globalmoto_kveten





Téma: Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu
 
23.2.2012 v 10:15
Ahoj,

ono to není až tak aktuální, ale v průběhu tohoto roku asi budu mít možnost si vybrat nějakou motorku. Cenu asi moc řešit nebude potřeba, ale přesto bych rád vybral nějakou kde bude dobrý poměr cena/výkon(kvalita) abych za ty peníze dostal dobrou protihodnotu. Chtěl bych něco sportovně cestovního. Uvažoval jsem nad BMW 1600 GT nebo třeba nad Kawasaki 1400GTR nebo Kawasaki ZZR 1400, ale rád uvitám jakýkoliv přispěvek a návrh na jinou moto
Předchozí
1 2
Následující

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 10:28 | Nahoru | #1
No neporadim ti, ale docela příjemná starost :)
Ještě mě napadá uvažovat o VFR 1200.
Ona tahle kategorie je dost široká.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 10:34 | Nahoru | #2
A jsi si naprosto jistý, ona ta kategorie je váhově trochu někde jinde, spíš bych to tak zařadil jako dálkově cestovní. Jsou to silny těžcí býci, to už okolo nohy neotočíš a manipulace taky není nejjednodušší na měkkém terénu v kempu nebo někde při otáčení. Kdo si vybere tyto modely, většínou už si bývá na sto pro jistý, tak snad víš co čeho jdeš...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 11:01 | Nahoru | #3
Nová multistrada

2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 11:12 | Nahoru | #4
Resis tu auto za dvacky a pak moto bez fin. omezeni?? planujes kradez? Nebo nekoho zabit??

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 11:16 | Nahoru | #5
Otázka je ,zda chceš cestovat na velké vzdálenosti nebo většinou jezdit kolem komína a občas vyrazit někam dál.Jestli chceš sjezdit evropu tak Gt 1600 nebo Gtr 1400,Vfr 1200, Pan European, Fjr 1300. Tyhle motorky nabízejí cestovní konfort, ale na blbnutí to není a na cesty po okolí taky ne. Tyhle motorky mají většinou váhu 300 kilo.Mám Blacka, toho ti ale díky staří doporučovat nebudu. Ale třeba zzr 1400 nebo busa mají váhu stejnou, okolo 230kg. Cestuje se na tom velmi dobře ale na výše uvedené to nemá. Na druhou stranu se s nimi nechá blbnout i kolem komína.Líbila se mi vždy Busa, přesto jestli bude nějaká další bude to ZZR.

Naposledy editováno 23.02.2012 11:17:48

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 11:19 | Nahoru | #6
Tvuj vyběr rozhodně nezapadá do SPORTOVNĚ CESTOVNÍCH

2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 11:21 | Nahoru | #7
A k cemu je korab, ktery je drahu jak prase a muzea s nim jen po dalnicich?? Jasna volba.. velkou bramboru adv a mas to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 12:12 | Nahoru | #8

naprcccs píše: A k cemu je korab, ktery je drahu jak prase a muzea s nim jen po dalnicich?? Jasna volba.. velkou bramboru adv a mas to



pro mě by to byla jasná volba, kor kdyby nemusel řešit finance. A nebo ojetýho advíka + novýho sporta. Seš na cca stejných penězích jako za jednoho novýho velkýho cesťáka.

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 12:33 | Nahoru | #9

Dr.Houba píše: Nová multistrada


ta mě napadla hned po přečtení jména topicu

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 12:40 | Nahoru | #10
V tý kategorii bych bral KTM 990 SM-T.
Jinak třeba BMW K 1300S nebo ta nová Multistrada

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:01 | Nahoru | #11

Dave81 píše: pro mě by to byla jasná volba, kor kdyby nemusel řešit finance. A nebo ojetýho advíka + novýho sporta. Seš na cca stejných penězích jako za jednoho novýho velkýho cesťáka.



Jojo taky bych to tak udelal.. vzdyt to ma nejakych 80 kw, cestovni rychlost 170,nefuci na tebe, das tam hliny a muzes do alp i do afriky..

Naposledy editováno 23.02.2012 13:07:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:11 | Nahoru | #12

Macek NX píše: A jsi si naprosto jistý, ona ta kategorie je váhově trochu někde jinde, spíš bych to tak zařadil jako dálkově cestovní. Jsou to silny těžcí býci, to už okolo nohy neotočíš a manipulace taky není nejjednodušší na měkkém terénu v kempu nebo někde při otáčení. Kdo si vybere tyto modely, většínou už si bývá na sto pro jistý, tak snad víš co čeho jdeš...



Počítám s tím, že to bude těžká kráva, přeci jen mám sám přes dva metry a přes metrák, nejsem uplný začátečník takže myslím, že bych se s tím měl zvládnout poprat. Rozhodně bych se s ní chtěl podívat po evropě, takže myslím, že ta kategorie by měla vyhovovat. Nejsem na nějaký řezání na kolínko, na druhou stranu chci zase stačit kamarádům na litrech při nějaký normální projížďce po čechách. Na nějaký blbnutí po městě nebo na polňačky mám KLR.

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:11 | Nahoru | #13

naprcccs píše: Resis tu auto za dvacky a pak moto bez fin. omezeni?? planujes kradez? Nebo nekoho zabit??



Spíš dlouho slíbený dárek z mé kapsy to nepůjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:14 | Nahoru | #14

thor2010 píše: Otázka je ,zda chceš cestovat na velké vzdálenosti nebo většinou jezdit kolem komína a občas vyrazit někam dál.Jestli chceš sjezdit evropu tak Gt 1600 nebo Gtr 1400,Vfr 1200, Pan European, Fjr 1300. Tyhle motorky nabízejí cestovní konfort, ale na blbnutí to není a na cesty po okolí taky ne. Tyhle motorky mají většinou váhu 300 kilo.Mám Blacka, toho ti ale díky staří doporučovat nebudu. Ale třeba zzr 1400 nebo busa mají váhu stejnou, okolo 230kg. Cestuje se na tom velmi dobře ale na výše uvedené to nemá. Na druhou stranu se s nimi nechá blbnout i kolem komína.Líbila se mi vždy Busa, přesto jestli bude nějaká další bude to ZZR.



Původně jsem taky uvažoval o Blackovi, ale když jsem zjistil, že to nebudu platit já, tak jsem si řekl, že se můžu trošku rozšoupnout. Původně to mělo být BMW, ale říkám si jestli je ta cena Té 1600GT ve srovnání třeba s Kasaki GTR 1400 enbo ZZR opodstatněná.

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:15 | Nahoru | #15

naprcccs píše: A k cemu je korab, ktery je drahu jak prase a muzea s nim jen po dalnicich?? Jasna volba.. velkou bramboru adv a mas to



O tom jsem taky uvažoval, ale cestování mimo cesty, nebo po špatných okreskách mám KLR. Věřím tomu, že s obyčejnou okreskou si poradí i ty mnou jmenované.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:18 | Nahoru | #16

vonZahn píše: V tý kategorii bych bral KTM 990 SM-T.
Jinak třeba BMW K 1300S nebo ta nová Multistrada



Multistradu určitě ne, Italku doma nechci, mimo to je na můj vkus málo kapotovaná. Chci motorku která pojede i bez toho, že ji musím točit. Jinak na tu K1300S jsem koukal a rozhodně nevypadá špatně, ale to už se mě skoro lepší přijde ZZR1400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:21 | Nahoru | #17

gorkin píše: Tvuj vyběr rozhodně nezapadá do SPORTOVNĚ CESTOVNÍCH



Je možný, že jsem s tím trochu ujel a že by mě asi víc vyhovovala ta ZZR1400 nebo K1300S. Něco víc sportovního ty šestnáctkový BMW asi moc sportovní nebudou ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:47 | Nahoru | #18

naprcccs píše: Resis tu auto za dvacky a pak moto bez fin. omezeni?? planujes kradez? Nebo nekoho zabit??


dedit vole, jed na krysy uz prej ma

jinak ti teda zavidim starosti a byl taky pro multistradu

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:54 | Nahoru | #19

DRN. píše: dedit vole, jed na krysy uz prej ma

jinak ti teda zavidim starosti a byl taky pro multistradu



Ono na to je zatím času dost, ale tak nemám co dělat tak vybírám Multistráda mě přijde jako malá mrcha

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 13:54 | Nahoru | #20

firecracker píše: Je možný, že jsem s tím trochu ujel a že by mě asi víc vyhovovala ta ZZR1400 nebo K1300S. Něco víc sportovního ty šestnáctkový BMW asi moc sportovní nebudou ...



Ja bych vybiral mezi busou nebo ZZR1400 busa je sportovnejsi, zzr spis pohodlnejsi.

Osobne, jsem nad tim teoreticky premejslej a ja bych sel do zzr1400, kvuli motoru a spis pohodlnejsimu svezeni.

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 14:01 | Nahoru | #21

firecracker píše: Počítám s tím, že to bude těžká kráva, přeci jen mám sám přes dva metry a přes metrák, nejsem uplný začátečník takže myslím, že bych se s tím měl zvládnout poprat. Rozhodně bych se s ní chtěl podívat po evropě, takže myslím, že ta kategorie by měla vyhovovat. Nejsem na nějaký řezání na kolínko, na druhou stranu chci zase stačit kamarádům na litrech při nějaký normální projížďce po čechách. Na nějaký blbnutí po městě nebo na polňačky mám KLR.



Triumph Rocket, a kamarádi na litrech ti možná budou stačit

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 14:05 | Nahoru | #22

firecracker píše: Multistradu určitě ne, Italku doma nechci, mimo to je na můj vkus málo kapotovaná. Chci motorku která pojede i bez toho, že ji musím točit. Jinak na tu K1300S jsem koukal a rozhodně nevypadá špatně, ale to už se mě skoro lepší přijde ZZR1400


To BMW bude mít podle mě lepší podvozek, kór s ESA.
Každopádně, pokud jsi to už neudělal, mrkni na http://cycle-ergo.com/ a můžeš si porovnat motorky a to jak se na ně vejdeš

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 14:35 | Nahoru | #23
ono bude asi nejlepší se na nich projet a uvidím, ale alespoň vím na co se podívat. VFR 1200 se mě fakt nelíbí takže to vidím na BMW 1600GT/GTL, 1300S, Kawasaki 1400 ZZR/GTR ještě něco by stálo za to zahrnout do výběru ? Jinak na těch BMW se mě strašně líbí ty vychytávky

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:02 | Nahoru | #24
K1300R?

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:12 | Nahoru | #25
přesně K1300R evropa se na to prej projet dá, ale je fakt že 1600GT a jiný kapoty budou jinde... jinak všechno bych hledal u BMW... do nepohody Adventure, sport/cesta u mě K1300R a dálnice bud Sko nebo 1600GT... máš tam všude kardan, pak ten jejich lever cosi odpružení a ty chujoviny jako ESA apod. nevim, furt je to milion věcí a pokurví se to v tý nejblbější situaci

Naposledy editováno 23.02.2012 15:12:52

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:14 | Nahoru | #26
bych koukl po K1300S jede to jako hovado a i cestovat se s tím dá a motorka je neuvěřitelně konfortní (ten podvozek prostě dokáže divi) srovnani k13, zzr1400, busa parametrove, možná bych zvážil VFR 1200

Naposledy editováno 23.02.2012 15:17:04

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:14 | Nahoru | #27

firecracker píše: Původně jsem taky uvažoval o Blackovi, ale když jsem zjistil, že to nebudu platit já, tak jsem si řekl, že se můžu trošku rozšoupnout. Původně to mělo být BMW, ale říkám si jestli je ta cena Té 1600GT ve srovnání třeba s Kasaki GTR 1400 enbo ZZR opodstatněná.



tu šestnáctku bych spíše srovnával s goldwingem apod

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:16 | Nahoru | #28
Ona ta nová VFR 1200 - to je taky parádní mašinka

(reakce na) Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:18 | Nahoru | #29
firecracker> bmw 16 je už fakt spíš cesták, sice je motor pěkně pružnej a dá se s tím ject ostřejc ale už to taky není ono :)

Výběr cestovně sportovní moto bez fin. limitu

23.2.2012 v 15:21 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist