globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS500, co se zadřeným motorem?
Ahoj,
kamarádovi se stala noční můra každého motoristy.
Koupi v zimě GS500E,1998,za 33 tisíc. V dobrém stavu. Byla připravená na sezónu, vyměněný olej atd. Jezdila hezky. Bohužel jsme v pátek vyjeli na 3 denní túru po ČR.

Bohužel mu začal kolem řadičky protékat olej. Pomalu, ale přece. Hodně jsme jeli, takže pomalu ukapával na řetez a ničeho jsme si nikdo nevšimli. V neděli vykapal úplně a motor se zadřel. Naštěstí si na tom nerozbil hubu, motor prostě zdechnul. Nebyla v něm ani kapka oleje :( Kamarád teď z toho nespí. S motorkama začínal.

Jak byste postupovali v takovém případě? Sehnat motor na GS500 je docela problém, skoro žádné nejsou a těžko jim věřit. Oprava motoru asi nemá vůbec smysl.
Za kolik by se dalo rozprodat GS500 na náhradní díly? 5000 Kč? Nebo jen zadřený motor na ND? 2000 tisíce?

Naprosto strašné, řeknu Vám...Suzuki teda fakt nezvládla varovnou kontrolku oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500, co se zadřeným motorem?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 00:20 | Nahoru | #1
ZeeDee> Prvně bych zjistil co tomu přesně je, kde se to zadřelo. Pokud to není píst-válec(tohle je totiž nejdražší opravovat) ale je jen chycený na klice, tak bych to opravil. Ona to zas tak hrozné ani drahé není jak se na první pohled zdá. Nějaký pátek nazpět sem generálkoval motor jednomu klukovi na 4válcové 750ce kde byla klika hotová na všech čepech, takže oprava 4 ojničních čepů + ojnic, 5 hlavních čepů + 9 párů kluzných ložisek(šálků) a nestálo to ani 8000Kč! Vzhledem k tomu že ty máš jen 2 ojnice a předpokládám 3 hlavní čepy na kterých je klika v bloku, tak musí být cena opravy min. poloviční, tzn. 4000Kč a máš to nové, žádný jetý motor do kterého nevidíš.
Mrkni sem na tohle vlákno dával sem tam pár fotek jak taková oprava motoru probíhá
Škoda že to máš ke mě daleko, bych ti s tím klidně pomohl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500, co se zadřeným motorem?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 15:22 | Nahoru | #2
mischa638> No, rafla klika byva vetsi problem kvuli pripadnym deformacim po zadreni, po oprave to nemusi byt uplne ono, nebo nejsou nadstandartni saly, to je lepsi sehnat jetou dobrou. Pri opravovani vrsku bych to resil obdobne, sehnat jetej ale OK valec s pistama, novy pistni sady jsou samozrejme raketa jak prase.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 4 Dnes v 15:00 sseba1
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist