Naposledy editováno 22.03.2012 20:01:41
2 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Naposledy editováno 27.03.2012 14:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
Sete píše: Chápu, že s úřadama je mnohdy jednání na poblití, ale tenhle dopis o jeho autorovi taky leccos vypovídá...
Čoveče a jak se chceš jinak bavit se zlodějským odpadem? Jako slušně? Ale oni nejsou slušní a slušnému jednání tím pádem nerozumí. Takoví lidé rozumí jen síle a musí si na ně tvrdě Buči...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
Dave81 píše: DMC.motobiker> Myslim, že provozovatel = majitel, pokud není v TP uvedeno jinak...
No to jako jo, v mém případě tomu tak rozhodně je. Ale tady jde o to, že v letáku je napsáno "za každý den provozování nebo ponechání vozidla na veř. kominikaci platí majitel či provozovatel bla bla a tak dále..." a o to mi jako jde, co podle zákona to provozování znamená? Logicky by to mělo být používání vozidla k provozu na veř. komunikacích, což se v mém případě nestalo...
DMC.motobiker píše: No to jako jo, v mém případě tomu tak rozhodně je. Ale tady jde o to, že v letáku je napsáno "za každý den provozování nebo ponechání vozidla na veř. kominikaci platí majitel či provozovatel bla bla a tak dále..." a o to mi jako jde, co podle zákona to provozování znamená? Logicky by to mělo být používání vozidla k provozu na veř. komunikacích, což se v mém případě nestalo...
Koukni do zákona: http://www.silnicnizakon.cz/zakon/zakon-o-pojisteni-odpovednosti-z-provozu-vozidla-393.html
DMC.motobiker píše: Ještě by mě zajímala jedna taková věc - jaký je dle zákona výklad slova "provozovat" a kde se to dá v zákoně najít? A pokud to dle selského rozumu opravdu znamená něco ve smyslu "používat vozidlo k provozu na pozemních komunikacích", tak kdo má pak povinnost prokazovat, zda bylo vozidlo skutečně provozováno či ne? A kdo stanovil podmínky, za kterých se nemusí pokuta (příspěvek) platit? A proč jich je jen tak málo - prodej, depozit, pojištění a likvidace vozidla? Mně příjde, že si to bukvy z ČKP dělají tak trochu jak se jim to hodí do krámu a nemají potřebu si nic ověřovat, protože prostě můžou a bezmocnej občan ať se třeba posere...
Naprosto s tebou souhlasím a v případě sporu budu taky argumentovat tak. Ten zákon se výslovně vztahuje na provoz na POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH. Tj. to, že v tu dobu byla motorka komplet rozebraná v garáži na soukromém pozemku prostě znamená, že pov. ručení platit nemusíš, protože se nenacházela na pozemní komunikaci. A je na ČKP, aby dokázala opak. Já budu mít svědectví x lidí + fotky s datem rozebraného motocyklu.
To že jsem neměl značky v depozitu a můžu platit pokutu je věcí dopravního úseku městského úřadu, nikoliv ČKP...
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
V tom nerovném souboji s institucemi sice "selský rozum" moc neplatí, ALE (!!!)
když by to někdo z nás dotáhl až k soudnímu řízení, tak jsem si jist, že stav kdy je
motocykl na soukromém pozemku(a nemusí ani být neschopen jízdy) NENÍ(!) PROVOZOVÁNÍM
NA VEŘEJNÝCH(!!!)KOMUNIKACÍCH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
IvanDvoutakťák píše: Bludevile,moc se mě líbí Tvoje logika PROVOZU/PROVOZOVÁNÍ na POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
V tom nerovném souboji s institucemi sice "selský rozum" moc neplatí, ALE (!!!)
když by to někdo z nás dotáhl až k soudnímu řízení, tak jsem si jist, že stav kdy je
motocykl na soukromém pozemku(a nemusí ani být neschopen jízdy) NENÍ(!) PROVOZOVÁNÍM
NA VEŘEJNÝCH(!!!)KOMUNIKACÍCH
Tím bych si nebyl tak jistej. Soudy,policie,instituce,ti všichni si myjí vzájemně ruce a když protistrana,co je "jejich" zahlásí jakoukoliv kravinu,tak soudu stačí formulka "že nabyl přesvědčení",a už se vezeš.
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Nejjednodušší by bylo, kdyby se člověk potom, co si udělá papíry, pojistil a nemusel by řešit věčné uzavírání a odhlašování pojistek při každé změně vlastnictví vozidla, depozity a podobný kraviny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
prackarr píše: Tím bych si nebyl tak jistej. Soudy,policie,instituce,ti všichni si myjí vzájemně ruce a když protistrana,co je "jejich" zahlásí jakoukoliv kravinu,tak soudu stačí formulka "že nabyl přesvědčení",a už se vezeš.
Máš bohužel pravdu, ale kdyby byl někdo ochotnej do toho už z principu investovat hodně peněz a vzít si na to třeba takovýho Sokolíka, tak si myslím, že by se to jejich "přesvědčení" rychle zbořilo jak domek z karet...
Bludevil> Jsem rád, že mám podporu od někoho, kdo má tohle všechno pěkně v malíčku. Já do toho bohužel zase až tak nevidím a jenom v tom tak tápu... Každopádně těžko s tím asi hnem, teď jsem ve fázi, kdy je pro ČKP už věc uzavřená a já si s nima akorát dopisuju a holt je možný, že nakonec budu platit x-krát víc než to původně bylo. Ale jde mi hlavně o tu podstatu, že si tu může každej zmetek "votevřít krám" a člověk neudělá nic. Jo to kdyby mě dali k soudu a mělo se to skutečně řešit, na to bych se těšil, ale spíš se obávám, že to hnedka předají exekutorovi a nebo jiným vymahačům výpalnýho...
AndělČK> Opravdu? A jak toho lze docílit? Protože když jim to tam napíšeš i ve formě čestného prohlášení, tak to pro ně není objektivní důvod...
Taky se zmiňuješ kolik se vybere peněz. Ta výše pojistného je ovlivněna nejen počtem nehod, ale i tím, že servisy si při opravách dokážou napočítat i věci, které by nemusely (každému to je jedno že, když to necáluje on ale pojišťovna) a za druhé - kolik je u nás krádeží či pojistných podvodů... Ale to už jsme dost mimo diskusi o ČKP.
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Jenže druhá strana mince´je taková, že každý pojistitel působící v EU musí mít v rámci každé země EU svého zástupce.
Takže vymahatelnost u poješťoven v rámci EU je pouze v dobré administrativě ČKP = nebo naopak tragické=což bude zřejmě případ ČKP=NESCHOPNOST ZÁKLADNÍ PRÁCE?!!
Mimochodem - kdo má otevřené oči musel zavnímat, že ČKP je takovou organizaci "PROTI VŠEM"!
Především od ČKP srší nápady jak cokoli schovat pod povinné ručení = tedy přenést co nejvíce vlastní povinnosti plnit na pojišťovny. Tzn. v konečném důseledku přenesení na nás prostřednictvím zdražení pojištění - opět pro nás pro všechny.
Současně jsem zaznamenal další podporu ČKP pro NečasoKalouskovský nápad přesnést větší procentuální podíl výjezdů hasičů, záchranky a co provedl Langer s policií ani nemluvě.
Totiž - např. výjezd hasičů k DN je z poměrné/závazné části placený z rozpočtu a z druhé poměrné části z pojištění vozidla.
Těmto pokusům samozřejmě NečasoKalousek tleská, ale V PODSTATĚ SE JEDNÁ O JEDINÉ=DANĚ VYBÍRANÉ SI CHCE NEČASOKALOUSEK PONECHAT A ŽÁDNÉ SLUŽBY OBČANŮM NEPOSKYTOVAT!!! OPĚT BY NÁSLEDOVALO JEDINÉ = přenesení na občany prostřednictvím ZDRAŽENÍ POJIŠTĚNÍ PRO VŠECHNY!!!
A trochu z jiného soudku. Situace v pojišťovnictví kopíruje ńeutěšený stav celého hospodářství!
V podstatě v ČR již neexistuje žádná česká pojišťovna. Co to znamená? Jednoduše = zisk, který všechny pojišťovny produkují končí v zahraničí. A JAK MŮŽE DOPADNOUT ZEMĚ, KTERÁ SE VE VŠECH SMĚRECH JEN DOJÍ, ALE VYDOJENÉ SE VOZÍ PRYČ...??!!!!
KAŽDÝ SEDLÁK VÍ, ŽE POKUD SEŽERE VŠECHNO OBILÍ, TAKÉ NA PŘÍŠTÍ SADBU = DALŠÍ ROK CHCÍPNE HLADY!!! TO CO ČINÍ NEČASOKALOUSEK JE PRÁVĚ ŽRANÍ PŘÍŠTÍ SADBY - BUDOUCNOST BUDE ZAJÍMAVÁ , HLAVNĚ PRO NAŠE DĚTI !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
todvora píše: Jestli si to chceš ověřit, tak mrkni ke mě na web a dej tam SPZky, ukáže ti to, co o tobě věděj u ČKP.
Nebudu to číst celý, tak možná nejsem první. Moto poj. u jiné poj. než která je na tvých stránkách zapsána. A ze tří aut prej dvě nejsou pojištěný . A to v době leasingu kdy je poj. přímo ve splátce. U jednoho náklaďáku máš psaný osobní vozidlo........ asi nic moc zdroj.
bidlos píše: Nebudu to číst celý, tak možná nejsem první. Moto poj. u jiné poj. než která je na tvých stránkách zapsána. A ze tří aut prej dvě nejsou pojištěný . A to v době leasingu kdy je poj. přímo ve splátce. U jednoho náklaďáku máš psaný osobní vozidlo........ asi nic moc zdroj.
Ahoj, díky za reakci. Ty data jsou přímo ze stránek ČKP, jediný, co dělají moje stránky, je že za tebe vyplněj pro každou SPZKu tenhle formulář zhruba 40x pro každýho 1. v měsíci od 1.1.2009 a zobrazej výsledek v tabulce. Takže pokud vidíš špatnou pojišťovnu, špatej typ vozu, to všechno je bordel v databázi ČKP. Pokud chceš, pošli mi ty dvě SPZ, co nejsou evidovaný, do PM a zkusím se podívat, jestli je to problém u mě na stránkách nebo fakt v ČKP nemají žádnej záznam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
DMC.motobiker píše: To snad není pravda , buď si tu z nás děláš srandu a nebo jsi fakt už úplně mimo? To s tímhle přece vůbec nemá co dělat... Když budu chtít jezdit bez pojištění, tak budu holt jezdit bez pojištění a nezabrání mi v tom nikdo, ani ČKP, ani SPZ v despozitu, ani duch svatý! A navíc jak mě podle tebe má teda ze silnice odstranit ČKP?
Invektivy ti vůbec nepomůžou. Mám věci v pořádku, ty zjevně ne, já neměl nikdy problém, ty zjevně jo.
Jak píšeš o ježdění bez pojištění a že si můžeš nechat udělat značku v rajchu - přesně tak, klidně si ji vystřihni ze čtvrtky a právě pak přichází PČR, dělá svou práci a takové experty posílá do správního s cílovou prémií 20 000 Kč. Pokud 2 roky nebudeš platit pojištění, naroste ti dluh + následná exekuce na stejnou hodnotu.
a tomu říkám "odstranit ze silnic". Protože pokud nemáš 50 Kč na depozit, asi nemáš na pokutu a pak ani na motorku a benál.
Pro takové, co by chtěli jezdit bez značky, nemám jiná slova.
Pokud ještě chcete přispívat, zkuste mi jednoduše vysvětlit, proč nemáte 50 Kč na depozit a proč nemáte klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
rrss píše:
Pokud ještě chcete přispívat, zkuste mi jednoduše vysvětlit, proč nemáte 50 Kč na depozit a proč nemáte klid.
Jen tak trochu mimo téma, všiml sis, že nejvíc problémů s ČKP mají ti, co si dali na zimu značky do depozitu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
Dawe02 píše: Reportaz k tematu v dnesni Ekonomice Ct24.
Když to není ani tak reportáž tématu, jako agitka ČKP...
DMC.motobiker píše:
Bludevil> Jsem rád, že mám podporu od někoho, kdo má tohle všechno pěkně v malíčku. Já do toho bohužel zase až tak nevidím a jenom v tom tak tápu... Každopádně těžko s tím asi hnem, teď jsem ve fázi, kdy je pro ČKP už věc uzavřená a já si s nima akorát dopisuju a holt je možný, že nakonec budu platit x-krát víc než to původně bylo. Ale jde mi hlavně o tu podstatu, že si tu může každej zmetek "votevřít krám" a člověk neudělá nic. Jo to kdyby mě dali k soudu a mělo se to skutečně řešit, na to bych se těšil, ale spíš se obávám, že to hnedka předají exekutorovi a nebo jiným vymahačům výpalnýho...
Zas tak v malíku to rozhodně nemám Jen mám aspoň výhodu právního vzdělání, toť vše. Exekutora se neboj, napřed tu pohledávku musí předat soudu, ta jejich pseudofaktura není exekučním titulem a proto je jim u exekutora k ničemu. No a na soudní podání ty už musíš reagovat, pravděpodobně to bude formou platebního rozkazu, proti nemuž bude nutné podat odpor.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
todvora píše: Jen tak trochu mimo téma, všiml sis, že nejvíc problémů s ČKP mají ti, co si dali na zimu značky do depozitu?
To ovšem není pravda, rozčilují se tu hlavně ti, co nepojistili po koupi, mají 2 roky rozmontováno bez přihlášení atd.
Měl jsem i aktuální mašinu přes zimu v depozitu, před rokem a půl, no problemo. Takže prostě kecáš. Klidně ti naskenuju velký TP s řádkem "ORV+RZ deponovány dne...".
rrss píše: To ovšem není pravda, rozčilují se tu hlavně ti, co nepojistili po koupi, mají 2 roky rozmontováno bez přihlášení atd.
Měl jsem i aktuální mašinu přes zimu v depozitu, před rokem a půl, no problemo. Takže prostě kecáš. Klidně ti naskenuju velký TP s řádkem "ORV+RZ deponovány dne...".
Ty seš nějakej vznětlivej, ne? Neříkám, že každej kdo měl někdy něco v depozitu. Jen říkám, že spoustě lidí, co měli moto v depozitu, to přišlo. Pokud tobě ne, pak ok, není problém. Jinak si to ještě jednou pročti a napočítej, kolika lidem to přišlo, přestože udělali vše dobře. Tohle prostě není jen průser pitomců, kteří udělali něco špatně. Je v tom takovej bordel, že to schytají i ti slušní.
Pro příklad jeden mimo motorkáře: http://huspek.blog.idnes.cz/c/244056/Augiasuv-chlev-jmenem-Ceska-kancelar-pojistitelu.html
Naposledy editováno 28.03.2012 08:05:43
rrss píše: To ovšem není pravda, rozčilují se tu hlavně ti, co nepojistili po koupi, mají 2 roky rozmontováno bez přihlášení atd.
Měl jsem i aktuální mašinu přes zimu v depozitu, před rokem a půl, no problemo. Takže prostě kecáš. Klidně ti naskenuju velký TP s řádkem "ORV+RZ deponovány dne...".
A co??? To chceš obhajovat to že se někdo bude srát do toho že musíš mít pojištěný vozidlo na svém pozemku? Nebo chceš vozidlo na chvíli odstavit a musíš oběhávat úřad? Ty jsi vděčnej materiál pro tenhle systém
1 reakcí na tento příspěvek česka kancelař pojistitelu a její drzost
Systém drtí jen tebe, mě ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
Bludevil píše: Když to není ani tak reportáž tématu, jako agitka ČKP...
Budu jen rad, kdyz udelas objektivni kontra-reportaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) česka kancelař pojistitelu a její drzost
rrss píše: Invektivy, sprostá slova, bla bla. Necháváš mě zcela klidným.
Systém drtí jen tebe, mě ne.
Jak říkám, někdo je vděčný za to že mu stát nařídí i to co má dělat v sobotu od 12:00 do 13:00, někdo je holt kategoricky proti a chce si o svých věcech rozhodovat sám, přičemž ctí pravidlo že má svoboda končí tam kde začíná svoboda druhého. Je to asi pojetí svobody a také o inteligenci každého dotyčného...
Průser je že zatímco druhá skupina po první nechce víceméně nic krom toho "nechte nás na pokoji", tak první skupina má pro změnu tendence druhé skupině řídit celý život. Zde se asi holt neshodnem.