globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Angel racing
29.2.2012 v 11:57
Nazdar motorkáři.Rozhodně nechci aby tohle vlákno působilo jako reklama je to jen veřejné pochválení práce co udělal človíček v téhle firmě.Dal jsem mu v lednu motorku na seřízení a vyladění motoru na brzdě.Zadání ale bylo že musí zůstat origo vzhled (žádný laďáky ap.)V motorce mám KN filtr a irid.svíčky.Lidi co ten člověk s tím motorem udělal je pohádka.Motorka jede naprosto skvěle.žádná díra ve výkonu a jede luxusně oproti předešlímu stavu.Touto cestou mu dík a vřele vám jej doporučuju je to borec a své práci rozumí.
Předchozí
1 2
Následující

Angel racing

29.2.2012 v 12:09 | Nahoru | #1
a moclipak tě to stálo ? hm ?

1 reakcí na tento příspěvek Angel racing

29.2.2012 v 12:53 | Nahoru | #2
A ty výfuky jsou nějak upravený nebo origo?

Angel racing

29.2.2012 v 13:04 | Nahoru | #3
sevca umi

1 reakcí na tento příspěvek Angel racing

29.2.2012 v 13:20 | Nahoru | #4
thor 1403:
Jo rozumím, dal jsi své motce takový povánoční dárek stylu: vyladění výkonostního propadu ve 4tis ot./min na motoru od fy. Angel Racing.

Ale Ty ten propad tam stále máš, sice menší, ale stále je tam ve stejných otáčkách.
Podle mne irid. svíce a KNko nemá na vyladění motoru moc vliv.
Právě naopak KNko oproti origo vz. filtru v kombinaci s karburátory je podle mne rozdíl.

Nevím co borci z Angel Racing ladili, ale podle grafu co máš od nich ,tak si s motorem mohli víc pohrát, aby výkonostní křivka kolem 4tis. ot/min. byla hladší

Jestli jenom vyčistili a seřídili karbce a vyprali KNko a motor posléze odbrzdili na brzdě, tak je to málo a Ty máš teď právě pocit, že motor jede lépe.

Schválně by mne zajímalo, jestli borci od Angel Racing měnili např. průměr hlavních trysek ve všech karburátorech, když tam máš tedy to Tvoje KNko.
Jestli ano, tak origo trysky z karbeců Ti dali ne?!
Pokud ne, tak sis koupil pouze dobrý pocit z jízdy na motocyklu a ne dobře odvedenou práci
Toď můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

29.2.2012 v 14:01 | Nahoru | #5

SOUSEDRH9 píše: thor 1403:
Jo rozumím, dal jsi své motce takový povánoční dárek stylu: vyladění výkonostního propadu ve 4tis ot./min na motoru od fy. Angel Racing.

Ale Ty ten propad tam stále máš, sice menší, ale stále je tam ve stejných otáčkách.
Podle mne irid. svíce a KNko nemá na vyladění motoru moc vliv.
Právě naopak KNko oproti origo vz. filtru v kombinaci s karburátory je podle mne rozdíl.

Nevím co borci z Angel Racing ladili, ale podle grafu co máš od nich ,tak si s motorem mohli víc pohrát, aby výkonostní křivka kolem 4tis. ot/min. byla hladší

Jestli jenom vyčistili a seřídili karbce a vyprali KNko a motor posléze odbrzdili na brzdě, tak je to málo a Ty máš teď právě pocit, že motor jede lépe.

Schválně by mne zajímalo, jestli borci od Angel Racing měnili např. průměr hlavních trysek ve všech karburátorech, když tam máš tedy to Tvoje KNko.
Jestli ano, tak origo trysky z karbeců Ti dali ne?!
Pokud ne, tak sis koupil pouze dobrý pocit z jízdy na motocyklu a ne dobře odvedenou práci
Toď můj názor



trisky vyměněný jsou.Ševčovi věřím ovšem nevým za jaký.každopádně jsem člověk ktrej tomu sice rozumí ale rozhodně se nebudu pouštět do rádoby garážový ladění.
Z motorkou se udělalo to co s tím udělat šlo za supr cenu jinak i podle jeho slov dá se udělat mnohem mnohem víc ale cena bude jinde a taky to bude chtít od podlahy změnu.Nebudu na motorku v hodnotě 60 000 cpát věci za 20 000 to teda ne

Angel racing

29.2.2012 v 14:09 | Nahoru | #6


Naposledy editováno 29.02.2012 14:11:11

Angel racing

29.2.2012 v 14:40 | Nahoru | #7
Jojo, jsou to kluci šikovní.

(reakce na) Angel racing

29.2.2012 v 16:26 | Nahoru | #8

thor1403 píše: trisky vyměněný jsou.Ševčovi věřím ovšem nevým za jaký.každopádně jsem člověk ktrej tomu sice rozumí ale rozhodně se nebudu pouštět do rádoby garážový ladění.
Z motorkou se udělalo to co s tím udělat šlo za supr cenu jinak i podle jeho slov dá se udělat mnohem mnohem víc ale cena bude jinde a taky to bude chtít od podlahy změnu.Nebudu na motorku v hodnotě 60 000 cpát věci za 20 000 to teda ne



jestli měla motorka původní naladění, tak to nejlepší co šlo udělat bylo dát tam papírák, vyndat přepážku ve víku airboxu, seříznout přepážku na filtru tak jak to má KN, a na nic dalšího nesahat. Filtr se dá sehnat kolem 600 kč. Výsledek by byl asi lepší, pokud se to vztahuje k dynu v profilu.

To by bylo to první co bych zkusil kdybych měl takovýhle propady.

(reakce na) Angel racing

29.2.2012 v 17:10 | Nahoru | #9

Stev píše: A ty výfuky jsou nějak upravený nebo origo?



výfuky jsou origo.Tak jsem je chtěl

Angel racing

29.2.2012 v 17:10 | Nahoru | #10
thor1403:Mirďa-1 se tu už Tebe ptal a mne to také zajímá,kolik stálo poladění Tvého VTR u Andělů-jestli to není tajemství?

Čus S

1 reakcí na tento příspěvek Angel racing

29.2.2012 v 18:12 | Nahoru | #11
na Angel jsem slyšel dost pozitiv a sám jsem se s nima i radil...

Ale tvůj případ bude asi spíš o tom, v jakym stavu jsi motork měl , než jsi to dal poladit, tím nechci napsat, že by odvedli špatnou práci...

2 reakcí na tento příspěvek Angel racing

29.2.2012 v 20:29 | Nahoru | #12
thor1403 píše:
trisky vyměněný jsou.Ševčovi věřím ovšem nevým za jaký.každopádně jsem člověk ktrej tomu sice rozumí ale rozhodně se nebudu pouštět do rádoby garážový ladění.
Z motorkou se udělalo to co s tím udělat šlo za supr cenu jinak i podle jeho slov dá se udělat mnohem mnohem víc ale cena bude jinde a taky to bude chtít od podlahy změnu.Nebudu na motorku v hodnotě 60 000 cpát věci za 20 000 to teda ne


Nic proti Tobě thore1403, ale napsat nám, že tomu rozumíš a přitom vlastně nevíš co máš v karbcích vyměněný od Andělů a že jim ještě důvěřuješ,no nevim..
Právě na důvěře a nevědomostech zákazníka obecně se firmy u nás v ČR obohacují a ty seš jeden z nich který jim podlehl

Správné jednání firmy by mělo vypadat asi takhle:

Co se vymontovalo z motocyklu při serv.opravách, ladění atd. musí se zákazníkovi dát při předání motocyklu.
- Ruku na srdce kdo to z těch všech moto a autoopraven dělá,takže zákazník jede domů s pocitem, že má vše OK, ale mnohdy tomu tak vůbec není.


Tvoje zadání znělo jasně: že musí zůstat vše origo vzhled (žádný laďáky ap)

Se teda divím, že Ti u Andělů rovnou neřekli vyhoď ven KNko a kup origo vzd. filtr a není co ladit!
Až budeš chtít do motky dát origo vzd. filtr aby Ti jela jak má, tak zajdi k Andělům a oni Ti mile a rádi opět motorku odladí.
Vezmou Tvoje původní origo hl. trysky z karbců co si schovaly z minula, Ty je pochopitelně zaplatiš cca 1300,- origo + jejich práci a pak teprve bude motor funkční, jak má a u Andělů se zasmějou, jak opět vyzráli nad člověkem co jim důvěřuje.

Za mne můj názor je ,že fy. Angel Racing nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 08:13 | Nahoru | #13

SOUSEDRH9 píše: Za mne můj názor je ,že fy. Angel Racing nebrat



To se mi zdá jako odvážný tvrzení takhle z plezíru bez informací. Angel mohl jenom plnit zadání, vyhladit křivku s tím co tam je, a to bych jim nevyčítal. Zrovna tak nepsal že původní trysky nemá, jen že neví jaký tam jsou.

Jiná věc je že bych garážový ladění neodsuzoval, v tomhle případě spíš naopak ...

(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 09:19 | Nahoru | #14

mari píše: na Angel jsem slyšel dost pozitiv a sám jsem se s nima i radil...

Ale tvůj případ bude asi spíš o tom, v jakym stavu jsi motork měl , než jsi to dal poladit, tím nechci napsat, že by odvedli špatnou práci...



necelou trojku- 3x na brzdě čištění a seřizování karbců,přetriskování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 09:33 | Nahoru | #15

Stev píše: To se mi zdá jako odvážný tvrzení takhle z plezíru bez informací. Angel mohl jenom plnit zadání, vyhladit křivku s tím co tam je, a to bych jim nevyčítal. Zrovna tak nepsal že původní trysky nemá, jen že neví jaký tam jsou.

Jiná věc je že bych garážový ladění neodsuzoval, v tomhle případě spíš naopak ...



možná jsem to jen blbě napsal...neodsuzuju garážový ladění,problem je ten že kdejakej čičmonda a samozvanej ladič se cpe do ladění motoru tak to může rozhasit.Jinak motorka před tím nejela špatně ale chtěl jsem po něm aby to vyčistil a sladil.za studena to nebylo uplně nejlepší.Je jasný že se s tím dá dělat spousta věcí a vyladit to na třeba i extrém ale já chci abych měl co nejvíc origo.

1 reakcí na tento příspěvek Angel racing

1.3.2012 v 09:56 | Nahoru | #16
thor: cece to je zvlastni ze trvas na co nejvic origo stavu u takovehle motorky, kdyz zrovna u ni ma to ladeni smysl protoze se tam da za rozumny penize dostat na znatelny zlepseni.
ladit nakej soucasnej sport uz je tezky, tam moc prostoru pro zlepseni neni.

jinak by me taky zajimalo co je v tom karbci udelaneho, z toho grafu bych skoro tipnul ze vycisteni + synchro + doladeni volnobezne smesi.

tezko rict jak se ten KN filtr chova na motorce se seriovym vejfukem a zbytkem motorky, ale na full systemu to byly spis problemy navic nez nakej prinos...

(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:00 | Nahoru | #17

SOUSEDRH9 píše: thor1403 píše:
trisky vyměněný jsou.Ševčovi věřím ovšem nevým za jaký.každopádně jsem člověk ktrej tomu sice rozumí ale rozhodně se nebudu pouštět do rádoby garážový ladění.
Z motorkou se udělalo to co s tím udělat šlo za supr cenu jinak i podle jeho slov dá se udělat mnohem mnohem víc ale cena bude jinde a taky to bude chtít od podlahy změnu.Nebudu na motorku v hodnotě 60 000 cpát věci za 20 000 to teda ne


Nic proti Tobě thore1403, ale napsat nám, že tomu rozumíš a přitom vlastně nevíš co máš v karbcích vyměněný od Andělů a že jim ještě důvěřuješ,no nevim..
Právě na důvěře a nevědomostech zákazníka obecně se firmy u nás v ČR obohacují a ty seš jeden z nich který jim podlehl

Správné jednání firmy by mělo vypadat asi takhle:

Co se vymontovalo z motocyklu při serv.opravách, ladění atd. musí se zákazníkovi dát při předání motocyklu.
- Ruku na srdce kdo to z těch všech moto a autoopraven dělá,takže zákazník jede domů s pocitem, že má vše OK, ale mnohdy tomu tak vůbec není.


Tvoje zadání znělo jasně: že musí zůstat vše origo vzhled (žádný laďáky ap)

Se teda divím, že Ti u Andělů rovnou neřekli vyhoď ven KNko a kup origo vzd. filtr a není co ladit!
Až budeš chtít do motky dát origo vzd. filtr aby Ti jela jak má, tak zajdi k Andělům a oni Ti mile a rádi opět motorku odladí.
Vezmou Tvoje původní origo hl. trysky z karbců co si schovaly z minula, Ty je pochopitelně zaplatiš cca 1300,- origo + jejich práci a pak teprve bude motor funkční, jak má a u Andělů se zasmějou, jak opět vyzráli nad člověkem co jim důvěřuje.

Za mne můj názor je ,že fy. Angel Racing nebrat



Tak za 1)jsem automechanik a dokážu si spoustu věcí udělat sám ale do těhdle věcí se bez patřičnýho vybavení a znalostí pouštět nehodlám.Člověk co to dělá denně to má bez problémů za třetinovej čas a bez nervů takže to jen k tomuhle.

Správné jednání Andělů bylo že mě trisky nabízeli akorát já je nechtěl nevím co bych s nima dělal možná tak společnou fotečku s nima jinak jsou mi na h..... Dostal jsem nabídku být u ladění jak bude motorka na brzdě.Z časových důvodů jsem byl nucen odmítnout.

za 3) o KN měl delší debatu a víceméně nepřímo řekl výměna za orig.ale řekl mě že je to na mě

za 4)Jsem docela pobavenej cenou 1300,- za trisky.Možná tak originál koupený v hondě.(nemám zjištěno ale myslím že mnohem míň)

no a nakonec Nikoho nenutím aby jezdil k Andělům jen jsem je pochválil a pořád žasnu nad tím jak motorka ted jede.Každopádně klidně si je může testnout každej tady a uvidí jak na tom jsou.Ladí motorky nejen po okrese ale jezdí k němu kde kdo.Viděl jsem tam 2 motorky s brněnskýma SPZ a i podle doby od objednání do provedení byl delší z toho usuzuju že o práci nemá nouzi.

Tvůj názor ti nevyvracím nejezdi k nim ale za mě 100% a palec nahoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:02 | Nahoru | #18
thor1403> on to právě kolikrát může rozhasit i ten ladič VTR je asi trochu specifický na ladění, teď na jaře se v tom plánuju zase trochu povrtat.

Co jsem vyčetl a mám částečně vyzkoušeno, taková obecná zásada je zaslepit jednu podlakovou dirku ovládající pohyb jehly na předním karbecu, dodržet že zadní tryska je o něco větší, a zadní jehlu mít výš o 0.5mm. Pak záleží na každý motorce jestli máš podložený jehly 0.5/1; 1/1.5; 1.5/2
Dál se mění volnoběžný trysky z 45 na 48 a samozřejmě se měněj i hlavní trysky, ale oboje až s laďákama, případně filtrem.
Origo jehly jsou dobrý takže pro komplet přetryskování není třeba Dynojet, stačí jen koupit trysky.
Trochu se o tom rozepíšu, a vyvrátím nebo potvrdím, až to pořádně vyzkouším.

Takže VTR se dá dotunit celkem levně. Další level už je pak vačky, písty, zapalování, hlava, a tam už je to drahý ...

Bavlněnej filtr já z vlastní zkušenosti nedoporučuju, BMC se mi válí doma, ale na druhou stranu už jsem viděl pár pěknejch grafů s KN, laďákama a dynojetem. Než jsem dal výfuky byl jsem maximálně spokojenej jen s iridiovkama Denso a tím upraveným papírákem.

(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:10 | Nahoru | #19

assassin píše: thor: cece to je zvlastni ze trvas na co nejvic origo stavu u takovehle motorky, kdyz zrovna u ni ma to ladeni smysl protoze se tam da za rozumny penize dostat na znatelny zlepseni.
ladit nakej soucasnej sport uz je tezky, tam moc prostoru pro zlepseni neni.

jinak by me taky zajimalo co je v tom karbci udelaneho, z toho grafu bych skoro tipnul ze vycisteni + synchro + doladeni volnobezne smesi.

tezko rict jak se ten KN filtr chova na motorce se seriovym vejfukem a zbytkem motorky, ale na full systemu to byly spis problemy navic nez nakej prinos...



O tom KNku tak i mluvil.Měl jsem to extrémě chudý což se dálo čekat.To už ale na grafu není.
Jinak vím o tom že se dá z motorky vymačkat maximum a relativně za málo ale já jsem takovej ten magor a lpím na orig.vzhledu.Něco je fajn mít jinýho výrobce páč to dělaj lepší a vyladěnější ale nesmí to narušovat orig.vzhled motorky.Jsem hold takovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:26 | Nahoru | #20
[quote=Stev]thor1403> on to právě kolikrát může rozhasit i ten ladič VTR je asi trochu specifický na ladění, teď na jaře se v tom plánuju zase trochu povrtat.

Co jsem vyčetl a mám částečně vyzkoušeno, taková obecná zásada je zaslepit jednu podlakovou dirku ovládající pohyb jehly na předním karbecu, dodržet že zadní tryska je o něco větší, a zadní jehlu mít výš o 0.5mm. Pak záleží na každý motorce jestli máš podložený jehly 0.5/1; 1/1.5; 1.5/2
Dál se mění volnoběžný trysky z 45 na 48 a samozřejmě se měněj i hlavní trysky, ale oboje až s laďákama, případně filtrem.
Origo jehly jsou dobrý takže pro komplet přetryskování není třeba Dynojet, stačí jen koupit trysky.
Trochu se o tom rozepíšu, a vyvrátím nebo potvrdím, až to pořádně vyzkouším.

Takže VTR se dá dotunit celkem levně. Další level už je pak vačky, písty, zapalování, hlava, a tam už je to drahý ...

Bavlněnej filtr já z vlastní zkušenosti nedoporučuju, BMC se mi válí doma, ale na druhou stranu už jsem viděl pár pěknejch grafů s KN, laďákama a dynojetem. Než jsem dal výfuky byl jsem maximálně spokojenej jen s iridiovkama Denso a tím upraveným papírákem.

Hele nechci tě chválit aby ti to nevlezlo do hlavy ale ty a assassin víte o čem mluvíte.Vaše názory čtu ve více diskuzích a relativně s nima souhlasím.Jsou i firmyčky co co můžou to pos.... a ještě za to chcou nekřesťanský prachy.Taky jsem dělal v motosaloně a vím co kolikrát dovezli za hrůzy od rádoby ladičů.[b]

Naposledy editováno 01.03.2012 10:45:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 10:48 | Nahoru | #21
thor1403> to je v pohodě, jsem dost sebevědomej na to aby mě nějaká chvála navíc nerozhodila Ale dík.

2 reakcí na tento příspěvek Angel racing

1.3.2012 v 11:23 | Nahoru | #22
Thor1403: Ty jo za 3000,- t.j. vyčištění,přetryskování a seřízení karbců bych to taky udělal a klidně v Tvé garáži a nemusel bys mi platit žádný cesťák.

Se Ti teda fakt divím, když se nám tu ve vlákně odborně rozepisuješ co by se mělo vše předělat v karbcích atd.,žes nešel rovnou koupit origo vzd. filtr a měl bys plně funkční motor.
Chtěl si přece vše ORIGO na motce mít, nebo ne?!

Pokud jsi mechoše od andělů neuposlechl, že máš vyměnit KNko za origo, tak to je Tvůj problém a hezky si jim zaplatil zbytečný 3 klacky a na takový chytrý lidi jako jsi Ty se také čeká a docela je v tomto ohledu teď i chápu...

Jak se lidově říká: Chytrému napověz a hloupého...

Čus S

(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 12:36 | Nahoru | #23

Stev píše: thor1403> to je v pohodě, jsem dost sebevědomej na to aby mě nějaká chvála navíc nerozhodila Ale dík.



(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 12:42 | Nahoru | #24

SOUSEDRH9 píše: Thor1403: Ty jo za 3000,- t.j. vyčištění,přetryskování a seřízení karbců bych to taky udělal a klidně v Tvé garáži a nemusel bys mi platit žádný cesťák.

Se Ti teda fakt divím, když se nám tu ve vlákně odborně rozepisuješ co by se mělo vše předělat v karbcích atd.,žes nešel rovnou koupit origo vzd. filtr a měl bys plně funkční motor.
Chtěl si přece vše ORIGO na motce mít, nebo ne?!

Pokud jsi mechoše od andělů neuposlechl, že máš vyměnit KNko za origo, tak to je Tvůj problém a hezky si jim zaplatil zbytečný 3 klacky a na takový chytrý lidi jako jsi Ty se také čeká a docela je v tomto ohledu teď i chápu...

Jak se lidově říká: Chytrému napověz a hloupého...

Čus S



no jo no to víš já se raději nechám trknout a co se týče toho jak by jsi mi to naladil to by mělo minimálně o 50 koníků navíc že??Dík tak to teda ani nemusím já vlastně neumím ani jezdit jen si k motorce vždycky na parkovišti stoupnu abych mohl machrovat natolik jsem debilní.A kdo mi co řekne tím se řídím.

Jak se lidově říká: Kam vítr tam plášť ....

Angel racing

1.3.2012 v 12:42 | Nahoru | #25
SOUSED: me ty 3tis neprijdou prehnany, ja bych to zas nedelal za min... kazda zmena = dolu nadrz, airbox, rozebrat karbec - ty soupatka se tam docela blbe vraci zvlast u jednoho valce kde ti tahne jehlu ke strane gravitace a nemuzes se trefit do trysky, pak tam nacpat tu kilometr dlouhou pruzinu a neprivrit membranu nejak krive je to celkem boj o nervy.. delal sem to fakt mockrat, ke konci uz mi rozebrat, zmenit na karbci neco a slozit trvalo treba jen 10min-ctvrt hodiny, ale i tak ten cas leti... kdyz se meni volnobezna tryska tak jeste karbce uplne sundat.. ja sem teda neodpojoval vsechny lanka ale byl to pak jezek v kleci..

kdyz pak vezmes ze z toho skoro pulku das statu na danich, provoz dilny, amortizace vybaveni - brzda... tak ti vyjde ze sis vydelal mozna ani ne na prumernej plat a to si skoro myslim ze neni duvod aby nekdo tohle delal za castku co dostane kazdej "blbej" remeslnik, kdyz to kloudne v CR umi 10-20lidi....

Angel racing

1.3.2012 v 12:48 | Nahoru | #26
SOUSEDRH9: Se Ti teda fakt divím, když se nám tu ve vlákně odborně rozepisuješ co by se mělo vše předělat v karbcích atd

by mě zajímalo kde jsem se o tom rozepsal?

Angel racing

1.3.2012 v 16:43 | Nahoru | #27
ja sem taky slysel chvalu na ne a asi za 14 dni tam vezu taky moto

1 reakcí na tento příspěvek Angel racing

1.3.2012 v 19:20 | Nahoru | #28
ŠEVČA je v pohodě a je to jeden z mála lidí který si na nic nehraje a vždy vše řeší se zákazníkem a jednání má férový

(reakce na) Angel racing

1.3.2012 v 22:14 | Nahoru | #29

postriziny píše: ŠEVČA je v pohodě a je to jeden z mála lidí který si na nic nehraje a vždy vše řeší se zákazníkem a jednání má férový



souhlas...

2 reakcí na tento příspěvek Angel racing

2.3.2012 v 06:31 | Nahoru | #30
Chci se optat znalych na prubech vykonu(dle grafu!!!)Dobry nebo je neco spatne???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist