Naposledy editováno 12.03.2012 12:45:28
Když budu mluvit za Dominátora, tak neznám nějakou typickou závadu.Trošku naprd je olej po 3tis km, jinak je to celkem bezúdržbová věc a průměrně zdatnej člověk si na tom odservisuje všechno sám.Mně se líbí hlavně jednoduchost.
Ale ten výkon a hlavně prostor je spíš pro jednoho..
Spotřebu mám 4,5-5,5 - podle ruky
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
takze TA a podobne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
Naposledy editováno 12.03.2012 16:05:40
2 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
Lazák píše: bikes> Má Transapl nějaké neduhy ?
zalezi jak to beres, pokud myslis nejake uzivatelske, jako treba nepresny palivomer (650), nebo na cesty ve dvou nizsi vykon, me osobne prijde, ze brzdy nejsou zadne ostre, ci neduhy jako technicke problemy, tak treba problemy s regulatorem (hlavne starsi 600), kdyby te zajimalo neco podrobnejsiho, klidne se prej1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
wáca píše: pokud majtel nesere na údržbu tak ty motory v TA jsou velký pracanti
asi tak, jedinej problem si myslim muze nastat akorat s regulatorem u starsich modelu, a cerpadlo jako ma napr afrika, co se take porouchavaji, tady zadny neni1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
Afrika je docela tezka, mozna nejakej starej Varan, ale nevim jak se tam pohybujou ceny
Lazák píše: bikes> Co u znamená u tebe ve dvou nižší výkon ? :) Jinak myslim takový neduhy co si napsal.
znamena to co napsalvyse kuba, proste pojede to, ale uz nemuzes pocitat s tim ze kazdyho vsude predjedes zjednodusene receno2 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
bikes píše: a jeste jedna vec, nevim zda to je ciste muj problem ale uz po nejakych 100km me z nej boli zadnice, jinak verze 650 ma nastavitelnej zadni tlumic (predpeti)
to bude spíš o člověku já dal na dominátorovi přes 100km v kuse a pohoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
wáca píše: to bude spíš o člověku já dal na dominátorovi přes 100km v kuse a pohoda
Ono taky 100km není žádná vzdálenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
vonZahn píše: Ono taky 100km není žádná vzdálenost
to není ale on psal že po ujetí cca 100km ho bolí zadnice, proto jsem napsal že jsem dal 100km na motorce která není určená na velký cestování, ale že po ujetí cca těch 100km mě nic nebolí ikdyž mam teoreticky horší motorku an cesty, tudíš bude problém v zadnici
wáca píše: to není ale on psal že po ujetí cca 100km ho bolí zadnice, proto jsem napsal že jsem dal 100km na motorce která není určená na velký cestování, ale že po ujetí cca těch 100km mě nic nebolí ikdyž mam teoreticky horší motorku an cesty, tudíš bude problém v zadnici
to je možný
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
2 reakcí na tento příspěvek Jaké cestovní enduro s 25 kw?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cestovní enduro s 25 kw?
Hodně štěstí při výběru.
Kire640 píše: Lazák> Já na Transalpa přešel z Jawy 350 640. Tý motorce nemohu nic vytknout. Použitelný spektrum otáček je docela široký, nemusíš to točit, aby to jelo, ale když chceš, můžeš to točit až k 9 t ot/min. Není to nic, co by Ti urvalo ruce. Jezdili jsme na tom s manželkou ve dvou a pohoda. Já mám 600 (viz profil). Štělovatelný předpětí zadního tlumiče tu je taky. U 600 je jednodušší údržba (vzduchový filtr, sundat plasty u 650 je o něco větší oříšek, než u 600. Hlavně mi přijde, že snad kromě údajně ne moc přesného palivoměru mi TA 650 nedá o tolik více, než 600. Je to i otázka vzhledu. TA 600 seženeš za míň peněz a udělá Ti službu stejnou. Mé závady - odešla CDI jednotka, měnil jsem silonový prstenec v předním kole, který pohání rychloměr a dával jsem nový vnitřek u brzdového pístu přední brzdy (lehce to sáklu u páčky přední brzdy, ale asi by to fungovalo i tak). Jinak jen pneu a akumulátor. Pokud budeš chtít, ptej se zde nebo do PM.
Hodně štěstí při výběru.