globalmoto_duben_nolan





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

3 reakcí na tento příspěvek Drz 400

13.7.2007 v 10:02 | Nahoru | #1
ta ka ted su z toho teda na rozpacich,uz se tak nejak pomalu dostal grif na startovani,za tepla za studena,v poho,problem nastane v pripade ze to nekde otocim pak je to peklo.aůe kdyz s epocka tak v poho,pak zas chytne.zajimalo vy me neco blizsiho k tomu ochuzovacu smesy,co je kde je jaxe to tam kde da udelat.drz s eme libi,prizniva vaha,a vykon,chcu teda tu ostrou se starterem,ale mam trosku strach z toho ze tam nebud eporadnej kroutak kdyz je to jen 400.takze nevim
pokud bych dal ten ochuzovac a fungovalo vy to na jednicku,asi bych prestal resit drz,ale uvidime
takze veskery info ohledne ochuzovacu sem
dik

(reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 10:36 | Nahoru | #2
konas>když s XR někde majznu já a nechce se mi čekat , tak vymáčknu dekompresor, párkrát prošlápnu abych vyfoukal z válce směs a pak to čapne na brnk *yes*

(reakce na) Drz 400

13.7.2007 v 14:25 | Nahoru | #3
konas>Ahoj. Na připojení ochuzovače slouží u TTR na karbci přívod ze zhora na difuzoru. Je zaslepenej asi 1,5cm dlohou gumovou ucpávkou. Je to vidět, tuším z pravé strany moto.
Ochuzovač funguje jednoduše, jen na chvilku nutnou pro nastartování otevřeš "díru" přímo do sání. Krátkodobě se ochudí směs a moto chytí.
Jednoduše tam místo ucpávky připojíš kus hadice se šoupátkovým ventilem (je podobný jako ventil sytiče). Tím v případě potřeby otevřeš přívod vzduchu. Přívod vzduchu může být přímo z okolí, ale lépe je to natáhnout další hadičkou z aiboxu, kvůli filtrování.

Sháním momentálně vhodný ventil, chce to poštrachat na netu. Může to být v podstatě jakýkoliv ventil, aby se jedním tahem naplno otvíral a držel případně sám otevřený.

DRZ je dobrá moto, určitě s ní nešlápneš vedle. Generačně je mladší než TTR. Pohodlí el. startů, nemá chybu. Ve šprcu, kde se třeba ani pořádně našlapovat nedá, jen ťukneš o starter a už jedeš dál.
TTR má díky obsahu větší krouticí moment. Ocením to hlavně když už jsem řádně vyvadlej a sotva se držím řidítek. Zavěsím se pak jen za pravý zápěstí, moto zahuhlá a dlabe se výjezdem nahoru i s tím neštastníkem v sedle:)

(reakce na) Drz 400

15.8.2007 v 12:55 | Nahoru | #4
konas> přešel jsem z TT na DR a ten krouťák je fakt poznat.Ale do terénu je lepší DR, zvlášť ta ostrá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist