budu objednávat novou sadu, ale mám dotaz, na který mi ani Hamlet nebyl schopen odpovědět, tak to zkusím ještě tady.
Vpředu mám "supr" rozměr 130/70 R16, takže omezený výběr - zůstávám věrný Conti sport attack.
Na zadek se rozhoduji mezi SA a Road attack 2, a zde je můj dotaz:
RA2 má tvrdší střed, ale jak moc je směs na bocích srovnatelná se sport attackem? Resp.po nehodě se nějak stále bojím, a chci mít v pneu plnou důvěru (i když na to moje ježdění asi plně stačí RA2). Proto bych rád, kdyby někdo něco věděl více o těch směsích.
A druhý dotaz, kdybych tedy věděl, že mi "stačí" oboje, najede ten RA2 o tolik víc než SA? Je mezi nimi rozdíl asi 700,- tak jestli se to vůbec vyplatí. Pročetl jsem vše možné, ale k pořádným výsledkům jsem se nedostal.
A jezdím sportovně, užívám si jízdu, ale často jezdím s přítelkyní - zde by se asi více hodil tvrdší střed, že?
Díky za názory, zkušenosti a odpusťte si prosím blbý připomínky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu po milionté...kdo je schopný odpovědět?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu po milionté...kdo je schopný odpovědět?
ptaak píše: dewwil> V čem bude SA2 lepší proti původnímu SA?
Tak to ještě nevím , kromě toho, že se nemusí ojíždět ta klouzavá vrstva, má jinej vzorek a montuje se v továně BMW na nový S1000RR...Ale asi by to mělo vydržet víc, když to dávaj na 200koňovou moto...Prostě to musim otestit, když pod Continentalem dělám