globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Angel racing
29.2.2012 v 11:57
Nazdar motorkáři.Rozhodně nechci aby tohle vlákno působilo jako reklama je to jen veřejné pochválení práce co udělal človíček v téhle firmě.Dal jsem mu v lednu motorku na seřízení a vyladění motoru na brzdě.Zadání ale bylo že musí zůstat origo vzhled (žádný laďáky ap.)V motorce mám KN filtr a irid.svíčky.Lidi co ten člověk s tím motorem udělal je pohádka.Motorka jede naprosto skvěle.žádná díra ve výkonu a jede luxusně oproti předešlímu stavu.Touto cestou mu dík a vřele vám jej doporučuju je to borec a své práci rozumí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:02 | Nahoru | #1
thor1403> on to právě kolikrát může rozhasit i ten ladič VTR je asi trochu specifický na ladění, teď na jaře se v tom plánuju zase trochu povrtat.

Co jsem vyčetl a mám částečně vyzkoušeno, taková obecná zásada je zaslepit jednu podlakovou dirku ovládající pohyb jehly na předním karbecu, dodržet že zadní tryska je o něco větší, a zadní jehlu mít výš o 0.5mm. Pak záleží na každý motorce jestli máš podložený jehly 0.5/1; 1/1.5; 1.5/2
Dál se mění volnoběžný trysky z 45 na 48 a samozřejmě se měněj i hlavní trysky, ale oboje až s laďákama, případně filtrem.
Origo jehly jsou dobrý takže pro komplet přetryskování není třeba Dynojet, stačí jen koupit trysky.
Trochu se o tom rozepíšu, a vyvrátím nebo potvrdím, až to pořádně vyzkouším.

Takže VTR se dá dotunit celkem levně. Další level už je pak vačky, písty, zapalování, hlava, a tam už je to drahý ...

Bavlněnej filtr já z vlastní zkušenosti nedoporučuju, BMC se mi válí doma, ale na druhou stranu už jsem viděl pár pěknejch grafů s KN, laďákama a dynojetem. Než jsem dal výfuky byl jsem maximálně spokojenej jen s iridiovkama Denso a tím upraveným papírákem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:26 | Nahoru | #2
[quote=Stev]thor1403> on to právě kolikrát může rozhasit i ten ladič VTR je asi trochu specifický na ladění, teď na jaře se v tom plánuju zase trochu povrtat.

Co jsem vyčetl a mám částečně vyzkoušeno, taková obecná zásada je zaslepit jednu podlakovou dirku ovládající pohyb jehly na předním karbecu, dodržet že zadní tryska je o něco větší, a zadní jehlu mít výš o 0.5mm. Pak záleží na každý motorce jestli máš podložený jehly 0.5/1; 1/1.5; 1.5/2
Dál se mění volnoběžný trysky z 45 na 48 a samozřejmě se měněj i hlavní trysky, ale oboje až s laďákama, případně filtrem.
Origo jehly jsou dobrý takže pro komplet přetryskování není třeba Dynojet, stačí jen koupit trysky.
Trochu se o tom rozepíšu, a vyvrátím nebo potvrdím, až to pořádně vyzkouším.

Takže VTR se dá dotunit celkem levně. Další level už je pak vačky, písty, zapalování, hlava, a tam už je to drahý ...

Bavlněnej filtr já z vlastní zkušenosti nedoporučuju, BMC se mi válí doma, ale na druhou stranu už jsem viděl pár pěknejch grafů s KN, laďákama a dynojetem. Než jsem dal výfuky byl jsem maximálně spokojenej jen s iridiovkama Denso a tím upraveným papírákem.

Hele nechci tě chválit aby ti to nevlezlo do hlavy ale ty a assassin víte o čem mluvíte.Vaše názory čtu ve více diskuzích a relativně s nima souhlasím.Jsou i firmyčky co co můžou to pos.... a ještě za to chcou nekřesťanský prachy.Taky jsem dělal v motosaloně a vím co kolikrát dovezli za hrůzy od rádoby ladičů.[b]

Naposledy editováno 01.03.2012 10:45:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist