globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkon
26.3.2012 v 20:44
Zdravím. Potřeboval bych vědět co je pravdy na tom, že když oddělám trubičku z karbecu a rozdělám výfuk, že se bude nafoukávat pod kroužky a ty se zapečou. Mě jsem to takhle oddělaný, jelo to rychleji, ale výkon stejnej a při vyšších rychlostech to kouřilo. Potom mi řekli že to mám dat zpátky protože se to prej ničí.Tak nevim jak to jinak otevřít možná sportovní sada trysek... nevíte někdo? Díky

Uzavřeno 30.05.2012 v 16:57 uživatelem milan5698

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

27.3.2012 v 10:56 | Nahoru | #1
Cau nic se ti nicit nebude neni to tam od toho aby se to nenicilo ale aby se omezil vykon a mohl jsi na tom jezdit od 16. Jestly ti spadnul vykon tak jdi do GO motoru nebo pri nejmensim alespon vymenit pist. Jinak jak jezdi Kawa? Uz je to celkem doba co jste si ji odvezly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon

27.3.2012 v 19:17 | Nahoru | #2
Jay26>
Čau. No jezdí suprově, akorát ten výkon, ale neklesnul, to jenom že jsem se na tom rozjezdil. Takže myslíš že když oddělám trubičku a rozdělám výfuk, tak nic nepokazím? Jo a nevíš náhodou jestli je v koleně omezovací kroužek? To kouření bude možná olejem. Já tam dávám Denicol 2T, je to belgickej olej, ale chtěl bych vyzkoušet to TTS, možná že se to zlepší, prostě když jedu na 6ku těch 85 - 90 tak to strašně hulí. Ještě jsem něco slyšel o klapkách na ten výkon.

Výkon

28.3.2012 v 14:28 | Nahoru | #3
jestli vládneš rajchštinou, tak se podívej na kmx125.de do sekce technik - jsou tam hezky a polopatě popsaný úpravy
neboj se to podle nich otevřít, kmx je dost uškrcený kvůli max 11kW, když to otevřeš, nic se ničit nebude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon

31.3.2012 v 21:22 | Nahoru | #4
milan5698> Olej jsem daval ten TTS a nemohl jsem si stežovat jen byl o něco dražší. Když vyndáš tu trubicku z karbecu budeš mít už asi plnej výkon co tam je. Nj je to dváca a né 600kilo tam ti ten výkon začne brzo chybět ale možná to už opravdu bude potřebovat novej píst a osobně bych do něj investoval. Preventivně vyměněnej píst ti zachrání všechno kam by dosáhla ojnice kdyby se stim neco stalo.

(reakce na) Výkon

4.4.2012 v 19:53 | Nahoru | #5
Jay26> Nechám to ještě přez léto a v zimě bych to asi teda vyměnil. Nechci do toho zase teďka cpat prachy, protože si chci dělat na podzim na auto, ale kawu si nechám pokud vydrží pak si udělám na otevřenou a šel bych do KLR 600 nebo novější 650.

(reakce na) Výkon

5.4.2012 v 15:10 | Nahoru | #6
Jay26> Myslíž že tam můžu dat toto? http://pneushop.mak...-1-racing-2t-1l.html nebo radši toto http://www.oleje-mo...ol-Power-1-TTS-2T-1L Oba dva jsou totiž TTS ale ten první je levnější. Tak nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

5.4.2012 v 17:47 | Nahoru | #7
Můžeš, ale olejem to neni. Mam stejnej problém, na 6 hodně kouří ikdyž nemam velký otáčky a moc plynu.

(reakce na) Výkon

5.4.2012 v 20:22 | Nahoru | #8
Daniel_cz> A jak to řešíš? Prý že minerální olej tam nemám lít, není dobrej na vysoký otáčky. Radši polosyntetiku.

Výkon

5.4.2012 v 22:31 | Nahoru | #9
Pokud vím tak oba oleje co tam máš jsou plný syntetiky a u toho bych taky zůstal. Polosyntetika ti bude vždycky dost kouřit a minerál....no fuj o tom radši nemluvim. Z těch dvou olejů je jedno jakej koupíš oba jsou stejný a vhodný pro KMX.
Dával jsem vždycky plnou syntetiku přes oilmastra a absolutně bez problému zádný přidírání a super výkon.
Minerál ani polosyntetika v poměru co dává oilmastr by asi plně otevřenej motor nedokázala správně namazat...a pak by se to přidíralo rostla by ti teplota a zrácelo by to výkon.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon

6.4.2012 v 11:46 | Nahoru | #10
I polosyntetika by to měla zvládnout naprosto bezproblémů, ale plná je přece lepší.
Já to neřešim nijak, protože nevim jak. Poslední možnost je zanesený koleno.

(reakce na) Výkon

9.4.2012 v 21:39 | Nahoru | #11
Daniel_cz> Lepši bejt v klidu s plnousyntetikou než ušetřit pár korun a pak čumět až se to někde vysype.

Jinak v manuálu se píše: "Vollsynthestisches" neboli plnásyntetika.
Tak není už co řešit.

Naposledy editováno 09.04.2012 21:47:27
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist