mám pro mě novou motorku FZ6 N.Dřív sem měl kawasaki ER 5 s oválným ixilem a krásně sem slyšel zvuk, veděl sem kdy řadit a vše.Najzedil jsem na ní 18tis. U eNka ale nevím nic
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1.PROBLÉM - po startu vše ok, po zařazení jedničky a vyřazení (stačí popojet 3metry) se z motoru něco rozklepe, zní to trocšku jak studenej diesl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/10/70331_yamahalogo2.gif)
Naposledy editováno 11.03.2012 12:46:23
2 reakcí na tento příspěvek FZ6 N - rady začátečníkovy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ6 N - rady začátečníkovy
kotouc píše: Pokud dáš jedničku a plnej, tak jdeš sto pro na záda, i u dvojky bych byl opatrnej. Na dvouválu jsem jel jen jednou a jede to hezky od spodu.. Tuhle motorku musíš držet ve vysokých otáčkách a jak jistě víš, ten nejvyšší výkon to má v 12ti a půl tisících. Pokud chceš předjíždět a využívat co nejvíce výkonu, neměl bys spadnout pod 10tis otáček. Chce se na tom pořádně projet a vše si zkusit.. v tom ti nemůže nikdo radit.. prostě na to sedneš, svezeš se, a zjistíš v které situaci jak řadit atd. A ten tvůj problém.. nevím jestli to jde, jelikož mi to nic takovýho nedělá, ale asi by tam měly jít nastavit otáčky volnoběhu, tak je zkus o kousek zvýšit a uvidíš..........
jj díky, jsem právě v seznamovací fázi.Motorka je na mě silná i při 7tis. oproti té kawě bude totiž asi všechno fofr.Co sedlo ? mě to horzně klouže, je tam origo potah a lítám jak hadr na holi.Na staré kawě sem měl přešité sedlo od ddt tuning s neklouzavým povrchem ale tohle mě příjde jako dost klouzavý, a ještě když za sebe naložím batůžka bude na mě sjíždět.
kotouc píše: Pokud dáš jedničku a plnej, tak jdeš sto pro na záda, i u dvojky bych byl opatrnej. Na dvouválu jsem jel jen jednou a jede to hezky od spodu.. Tuhle motorku musíš držet ve vysokých otáčkách a jak jistě víš, ten nejvyšší výkon to má v 12ti a půl tisících. Pokud chceš předjíždět a využívat co nejvíce výkonu, neměl bys spadnout pod 10tis otáček. Chce se na tom pořádně projet a vše si zkusit.. v tom ti nemůže nikdo radit.. prostě na to sedneš, svezeš se, a zjistíš v které situaci jak řadit atd. A ten tvůj problém.. nevím jestli to jde, jelikož mi to nic takovýho nedělá, ale asi by tam měly jít nastavit otáčky volnoběhu, tak je zkus o kousek zvýšit a uvidíš..........
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |