tak jsem se zamiloval do GSX600F, model 99/00. Už jenom čekám na to až se vyskytne nějaká slušnější na inzerci a jedu pro ní :)
Chci se Vás, zkušenějších, zeptat, na co si dát extra bacha, ať už při nákupu, nebo pak při provozu.
Proč jo? Na to jsem našel spoustu odpovědí, ale jako člověk zvědavý by mě zajímalo proč ne? Přece musí mít nějaký svoje mouchy, mušky, masařky...
Díky za Váš čas a rady
1 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
Motor vychazi z banditu olejac kterej ma vydrz.
Za me bych to zesral.
Je docela velká a těžká, takže pro střízlíky to asi nebude to pravý ořechový. Docela dobře drží stopu v zatáčce, ale je třeba počítat s tou váhou která se tam projeví, ze začátku ji asi do zatáčky budeš muset trošku přemlouvat. Spotřeba je kolem šesti. Většina z nich bude asi položená, tak aby byly dobře spasovaný plasty. Brzdy jsou velmi šlušný. Je poměrně pohodlná i na delší cesty. Víc mě nenapadá.
2 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
magorvkleci.com píše: Málo muziky za málo peněz
já bych řekl že je to docela dost muziky za málo peněz. Pokud od toho neočekává supesportovní výkony tak bude myslím spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
Je to hrozná prasnice a ošklivá jak noc, když už, tak alespoň 750.
Tu jsem měl
1 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
Že je to veterán - je, máš recht, ale nejsem závodník, chci se občas v klidu projet a mám-li být upřímný, ty novější motorky mi přijdou jedna jak druhá, ostře řezaný, pro mě nic moc :) ale i tak díky za názor
Střízlík právě moc nejsem (192 cm a 100 kg), takže tam by problém být neměl, a aspoň na tom nevypadám jak vosa na bonbonu. Účel jsou projížďky, kochačka, jak už jsem psal, nemám potřebu honit to přes 200 km/h a říkat si jakej jsem borec :)
magorvkleci.com píše: Firecracker>
Je to hrozná prasnice a ošklivá jak noc, když už, tak alespoň 750.
Tu jsem měl
Těžká je to všichni ví. Někomu se líbí někomu ne, věc vkusu, rozhodně ale vypadá jak velká motorka. 750 jede líp ale je to složitější s náhradníma dílama, těch na 600 je víc
romper_stomper píše: Díky všem.
Že je to veterán - je, máš recht, ale nejsem závodník, chci se občas v klidu projet a mám-li být upřímný, ty novější motorky mi přijdou jedna jak druhá, ostře řezaný, pro mě nic moc :) ale i tak díky za názor
Střízlík právě moc nejsem (192 cm a 100 kg), takže tam by problém být neměl, a aspoň na tom nevypadám jak vosa na bonbonu. Účel jsou projížďky, kochačka, jak už jsem psal, nemám potřebu honit to přes 200 km/h a říkat si jakej jsem borec :)
Tak do 160 jede celkem pěkně, pak už je to horší v jednom jsem dal maximálku asi 220 když jedeš ve dvou je to dost znát nad těch 160 už jí chybí výkon. Většinou to asi nepotřebuješ, já jsem ji prodal protože mě chyběl výkon na cestování ve dvou, ale začal mě chybět po cca dvou letech.
Jako mouchy má, je to relativně líná šestka, horší podvozek, ale kdyz nechceš závodit tak to neva, spotřeba byla lehce přes 5..
3 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
160 je pro mě fakt dostačujících, většina cest bude do 120-130 max bych to viděl...
Napadá tě nějaká jiná alternativa cestovnější šestky, která by vypadala dospěle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
romper_stomper píše: Myslím, že zatím si s ní vystačím, přece jenom jsem se zbavil 125 před 6 lety a od tý doby jsem se moc nepovozil, takže v podstatě podruhý začínám :)
160 je pro mě fakt dostačujících, většina cest bude do 120-130 max bych to viděl...
Napadá tě nějaká jiná alternativa cestovnější šestky, která by vypadala dospěle?
Dospěleji bude vypadat snad jen nějaké cestovní enduro nebo podobný mastodont,
Jinak dík za tvoje postřehy, jestli je největší slabinou, že je líná a těžká, tak myslím, že s ní budu spokojenej...
romper_stomper píše: Myslím, že zatím si s ní vystačím, přece jenom jsem se zbavil 125 před 6 lety a od tý doby jsem se moc nepovozil, takže v podstatě podruhý začínám :)
160 je pro mě fakt dostačujících, většina cest bude do 120-130 max bych to viděl...
Napadá tě nějaká jiná alternativa cestovnější šestky, která by vypadala dospěle?
Myslím že taková není ... Ještě snad Honda CBR 600F by mohla být zajímavou alternativou
Naposledy editováno 03.04.2012 13:33:13
1 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
Durex píše: Výkonější byly GSXF do faceliftu. Pak přišly emise,koně dolů a váha nahoru. Jinak ten motor je ještě z doby,kdy se dělali nesmrtelný a poctivý věci. 6-ka vznikla tak,že vzali komplet motor ze 750 a hodily na to 6-kovej vršek,takže klika a celej spodek je předimenzovanej jak prase. Já měl GSXF viz profil a byl jsem max spokojen - na tu dobu. je to těžší motorka,ale zase je to kus železa pod zadkem. taková malá busa
Souhlasím
z-x-r píše: Je to peknej VETERAN vymyslena od 90roku tedy tak i jedouci a vazici...
Motor vychazi z banditu olejac kterej ma vydrz.
Za me bych to zesral.
od 88 kdyz uz
e: jinak jednu mam, udrzba jednoducha nenarocna, mam pres 190 a vejdu se, na delsi trasy problem nemam
Naposledy editováno 03.04.2012 14:34:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
...a když už se tu sešli odborníci přes tenhle model, tak se hnedka zeptám - jaký by měly být zhruba otáčky na volnoběh a startuje se ten motor úplně bez plynu, jen se sytičem, nebo by se mělo malinko plynu přidat? Bez plynu mi totiž nechytne, ale s lehkym přidánim plynu už naprosto v pohodě (ročník 04, volnoběh mám někde kolem 800ot/min (na můj vkus nízkej?) - takže z toho nechytání podezřívám právě tohle)
díky za info
1 reakcí na tento příspěvek GSX600F - jaká je to motorka?
Otáčky na volnoběh jsem měl asi 1200.
Startoval jsem ji zcela bez plynu pouze se sytičem.
EDIT: Jak píšeš taky si myslím, že jsou ty otáčky nízké a proto že musíš přidat trochu plynu.
Naposledy editováno 03.04.2012 16:43:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
sharkis píše: Firecracker> já si právě taky myslim, že by měly bejt aspoň nad 1000 Nechám to asi zvednout až pujde do servisu - všiml jsem si (už při koupi), že trochu sákne těsnění pod hlavou - nic vážného, spíš to špiní (asi ten prosolenej Italskej vzduch, kterej holt těsněním nedělá dobře), ale plánuju jí minimálně na nějakých 5 let, tak to chci mít všechno v pořádku
jasný, taky by mě štvalo kdyby to sáklo. Jinak volnoběh se tam nastavuje nějakým šroubkem myslím, že to snad není nic složitého, už si to ale nepamatuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
Mám jí od soboty - nemám na to čas, takže to chci nechat udělat komplet, když už to tam povezu
Na kolik ta výměna může přijít cca, resp. jaká je časová náročnost?
E: ty podtlaky a karbece celkově budou asi v pohodě, ten sáknoucí olej a startování je jediná věc, která mi úplně nesedí, jinak když se nastartuje, tak přede úplně nádherně, nikde žádný "ruchy", při jízdě necuká, nedusí se - prostě idylka
Naposledy editováno 03.04.2012 17:02:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX600F - jaká je to motorka?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |