globalmoto_duben_nolan





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

12.7.2007 v 10:58 | Nahoru | #1
Filip01>jj, ty víka jsou fakt napytel, já mám už jedno proražený a jedno trochu promáčklý.. taky sem tomu nevěřil ale je třeba na to nasadit chrániče co nejdřív.
Šestka by hodně na silnici pomohla, nebo i delší pětka, já mám ostré s řetězovkou 15-48 nebo tak nějak a po silnici je reálná rychlost tak 90, max něco přes 100 při předjíždění.. ale zase v terénu není problém jet krokem bez spojky.
Krouťák odspoda mě u ostré přijde pocitově srovnatelný se sériovým XR, jak je na tom tupá nevím, ale je pravde že je třeba pro rychlou reakci ty otáčky držet. Zas na druhou stranu i když to odspoda kdovíjak silný není tak aspoň jede a necuká jak ostrý krosy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400

12.7.2007 v 11:20 | Nahoru | #2
Vespa>Moje byla verze DRZ 400S, to je právě ta výkonově slabší. Nežehral bych ani tak na výkon motoru, na 400 ccm to nebylo málo, ale taková moto prostě potřebuje 6. kvalt. Věděli to starý konstruktéři DR350, jejich nástupci to buhví proč podcenili. Na vině možná bude nějaký úsporný režim v továrně Suzuki.
Někdy se mi zdá, že se poslední dobou na hobby endurech šetří tak, že snad níkdo ani nemá zájem na jejich dalším vývoji. Máš na výběr pouze ostrou verzi nebo cest. skůtra. Kde že je doba 4-taktních 250, 350, 400 XR, DR, TT, KLX ...?!

Zaplať pánbůh za BMW G650, snad první vlaštovka nového věku!

Zatím musí dál makat naše stařičký XR, DR, TTR s letitými konstrukcemi. Ještě že "naši Italové v Belgardě " jsou pro každou špatnost a troufli si jít tenkrát tak trochu proti konvencím, když postavili TTR:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist