globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: piaggio -zhasína
21.3.2012 v 15:35
Zdravim,
potreboval by som radu ohladne Piaggio NRG 50.
Moto po cca 500m zacne dusit a zhasne. Pochvili opat nastartuje prejde 500m zacne sa dusit... a tak stale dokola.
Uz sme vycistili filter, nardz, karbec, sviecku, vyfuk, dali novy ventil od nardze. Uz nas nic nenapada - (NA FORE SOM UZ HLADAL)

Dakujem

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 18:34 | Nahoru | #1
Ty podtlakový membránový kohoutky jsou dost choulostivý na olej. Pokud se někdy nalil olej do nádrže na benzín z důvodu prevence proti zadření, tak to může být tím. Většinou to pak nezavírá, ale taky se to může sekat v zavřený poloze. V tom nerozebiratelnym kohoutu je gumová tenká placička o velikosti MEXICKÝHO DOLARU Ta je držena v zavřenym stavu titěrnou pružinkou jak pavučina.(Nedalo mi to - vykuchal sem to ) Podtlak od sání odbočkou na karburaci není nikterak velký, aby udržel tu membránu odchlíplou proti pružince, která to po zastavení má za ůkol zaklapnout... Vysaj benál, povol objímku kohotu a hadičky a vytáhni to zase ven. Má to nad sebou dvě napojení že? To spodnější je pro podtlak, to blíž k baňce je benál. (Podtlaková hadička bejvala bílá, benzínová černá.) Pokud si vezmeš kousek podobný hadičky, abys to nemusel odpojovat na karbci a měl tak možnost to dát do huby, tak by ani jedna neměla jít profouknout. Po lehýnkém nasátí z toho spodnějšího se kohout má otevřít a horní trubičku pak lze profukovat i nasávat dokud je vyvyjen stále podtlak. Pokud je tam mastnota, nebo nějakej čurbes v nádrži, tak to už tahle nepůjde. Při volnoběhu to tam kmitá a může se to zasekávat v zavřený poloze a pak už to nemá sílu otevřít. Taky může už být vyběhlejší válec a nevyvyjí to dostatečnej podtlak pro držení na otevřeno. Můžou Ti váznout i klapky sání. Taky uvolněný gufero v karteru kliky dokáže takhle potrápit, než vyletí úplně a je to i slyšet. Většinou pod variátorem, ale i pod zapalováním může být loužička oleje. Jestli se to zadusí a svíčka bude černá a mokrá, jdi po elektrice, ale i guferech kliky. No a jako poslední blbinu bych dal zakarbonovanej vejfuk. Když to nemůže ven, nechce se tomu ani dovnůtry

(reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 19:02 | Nahoru | #2
Sancu> ventil funguje jak ma - kupili sme aj novy a nic - vyfuk je tiez cisty. Este pozrieme tie gufera atd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ztráta výkonu Piaggio NRG 50 Jarda_71 1 15.8.2022 v 03:55 hondaman1
Volný konektor Piaggio NRG 50 mmks 0 14.9.2020 v 15:21 mmks
Piaggio NRG 50 Krátké prsty - neodo... Piaggio NRG 50 dafikk 11 10.5.2018 v 13:05 PETARDAK
Leštění plastových dílů Piaggio NRG 50 slosatko 4 22.6.2017 v 11:20 slosatko
Vidlice u piaggio nrg - nejde rozdělat Piaggio NRG 50 Hnaf 10 16.11.2016 v 09:52 34625


TOPlist