paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 16:53 | Nahoru | #1

drippera píše: Kdepak, s tím nesoulasím. Daleko důležitější je (tedy alespoň pro mě) údaj o kroutícím momentu. K čemu je šestistovka, která má 130PS až někde ve 13tisících? Já mám rád pěkně plochou křivku krouťáku už od volnoběhu. Jízdě na litru (a více) se nikdy nemůže "ujačená" šestka vyrovnat. Tyhle malé kubatury prostě nejedou...

Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 18:30 | Nahoru | #2

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



áá z pána asi mluví velká zkušenost

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 19:54 | Nahoru | #3

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



A když potká ten tvůj šikovný kluk na R6 Pepu Sršňového na něčem z těchto krásek...



...nejenom že nebude mít šanci, ale přijede dom a tu svoju R6 pochčije a zapálí !!!

Tohle jsou totiž bajky pro opravdový chlapy!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:39 | Nahoru | #4

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



hele to taky není uplně pravda... zrovna drandím na přítelčině Speed Fouru 600... ve srovnání s mojí Duci i býv Guzzi to točí naprosto neuvěřitelný otáčky, má to i o nějakých 15kw víc, ale stejně to prostě není ono. Plyn je gumovej, můžu si tím kroutit jak chci, je to prostě hodný. U toho bucharu si už musíš dávat bacha kdy za to taháš a prostě je to "víc vysmátý". Neumím to objektivně a racionálně popsat, ale než ten motor vyletí do otáček aby mě to správně koplo tak mě letitý buchar kopne dvakrát. Takže teorie je věc jedna, ale praxe je často dost rozdílná! Nic proti tříhrnku nebo dvouhrnku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist