Když je motor studenej a mam puštěnej sytič, běží krásně,jde za plynem,celkem i do otáček, když sytič vypnu, vyběhne na plný točky a nejde s tim nic udělat, dokud zase nezapnu sytič.
Z toho jsem usoudil, že tam jde moc vzduchu. Jehla je na poslednim zářezu, takže benzínu tam jde dost.
Když se motor zahřeje, se sytičem to nejde do otáček ale drží to volnoběh, když ho vypnu jde to zase do maximálních otáček aniž bych něco dělal.
Ve filtrboxu je pouze takovej molitanovej plátek napuštěnej olejem. Zkoušel jsem různě ucpávat přívody vzduchu do filtrboxu, a chvíli je to lepší, chvíli horší. Narval jsem i filtrbox molitanem,ale to se zase moc dusí.
Prostě to za boha nemůžu seřídit. Ale jak řikam, ze začátku když je motor studenej to se sytičem jede perfektně, ale s jehlou na max takže to žere jako tank. Sežrala mi litr benzínu za 10 minut, a vlastně jsem nenaladil vůbec nic... Pomozte mi prosím..
Naposledy editováno 03.03.2012 15:20:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 80 jakou trysku na kit 110 Yamaha DT 80 | Dejjv | 8 | 25.6.2023 v 08:31 kakasek |
Yamaha dt 80 karburátor Yamaha DT 80 | Matejj12 | 1 | 23.4.2023 v 15:21 kokoška. |
Yamaha dt 80 segment Yamaha DT 80 | Fichtljede | 1 | 19.4.2023 v 09:48 mRKEF |
Zdravím, mám potíže s nově koupeným... Yamaha DT 80 | Jennycek | 13 | 10.3.2023 v 12:25 Johny_Servis |
Spojka yamaha dt 80 lc2 Yamaha DT 80 | ryzka | 1 | 27.10.2021 v 19:04 Kohlstein |