhy a jednání a též proběhl úžasný večer.
Na zpáteční cestě jsme natankovali benzín a hurá vstříc domovu. Vůbec se nám nechtělo,ale museli jsme.Zhruba na poloviční cestě se k nám připojil náš kamarád též na Jawičce a dojezd domů byl v duchu opravdu krásného výletu,vyprávění a zážitků.
Letos máme v plánu zase podobnou akci čítající zhruba 3-5 dní. Už se všichni moc těšíme až něco vymyslíme a pojedeme. Já bohužel zase na čtyřech kolech jako doprovod,protože jako baťůžek mě moje drahá polovička nechce....Ani se mu nedivím...........

Naposledy editováno 11.04.2012 19:43:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Švejkova českobudějovická anabase

7.4.2012 v 23:03 | Nahoru | #1

mike3hylo píše: seikos> Jo A rejpavej cyp jako ty, by ji stejně nepochopil. Dobrou noc

To se mi líbí

(reakce na) Švejkova českobudějovická anabase

13.6.2012 v 21:04 | Nahoru | #2

Thorsteinar píše: To se mi líbí

Mně taky . Škoda jen, že ty fotky jsou tak malý...