Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Naposledy editováno 06.04.2012 22:46:27
SVSkritek píše: Perňa_81: Ze mne nikdy nejakej rychlik nebude. Nemam na to talent atd. Ale opravdu mne to bavi snad vic jak na zacatku. Jak se stim clovek vic sziva
Nikdy neříkej NIKDY ..třeba zrovna objevíš kouzlo, jak to jet rychle a převedeš do praxe. Ale to je na tom to nejtěžší, teorii tady máme zmáknutou všici skvěle