bmw_r1300gs_cartec





Téma: Drz 400
 
10.7.2007 v 17:25
zajimaly by me informace ohledne tohoto stroje,jak poznam ze je to ostra nebo (tupa) verze???cim s eto lisi???karbecem nebo jeste necim jinym???diky

Drz 400

30.3.2008 v 10:38 | Nahoru | #91
PetrAT> vím, mslel jsem ty 2kila za filtr...olej kupuji cca 250

Drz 400

30.3.2008 v 10:40 | Nahoru | #92
PetrAT> kterej motoráj, poslední? nějak ty časopisy nesleduju..

Drz 400

30.3.2008 v 14:07 | Nahoru | #93

Lubin9>PetrAT> kterej motoráj, poslední? nějak ty časopisy nesleduju..



Je to v Motoraji 3/2008 http://www.motoraj....-casopis-3-2008.aspx

Drz 400

30.3.2008 v 22:57 | Nahoru | #94

PetrAT>O hydroštosech také slyším poprvé. Ventily na DRZ400S co 24000km. Olej měním asi co 1500 km. Tolik nahrkám za sezonu. Jak píše Bahňák, člověk u DRZ nemusí pořád šroubovat, ale těch pár kilo navíc tam je a u "S" i méně dravosti. Nejvíc mi ale schází 6ka , čímž by se i lépe odstupňovala převodovka. Jako konkurenta vidím WR250R.



No měl jsem to rozebraný pááč jsem se ptal fšude možně a každej říkal něco jinýho a v manuálu vůbec na štelování ventilů není u žádných kilometrů poznámka což mne zarazilo a tak jsem se do toho podíval sám a když jsem sundal víko tak tam se vůle aspoň u přesného označení co jsem měl suziny drz400 dual sport a měl jsem už dvě a teď mám třetí 08čku nikam jednak s měrkou nedostal a navíc není tam ani žádný bazmekt tedy možnost jak bych je šteloval tak si říkám kua fix že bych byl taková tatranka??? :o .možná to bude zdát blbý co napíšu ale je to do tý doby než se to prostě zničí,podpálí,upadne,propadne co já vím :o .je pravda že jsem to nechal otevřený a zajel k chlápkovi co opravuje moto tam jsem mu vylíčil co jsem udělal ať se de se mnou na to mrknout že mne to nejde do hlavy bylo to na té prvé a měl jsem najeto cca 12tis km tak sem ho naložil do auta a dojel se na to mrknout a taky zkonstatoval že tady se nic nedá štelovat zde jsou hydroštosy. Na druhé jsem se o ventily vůbec nezajámal najel jsem cca 15tis km a se všema komu sem je prodal jsem dodnes v kontaktu a že je nešetří ani jeden a dodnes na to nešahl ani jeden.
TAK TO JE MOJE ZKUŠENOST.

Drz 400

30.3.2008 v 23:06 | Nahoru | #95

Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.

Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka

Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg

sebral sem to tady: http://www.thumpert...ighlight=oil [/quote]

No měl jsem to rozebraný pááč jsem se ptal fšude možně a každej říkal něco jinýho a v manuálu vůbec na štelování ventilů není u žádných kilometrů poznámka což mne zarazilo a tak jsem se do toho podíval sám a když jsem sundal víko tak tam se vůle aspoň u přesného označení co jsem měl suziny drz400 dual sport a měl jsem už dvě a teď mám třetí 08čku nikam jednak s měrkou nedostal a navíc není tam ani žádný bazmekt tedy možnost jak bych je šteloval tak si říkám kua fix že bych byl taková tatranka??? .možná to bude zdát blbý co napíšu ale je to do tý doby než se to prostě zničí,podpálí,upadne,propadne co já vím .je pravda že jsem to nechal otevřený a zajel k chlápkovi co opravuje moto tam jsem mu vylíčil co jsem udělal ať se de se mnou na to mrknout že mne to nejde do hlavy bylo to na té prvé a měl jsem najeto cca 12tis km tak sem ho naložil do auta a dojel se na to mrknout a taky zkonstatoval že tady se nic nedá štelovat zde jsou hydroštosy. Na druhé jsem se o ventily vůbec nezajámal najel jsem cca 15tis km a se všema komu sem je prodal jsem dodnes v kontaktu a že je nešetří ani jeden a dodnes na to nešahl ani jeden.
TAK TO JE MOJE ZKUŠENOST.

Navíc jak říkáš že doporučujou po jízdě v teréńu s tím olejem.Kdo??Kde???já nikde nic nečetl :\ nedočetl a nikde nic a na nic jsem nepřišel a nepíšou a to mám manuál z dejčlandu je to knížka o 300stanách kde jsou vyfoceny fšechny postupy když chceš něco rozebrat prostě normál příručka jako pro auto v četně zásad ošetření.
Olej kontroluji ze zvyku před každou jízdou,nikdy jsem ho nedolejval a popravdě ho měním podle toho jak a kde jezdím z pravidla cca po 2-3tis km v četně filtru a jezdím na plnou syntetiku SHELL 10w-40

Drz 400

30.3.2008 v 23:09 | Nahoru | #96

Lubin9>PetrAT> vím, mslel jsem ty 2kila za filtr...olej kupuji cca 250



filtr je x345 a cena 95kč holt jak kde a jak u koho viděl jsem ho i za 500,-kč a to jsem si neodpustil a prodejci řekl že je zločinec

Drz 400

30.3.2008 v 23:12 | Nahoru | #97

Lubin9>PetrAT> měníš jen olej nebo komplet? možná blbej dotaz ale ptám se..



Proč blbej ??..prostě nikdo učenej z nebe nehůůpáádl néééé je tam jen jedna náplň takže komplet a i s filtrem se tam vejde 1,7 litru

Drz 400

30.3.2008 v 23:16 | Nahoru | #98

Lopp>Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km.
No já myslím, že výrobce to bude vědět nejlíp. Spíše se udávají intervaly kratší, aby byla zaručená funkčnost a taky aby tam byla nějaká rezerva Já měním po cca 4000km, což je u mě jednou za rok ale těch udávaných 6000 musí motor bez újmy zvládnout. Aby bylo jasno, mluvím o DR-Z400S



SOOOOOUUUHLLLLLÁÁÁÁÁÁSSSSSSSSSSS

Drz 400

30.3.2008 v 23:18 | Nahoru | #99

Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.

Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka

Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg

sebral sem to tady: http://www.thumpert...ighlight=oil [/quote]

Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.

Drz 400

30.3.2008 v 23:19 | Nahoru | #100

Zdenál63Bahňák>Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.

Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka

Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg

sebral sem to tady: http://www.thumpert...18&highlight=oil

Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.



prostě se to sem nenaučim dávat

Drz 400

30.3.2008 v 23:30 | Nahoru | #101
Zdenál63Bahňák> nevím cos tam dával, ale prostě zkopni ten webovej odkaz..

Drz 400

30.3.2008 v 23:43 | Nahoru | #102

Lubin9>Zdenál63Bahňák> nevím cos tam dával, ale prostě zkopni ten webovej odkaz..



No vyhledam si odkaz najedu na vlastnosti tam je adresa ten zkopčim a mělo by to fachčit néé?? ale nefachčí :o

Drz 400

30.3.2008 v 23:45 | Nahoru | #103

Zdenál63Bahňák>Zdenál63Bahňák>Vespa>Zdenál63Bahňák>Nehledě na to,že na civil modelu neděláš ventily páč to má hydroštosy oleje měníš po tak dlouhé době že tě to nedá a stejnak ho vyměníš dřív.

Hydroštosy u DR-Z? Kdes na to přišel, má to přece normální hrníčkový zdvihátka

Jinak interval výměny oleje od Suzuki je silně přemrštěnej, pro jízdu v terénu se doporučuje to měnit co 1000km. A to proto že motor DR-Ztka hodně "stříhá" olej a rychle řídne a ztrácí mazací vlastnosti - je to způsobený tím že nemá rozetu na silentblocích - větší rázy. Aspoň tohle sem teda vyčetl a ukazujou to tady ty dva rozbory oleje:
http://i208.photobuc...reensideways-1-1.jpg
(po 2000 km má původně 10W40 olej vlastnosti odpovídající 0W20)
http://www.we-todd-d...051092_4hhwh/drz.jpg

sebral sem to tady: http://www.thumpert...18&highlight=oil

Jináá jsem dnes provedl toto
a fakt je to poznat.

prostě se to sem nenaučim dávat



Drz 400

30.3.2008 v 23:48 | Nahoru | #104
nn...zkus to jináč jsem zvědavej před spaním

Drz 400

31.3.2008 v 00:08 | Nahoru | #105
..evidentne sem chtel dat tohle

Drz 400

31.3.2008 v 00:15 | Nahoru | #106

Ninjaman>..evidentne sem chtel dat tohle



to je fóóončooo miláá Tončóó ´díkéés.

Drz 400

31.3.2008 v 00:21 | Nahoru | #107

Ninjaman>..evidentne sem chtel dat tohle [img][/img]

Drz 400

31.3.2008 v 00:21 | Nahoru | #108

Drz 400

31.3.2008 v 11:40 | Nahoru | #109
Co vím já, tak u ostré DRZ (ročník 2000) byly na ventilech normálka podložky. Tzn. vůle se vymezovaly pomocí podložek...

Drz 400

31.3.2008 v 11:50 | Nahoru | #110
Všechny DRZ 400 mají ventily vymezené podložkama. Motory DRZ 400 E, S jsou všechny stejné. Model E má KEIHIN FCR karbec, plastovou nádrž, malou elektriku bez brzdového světla, počitadlo km(mph) jen do 100km, bez zadních stupaček, zadní stavby pod blatníkem, závodní přední masku, maznice na kyvce a přepákování, závodní tlumiče SHOWA (RM 1998) atd. U nás DRZ 400 E nemá homologaci a oficiálně jde přihlásit jen na Sportovní průkaz.

Drz 400

31.3.2008 v 13:30 | Nahoru | #111
RSWR> No právě. Ty zmiňované hydroštosy mně tam nějak nepasovaly

Drz 400

31.3.2008 v 14:34 | Nahoru | #112
RadiXS> myslíš jako na tu panelku? lol

Drz 400

31.3.2008 v 15:43 | Nahoru | #113
Lubin9> Heh, na panelku mi nešahej lol

Drz 400

31.3.2008 v 20:09 | Nahoru | #114
Zdarec,nejsem žádný ladič a angličtinou taky příliž nevládnu , ale nevíte někdo co znamenal ten poslední krok na tom karburátoru-vyvrtání,našroubování a posléze "zalomení" toho šroubku???

Drz 400

31.3.2008 v 20:32 | Nahoru | #115
Lopp> Nazdar kamaráde...láká tě ladění tvé DR-Z ?
Kup si TM,ladit nemusíš ...jen ti může po 300km prdnout kroužek .

Drz 400

31.3.2008 v 21:47 | Nahoru | #116
RadiXS> chraň mě ruka páně abych šahal na tvoji panelku lol

Drz 400

31.3.2008 v 21:49 | Nahoru | #117
Lopp> no já na to koukal, ale moc jsem to nevnímal, ale počítám, že to patřilo k tomu kitu, nějakej snímač či sonda když to bylo před jehlou..možná kvůli bohatosti...nevím, nerozumím...
někdo chytrej poraďtě

Drz 400

31.3.2008 v 21:50 | Nahoru | #118
Kopec> jakejto kroužek? to rychle odešel, jj, stará dobrá DR, nelituješ?

Drz 400

1.4.2008 v 07:02 | Nahoru | #119
Lubin9> Ani ne. DR-Z sice byla spolehlivej držák...ale jízda je s TM ÚPLNĚ jiná .

edit: ...samozřejmě pístní

Naposledy editováno 01.04.2008 07:04:01

Drz 400

1.4.2008 v 10:13 | Nahoru | #120
Ztkaři, jaký jezdíte nastavení předních vidlic?
Já jsem si je teď nechal vyčistit a dát novej olej Motorex 5W a zdá se mě že to strašně kope a je to tuhý. Je to najednou necitlivý k malým nerovnostem, třeba hrbolům na silnici, řidítka strašně skáčou.
Nastavení mám nejměkčí co to jde (útlum i odskok úplně povolený)
Ale i tak mě přijde že jsou ty vidle strašně tuhý. Potřeboval bych asi i nějak změkčit pružiny, protože když si na motorku sednu tak zadek poklesne cca o 8 cm, ale předek skoro vůbec, tak o 5mm!! stejně tak když zatlačím na nádrž tak to neklesne rovnoměrně. Předtím sem to řešil tak že sem přitáhl centrál, aby byl stejně tuhej jak vidle, ale bylo mě řečeno že aby zadek měl nějakou slušnou trakci tak je třeba aby měl celkovej pokles (rozdíl mezi nezatíženou a plně zatíženou) aspoň 10cm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist