Abych se dostal k jádru pudla, jedná se mi o to, že jsem při předání motorky servisu řekl: má najeto 18 tis. dle tacháče, co je pravda netuším, dva roky nejezdila, chtěl bych udělat servis + jsou tam ty a ty závady, tak to prosím zkoukněte, jestli je to ok. Pokud by bylo něco dalšího, dejte prosím vědět.
Delší dobu se pak řešila nová indučka (z mojí strany) a po třech týdnech jsem si motku odvezl. Bohužel něco z věcí, co jsem hlásil jako nefunkční stejně nebylo opraveno a musel jsem si to dodělat sám. Žádný papír o předání motorky servisu ani nějaký servisní protokol na konci jsem taky nedostal.
Po 20 km jízdy mi naskočila hláška o chybě na motoru, po shození svodů jsem zjistil, že mám špatnou bohatost směsi, po dotazu zda zkontrolovali matku na altíku jsem dostal váhavou odpověď že ano ale přesvědčivě to vážne neznělo, motku nikdo neprojel a mám prostě pocit (můžu se plést), že se na to celkem vybodli. Opravdu bych nerad někomu křivdil ale stačilo by říct pane, dle mě by tam bylo třeba udělat to a to a to, tak bych řekl ok, udělejte nebo ne, nechte to být. Teď až se umoudří počasí tam musím znovu zajet, nechat píchnout na počítač zjistit poruchu, nechat nastavit směsi a celou situaci nějak pořešit, abych nejezdil ve stresu, že je něco zanedbáno.
Pro klid duše jsem dal motku do autorizovaného servisu, abych měl klid, že se v tom nehrabe tele ale nějak mě to neuspokojilo.
Rád bych se tedy zeptal těch z vás, co s tím mají zkušenosti nebo sami v servise pracují. Je to normální a je chyba u mě, že jsem měl svoje požadavky přesně specifikovat (já ale jako laik nemůžu vědět, co vše se má dělat) nebo je moje nespokojenost oprávněná?
Tímto nikoho nenapadám. Táži se, co si o tom myslí zkušenější.
Díky Jindřich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní úkony v autorizovaném servisu
V poslední době se (i kolem mě) začínají problémy s přístupem autorizovaných servisů docela množit. Asi bych Ti doporučil najít si jiný servis (nemusí být hned autorizovaný), na který Ti může dát dobré reference několik dalších lidí. U nás na severu můžu doporučit TOHOTO člověka. Známe se už minimálně 6 let a zatím jsem nepotkal jediného nespokojeného bikera, co mu svěřil motorku do péče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní úkony v autorizovaném servisu
renda259 píše: VlastíkPlamínek> Dovolím si nesouhlasit. Myslím že není špatné si nejprve zjistit sám pár informací, případně se pozeptat lidí kolem a pak jít do servisu alespoň trochu teorieticky připravený.
připravený na co? Na soud? Nechápu.
Mám za to, že normální a lidsky slušnej postup je že zavolám do toho servisu, slušně formuluju co se mi nelíbí a zeptám jak to budeme řešit. No je imho normální a fér postup.
Zakládat vlákna kde si čtenáři nemůžou ověřit informace vede jen k očerňování apod. Ono je totiž hodně snadný ukázat prstem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 | valdavalda | 13 | 19.6.2013 v 14:08 Buteo |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |