Lubin9>PetrAT> kterej motoráj, poslední? nějak ty časopisy nesleduju..
Je to v Motoraji 3/2008 http://www.motoraj....-casopis-3-2008.aspx
PetrAT>O hydroštosech také slyším poprvé. Ventily na DRZ400S co 24000km. Olej měním asi co 1500 km. Tolik nahrkám za sezonu. Jak píše Bahňák, člověk u DRZ nemusí pořád šroubovat, ale těch pár kilo navíc tam je a u "S" i méně dravosti. Nejvíc mi ale schází 6ka , čímž by se i lépe odstupňovala převodovka. Jako konkurenta vidím WR250R.
No měl jsem to rozebraný pááč jsem se ptal fšude možně a každej říkal něco jinýho a v manuálu vůbec na štelování ventilů není u žádných kilometrů poznámka což mne zarazilo a tak jsem se do toho podíval sám a když jsem sundal víko tak tam se vůle aspoň u přesného označení co jsem měl suziny drz400 dual sport a měl jsem už dvě a teď mám třetí 08čku nikam jednak s měrkou nedostal a navíc není tam ani žádný bazmekt tedy možnost jak bych je šteloval tak si říkám kua fix že bych byl taková tatranka??? :o .možná to bude zdát blbý co napíšu ale je to do tý doby než se to prostě zničí,podpálí,upadne,propadne co já vím :o .je pravda že jsem to nechal otevřený a zajel k chlápkovi co opravuje moto tam jsem mu vylíčil co jsem udělal ať se de se mnou na to mrknout že mne to nejde do hlavy bylo to na té prvé a měl jsem najeto cca 12tis km tak sem ho naložil do auta a dojel se na to mrknout a taky zkonstatoval že tady se nic nedá štelovat zde jsou hydroštosy. Na druhé jsem se o ventily vůbec nezajámal najel jsem cca 15tis km a se všema komu sem je prodal jsem dodnes v kontaktu a že je nešetří ani jeden a dodnes na to nešahl ani jeden.
TAK TO JE MOJE ZKUŠENOST.
Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.
Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg
sebral sem to tady: http://www.thumpert...ighlight=oil [/quote]
No měl jsem to rozebraný pááč jsem se ptal fšude možně a každej říkal něco jinýho a v manuálu vůbec na štelování ventilů není u žádných kilometrů poznámka což mne zarazilo a tak jsem se do toho podíval sám a když jsem sundal víko tak tam se vůle aspoň u přesného označení co jsem měl suziny drz400 dual sport a měl jsem už dvě a teď mám třetí 08čku nikam jednak s měrkou nedostal a navíc není tam ani žádný bazmekt tedy možnost jak bych je šteloval tak si říkám kua fix že bych byl taková tatranka??? .možná to bude zdát blbý co napíšu ale je to do tý doby než se to prostě zničí,podpálí,upadne,propadne co já vím .je pravda že jsem to nechal otevřený a zajel k chlápkovi co opravuje moto tam jsem mu vylíčil co jsem udělal ať se de se mnou na to mrknout že mne to nejde do hlavy bylo to na té prvé a měl jsem najeto cca 12tis km tak sem ho naložil do auta a dojel se na to mrknout a taky zkonstatoval že tady se nic nedá štelovat zde jsou hydroštosy. Na druhé jsem se o ventily vůbec nezajámal najel jsem cca 15tis km a se všema komu sem je prodal jsem dodnes v kontaktu a že je nešetří ani jeden a dodnes na to nešahl ani jeden.
TAK TO JE MOJE ZKUŠENOST.
Navíc jak říkáš že doporučujou po jízdě v teréńu s tím olejem.Kdo??Kde???já nikde nic nečetl :\ nedočetl a nikde nic a na nic jsem nepřišel a nepíšou a to mám manuál z dejčlandu je to knížka o 300stanách kde jsou vyfoceny fšechny postupy když chceš něco rozebrat prostě normál příručka jako pro auto v četně zásad ošetření.
Olej kontroluji ze zvyku před každou jízdou,nikdy jsem ho nedolejval a popravdě ho měním podle toho jak a kde jezdím z pravidla cca po 2-3tis km v četně filtru a jezdím na plnou syntetiku SHELL 10w-40
Lopp>Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km.
No já myslím, že výrobce to bude vědět nejlíp. Spíše se udávají intervaly kratší, aby byla zaručená funkčnost a taky aby tam byla nějaká rezerva Já měním po cca 4000km, což je u mě jednou za rok ale těch udávaných 6000 musí motor bez újmy zvládnout. Aby bylo jasno, mluvím o DR-Z400S
SOOOOOUUUHLLLLLÁÁÁÁÁÁSSSSSSSSSSS
Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.
Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg
sebral sem to tady: http://www.thumpert...ighlight=oil [/quote]
Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.
Zdenál63Bahňák>Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.
Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg
sebral sem to tady: http://www.thumpert...18&highlight=oil
Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.
prostě se to sem nenaučim dávat
Zdenál63Bahňák>Zdenál63Bahňák>Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.
Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka
Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg
sebral sem to tady: http://www.thumpert...18&highlight=oil
Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.
prostě se to sem nenaučim dávat
Já jsem si je teď nechal vyčistit a dát novej olej Motorex 5W a zdá se mě že to strašně kope a je to tuhý. Je to najednou necitlivý k malým nerovnostem, třeba hrbolům na silnici, řidítka strašně skáčou.
Nastavení mám nejměkčí co to jde (útlum i odskok úplně povolený)
Ale i tak mě přijde že jsou ty vidle strašně tuhý. Potřeboval bych asi i nějak změkčit pružiny, protože když si na motorku sednu tak zadek poklesne cca o 8 cm, ale předek skoro vůbec, tak o 5mm!! stejně tak když zatlačím na nádrž tak to neklesne rovnoměrně. Předtím sem to řešil tak že sem přitáhl centrál, aby byl stejně tuhej jak vidle, ale bylo mě řečeno že aby zadek měl nějakou slušnou trakci tak je třeba aby měl celkovej pokles (rozdíl mezi nezatíženou a plně zatíženou) aspoň 10cm