1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Šestka by hodně na silnici pomohla, nebo i delší pětka, já mám ostré s řetězovkou 15-48 nebo tak nějak a po silnici je reálná rychlost tak 90, max něco přes 100 při předjíždění.. ale zase v terénu není problém jet krokem bez spojky.
Krouťák odspoda mě u ostré přijde pocitově srovnatelný se sériovým XR, jak je na tom tupá nevím, ale je pravde že je třeba pro rychlou reakci ty otáčky držet. Zas na druhou stranu i když to odspoda kdovíjak silný není tak aspoň jede a necuká jak ostrý krosy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Někdy se mi zdá, že se poslední dobou na hobby endurech šetří tak, že snad níkdo ani nemá zájem na jejich dalším vývoji. Máš na výběr pouze ostrou verzi nebo cest. skůtra. Kde že je doba 4-taktních 250, 350, 400 XR, DR, TT, KLX ...?!
Zaplať pánbůh za BMW G650, snad první vlaštovka nového věku!
Zatím musí dál makat naše stařičký XR, DR, TTR s letitými konstrukcemi. Ještě že "naši Italové v Belgardě " jsou pro každou špatnost a troufli si jít tenkrát tak trochu proti konvencím, když postavili TTR:)