globalmoto_kveten





Téma: Mastodont Adventure podzim 2007
 
14.6.2007 v 01:27
<strong>Mastodonto bude ještě letos - ještě jednou - a to 14.-16. září</strong>
<i>aneb znovu a ještě víc</i> :D http://www.mastodont.zde.cz
- pokud by to nechtělo naskočit zkuste http://www.dezolators.com/masto2/index.htm

<strong>PSS: registrační formulář nějak hapruje - registrace prosím na mejla rally.mastodont@seznam.cz</strong>

<strong>dobrá zpráva - vobjednal sem počásko na babí léto</strong> :thmubup:

<strong>ZÁKLADNA MASTODONT</strong> přesné umístění, lepší ceny :thmubup:
http://www.dezolato.../masto2/zakladna.htm

<strong>pátek:</strong> možnost treningu RZ asfalt, RZ trial, RZ offroad
večerní "podrobná " rozprava, rozdání podrobných mapek
<strong>sobota:</strong> start v 8.00 ráno (vstává se na sedmou)

<strong>RZ KARAVANA</strong> - po teamech ve skupinách a nově s orientačním prvkem
(celkově delší, velká podrobná mapa, možnost GPS, kotrolní body s razítkem )
<strong>MAPA RZ KARAVANA</strong> úsek cca 120km Kontrolní Body se nahlásí a zakreslí v pátek
http://www.dezolato...apos/RZ_karavana.jpg

<strong>RZ ENDURO</strong> - měřený úsek všech typů přírodních povrchů na čas
(prodloužený úsek, NOVÉ větší značení tratě, jedna jízda tam, druhá doprotifky zpět)
<strong>MAPA RZ ENDURO</strong> úsek najet za 25minut
http://www.dezolato.../mapos/RZ_enduro.jpg

<strong>RZ TRIAL</strong> - měřený úsek v kopcoidním terénu velikosti fotbalového hřiště
(nová delší a technicky náročnější trasa po hřišti bude značena brankovým systémem)
<strong>MAPA RZ ENDURO TRIAL</strong> úsek najet za 01.min 18sec bez šlápnutí
http://www.dezolato.../RZ_enduro_trial.jpg


<strong>RZ OFFROAD</strong> - 1 trenigové poznávací kolo + 1 měřené kolo na MX trati v Městečku Trnávce
<strong>MAPA RZ OFFROAD</strong>

<strong>RZ ASFALT</strong> - 1 treningová poznávací jízda + jedna měřená
(slalom, rovinost, otočky 360 v šířce silnice na obě strany, kličkování, stop@go)

a k tomu všemu i nějaký ten EXTREM - výjezdy Svojanovské krpál a další + taky nějaké ty brody no a jako třešničku na dortu sobotního ježdění si ještě nechám jako překvapení - ale jestli to klapne tak to bude echt mastodonto :thmubup:

<strong>Večer fyzicko, zdravotnicky, universálně jednoduchý test - záchrana člověka a motocyklu</strong>

<strong>ZAJIŠTĚNO</strong>
- jeep doprovodné technické vozidlo (monterajzny, duše, izolačka, 3Mpáska, hasák, sikovky, velký kladivo, flexa, majzl, svěrák, svářečka + normální nářadí)
- se zdravotníkem pojede i zdravotní sestřička a zavečíra Nám všem dá nějaký to zdravotní školení kdo je připraven není překvapen

Ale je to na každým soudruhovi - jaký si to uděláš, takový to máš
Už to chystáme -
Info a fotky z první akce na http://www.dezolato.../mastodont/index.htm
Prewiev na minulou akci -

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodont Adventure podzim 2007

13.9.2007 v 00:27 | Nahoru | #1
No já se během těch mnoha zim co jezdím naučil že <strong>podceňovat výbavu jezdce pro jízdu na motorce - OBZVLÁŠŤ Enduro - se NE "nevyplatí" ale "kurewsky bolí" </strong> :puke: :cool:
Pořádný enduro boty ti totiž můžou zachránit nohu - no pravda je že pokud člověk blbě padne a nechá pod mastodontem čapu tak už nepomůžou ani ty enduroboty ale to je výjimka (vím o tom svý :shy: ) která potvrzuje pravidlo že bez pořádnejch bot ani ranu protože je spousta situací kdy kinetice musíte pomoct odšlápnutím přece.
Další výbava je na každým soudruhovi - ale jasně zde platí že <strong>velikost je důležitá </strong>- malý pěnový pásky 4té generace Protektory HitechKeprotecKarbonKevlar sou sice IN - nejsou skoro vidět a bunda vypadá COOL ale v případě pádu se mnohem ale krutěmochodně víc hodí krunýř - určitá pravděpodobnost pádu v terénu je vždycky a měkkým a mokrým podkladem riziko značně narůstá - zdraví je jen jedno.
Motorka bez papírů je taky problém - náhoda je blbec, něco se stane a je zbytečnej průser a průsery fakt jako nemusím :cool:
Technická přejímka strojů bude jednoduchá ale funkční - platná technická, poviný ručení a aspoň nějakej vzorek na pneumatikách.
Padací rámy na motocykl <strong>jsou silně doporučeny</strong> ale nejsou podmínkou
Pořádná výbava jezdce je taky <strong>silně doporučena</strong> ale stačí samonoha přilba - každýho boj
Doporučená doplňková výbava - digifoto, náhradní fusekle, kurtna ;)
Nářadí a výbava na případné servisní či opravářské práce budou v doprovodném jeepu stejně jako i připravený zdravotník
Kdo je připraven není překvapen - ale tfujtfujtfuj ať se smůla akci vyhne :cool: :thmubup:

Dostal sem výzvu že někteří si netroufají ale chtěli by si to zkusit
- nebudou ošizeni - po projetí úseku závodníky bude možnost jet tuto trať na vyzkoušení s instruktorem a zároveň bezpečnostním doprovodem
Každej někdy začínal a není nad dobrou radu či pomoc v nesnázích - a od čeho sou kámoši ne ?

Ranní karavana bude úsek cca 100km, po zajímavejch a dobrejch cyklostezkách kde je v ranních sobotních hodinách pravděpodobnost potkání cyklisty vcelku minimální - proto se jede brzo ráno.
Vonototiž když se udělá počásko tak je těch kolařů odpolko na stezkách fakt jako hodně - (a vo víkendu bude hezky ) - trasy po hřebenech místních krpálů skýtají krásné výhledy a scenérie v pěkné přírodě a to fakt jako láká.

Proto odpolko využijeme k zaofání motokrosové tratě v regionu - s mastodonty samonoha neuděláte časy jako s kroskou ale projet se to dá - a kdo umí tak i s mastodontem jede na trati kládu jako cep
Ty motorky na to maj - sou na to stavěný - pravda je že dost univerzálně, takže svižným projetím trati stroji nijako neublížíte a pokud budete pracovat při jízdě i tělem tak ji projedete i bez úhony tělesné
Já osobně sem třeba před bigem terén nikdy nejezdil - byl sem čistě asfaltoidní mrdal
Zkusil sem si párkrát krosku a ostrý enduro ale nějako moc mě to nelákalo - bylo to na mě strašně divoký.
S mastodonti v terénu to je jiná - práce s těžkým strojem v terénu je fyzicky opravdu náročná, člověk musí mnohem víc předvídat protože kinetika těžkého kolosu má svoje. Na naučení ale nejsou žádný knížky - nejlepší je praxe.
A a to nejlíp s někým kdo umí - ono se dá i s mastodontem opravdu skákat a hoodně vysoko i daleko - skoro lítat dá se jezdit řízeným smykem, driftovat, překonávat bažiny, brody, krpály a rokle - A JE TO SUPR - Kdo nezkusil neuvěří
A když se nedejbože stane prekérka tak sou zde kamoši na pomoc a technický i zdravotnický zázemí.

Ještě něco k tomu že původně pod nápisem Mastodont bylo Motorcycle Rally a nyní je tam adventure
Je to sice závod kde se měřej časy a zapisujou body v jednotlivejch etapách a vyhraje jen ten nejlepší - ale především to je den plnej akce a jízdy pro všechny kterým učarovala kategorie těchhle universálních největších motocyklových strojů.

Slavnejch čechů po celým světě zas tak enormě není ale většině lidí asi méno Jan Ámos Komenský řekne že to byl učitel - jeden z těch nejlepších - Jeho hláška "učit se, učit se, učit se !!!" má něco do sebe protože opakování je přece matka moudrosti
Takže kdo chce umět dobře jezdit tak musí co ? no přece: jezdit, jezdit, jezdit
Víc se mi ale líbí jeho hláška "škola hrou" protože přece " kdo si hraje - nezlobí" ;)

I když má akce daná pravidla tak sa bere se v potaz aktuální počasí, povrch, situace
a přímo při akci se improvizuje takže spíš než to rally je to akční motocyklová hra s velkejma hračkama

Dnešní předakční textový příspěvek zakončím ...........starým......... lidovým......... pravdivým......... příslovím

"NA VELIKOSTI ZÁLEŽÍ"


MASTODONTO RULEZ

<strong>Kdo by chtěl mrknout do slangových výrazů které dozajista uslyšíte na akci tak sem něco sesumíroval hýr </strong> http://forum.motork...p?pid=519900#p519900

(reakce na) Mastodont Adventure podzim 2007

13.9.2007 v 07:21 | Nahoru | #2
s tím 3xučit se: neřekl to náhodou Lenin? ;) byli to asi jeho jedine rozumné slova - jen nevím, proč se to furt strká Komenskému, ten si chtěl akorát furt hrát :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist