Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
pylot píše: RBK> dipperu je treba brat hodne s rezervou. Nejdriv euforie ze SF, pak stezovani na SF a euforie tripla a ted stezovani na tripla a euforie ze SF. Proste jako na houpacce.
...máš pravdu kámo. Na Speedovi to bylo fakt jako na houpačce. Hlavně ve dvou. Standsrdní set-up tlumení prostě nestíhal!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: ...máš pravdu kámo. Na Speedovi to bylo fakt jako na houpačce. Hlavně ve dvou. Standsrdní set-up tlumení prostě nestíhal!
člověče vždyť jsi psal, že má ten ST dokonalej setup, kterej nemusí měnit ani Sršeň a teď píšeš tohle????
Mě osobně se SF extra líbí a doufám, že na něj jednou budou koruny ale nějak ti to nadšení neumim sežrat. Když jsi ho měl poprvé tak nic, a teď jen samá pozitiva? Chápu, že když dva dělají totéž, nemusí to být totéž a SF bude určitě živelnější ale taková jebka oproti Duc to být nemůže. Pokud ST zastaví z kila dřív, tak nemůžou být brzdy slabé. Můžou být jinak dávkovatelné (asi lépe než u SF, podle toho co píšeš - proto ten pocit brutálních brzd), ale ne horší. Údaje o zrychlení také nelžou.Navíc tvé extrémně časté změny motorek dávají tušit, že sám nevíš co chceš a těmito recenzemi i sám sebe utvrzuješ, že teď je to ta pravá.
Každopádně motorky jezdíš krásný, máš super vkus, tak si je užívej a přeji hodně šťastných Italských km.