globalmoto_duben_nolan





Téma: super 2T ( jen že si to přeje akro )
 
7.3.2012 v 20:49
.Suza 750cm RG






na odkrvení mozku

toto je super

Naposledy editováno 07.03.2012 22:36:02
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 20:52 | Nahoru | #1
nechceš to sem dát raději v originálu? tohle je příšerný

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 20:55 | Nahoru | #2

sharkis píše: nechceš to sem dát raději v originálu? tohle je příšerný


Amen, ja prijel vcer vecer, nektere prispevky ja budu muset stranou lezet muset nechat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 21:00 | Nahoru | #3

sharkis píše: nechceš to sem dát raději v originálu? tohle je příšerný


.

Naposledy editováno 07.03.2012 22:09:00

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 21:25 | Nahoru | #4
IvoTregr> mucho mejor

super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 21:53 | Nahoru | #5
mama mia understando ouplný houvno.

1 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:12 | Nahoru | #6
Takové pěkné a výkonné dvoutakty! Kde jsou? Dej nám je tam zpátky!

Naposledy editováno 07.03.2012 22:13:52

1 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:13 | Nahoru | #7
autor chtěl asi naznačit že 4T koncepce motoru se hodí jen jako pohon mlátičky, nebo cirkule, na zábavu(což motocykly jsou především) se daleko víc hodí 2T motor a na práci dehťák . jelikož jsou dnes mlátičky v kombajnech a cirkule na el. nevim proč všude cpou ty zasraný 4T. zřejmě proto že to pak může řídit každý kdo má do prdele díru.

2T not Dead!

edit: nevim šésky

Naposledy editováno 07.03.2012 22:17:56

super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:16 | Nahoru | #8
kurfa asyg su nafaleny

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:16 | Nahoru | #9
Capt.Spaulding> Piš motocykly a krátkým tvrdým! Y Y Y Y ! A 2takty jsou vynikající!!!

1 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:17 | Nahoru | #10
jinak když byla řeč o těch výkonejch dvoutaktech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:29 | Nahoru | #11
Capt.Spaulding> No proč ne, v padesátých a šedesátých letech to byly nejlepší motorky na světě! Nakonec se podívej, co vyráběla Honda koncem padesátých let! Dát dnes místo předražených SPZkových MGP litrů, doutaktní šestistovku, tak ji budou litry vidět jen zezadu po startu a pak už až v cíli, kam dojedou o půl kola a o kolo zpět!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:40 | Nahoru | #12

AKRO píše: Takové pěkné a výkonné dvoutakty! Kde jsou? Dej nám je tam zpátky!

neměl jsem čas ten překlad z google dolaďovat tak jsem to dal sem jak to čtu já. Vrácení je pro tebe ještě zajímavý souboj 4T + nitro proti 2T

Naposledy editováno 07.03.2012 23:33:01

1 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 22:49 | Nahoru | #13
Dvoutakty sou super ale evropská unie jim prostě nefandí

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 23:00 | Nahoru | #14

IvoTregr píše: neměl jsem čas ten překlad z google dolaďovat tak jsem to dal sem jak to čtu já.



Dolaďování po Tobě nikdo nechtěl - myslel jsem originál jakožto v původnim jazyce (předpokládám, že anglicky?) Téma je to zajímavý

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 23:26 | Nahoru | #15
[quote=IvoTregr]neměl jsem čas ten překlad z google dolaďovat tak jsem to dal sem jak to čtu já. Vrácení je pro tebe

Díky! Takové pěkné kousky je třeba vidět! Ty výkony jsou fantastické! Bohužel pro fabriky je výhodnější dělat dražší 4takty než vyvíjet výkonnější dvoutakty! Navíc do toho žvaní různí pseudoekologové a další zájmové spolky!

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 23:28 | Nahoru | #16

TOLI. píše: Dvoutakty sou super ale evropská unie jim prostě nefandí



Nic lepšího než dvoutakt zatím nikdo nevymyslel! Jsou lehčí, výkonnější a levnější než čtyřtakty!

1 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 23:28 | Nahoru | #17
Dvoutakty jsou na piču, kromě vás pár je nikdo nechtěl. Proto je už nikdo nedělá a posledních 20 let ve výrobě jen dožívaly bez většího vývoje. Charakterem a parametry je 2T tak maximálně do závodní motorky a nejlehčích kategorií sportovních krosek.
4T dosáhne stejného výkonu (při větším objemu) s nižší spotřebou, rovnoměrnějším průběhem točivého momentu a výrazně méně náročnou a levnější údržbou a provozem.

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

7.3.2012 v 23:46 | Nahoru | #18
Deadman> No, jo! V profilu máš Jawy 350 a 175 ccm a Dněpr solo! Fabriky chtějí víc vydělávat a tak vyrábí čtyřtakty! Jinak správně píšeš, 2takty do závodních motorů a krosek! Ono by se to dalo dát i do cesťáků větších objemů, ale není ze strany výrobců zájem, protože se dá na 4taktech vydělat víc! Je sice pravda, že 2T má větší spotřebu, ale u cesťáků se to dá udělat prakticky stejně a u závodních motocyklů spotřeba nehraje takovou roli. S tím rovnoměrnějším výkonem a krouťákem 4T proti 2T bych si nebyl tak jistý a méně náročnou a dokonce levnější údržbou 4T, si asi děláš legraci! 4T je VŽDY dražší, jak cenově, tak údržbou! Navíc u dvoutaktu stačí 60% objemu čtyřtaktu na stejný výkon!

super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 06:40 | Nahoru | #19
to RGčko bych hned bral to musí bejt fakt nářez
I tohle by stačilo


Naposledy editováno 08.03.2012 06:40:56

3 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 08:15 | Nahoru | #20
jinak kdyby někdo chtěl 500ccm ve 2T tak stačí aprilia rs250/suzuki rgv250 spodek motoru z yamahy RD a koupit kit od TSS

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 08:26 | Nahoru | #21
Capt.Spaulding> Pěkné a zajímavé!

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 10:12 | Nahoru | #22

Capt.Spaulding píše: jinak kdyby někdo chtěl 500ccm ve 2T tak stačí aprilia rs250/suzuki rgv250 spodek motoru z yamahy RD a koupit kit od TSS


Ty vole to jsou pěkný borci, co všechno uměj a cena není extrém. Si to snad jednou fakt koupím

super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 11:06 | Nahoru | #23
dvoutakty jsou nejlepsi miluju kdyz se otevre privera a vystreli to jak raketa ctyrtakty jsou taky dobry ale s dvoutakte je vetsi sranda ta udrzba uz je horsi no stary dobry jawy ty nas jeste prezijou

super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 16:59 | Nahoru | #24
nádhera, úplně cejtim ten olej
Long live Two stroke!

super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 17:00 | Nahoru | #25

2 reakcí na tento příspěvek super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 20:51 | Nahoru | #26

pořádně vostrý motory
V-4 Racing Engine

(reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 21:01 | Nahoru | #27
IvoTregr> V4 - road racing 850ccm 200HP 9250rpm. móc pěkný, jenom nevěřim že to ten řemínek z variátoru zvládne. tomu motoru by slušela špajzka

super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 21:41 | Nahoru | #28
stavba pavouka 6 cilindri 2 tempi



2000cc two-stroke V4 revs to 200bhp!
Motore skidoo rotax 800r - 2010

Naposledy editováno 08.03.2012 22:13:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 22:09 | Nahoru | #29

IvoTregr píše:
pořádně vostrý motory
V-4 Racing Engine



PANE JO! 275 KONÍKŮ PŘI 10 000 OTÁČKÁCH!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) super 2T ( jen že si to přeje akro )

8.3.2012 v 22:20 | Nahoru | #30

AKRO píše: PANE JO! 275 KONÍKŮ PŘI 10 000 OTÁČKÁCH!!!




jizda na pořádným 2T je jak když tě vystřelí z děla
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist