bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000
21.2.2012 v 13:28
Zdravím, potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s R6 r.v. 99-02. Vlastním R6 modelový rok 2000 a od začátku co tuto motorku mám, řeším problém s volnoběžnými otáčkami a se sytičem. Když ji chci nastartovat studenou se zataženým sytičem, musím jí většinou ještě pomoct lehce plynem. Po naskočení motorka má velmi nízké otáčky cca 900ot/min, vypadá to, jako když nejde na všechny 4 válce a až po chvíli (cca 15 sekundách) dojde ke zvýšení otáček odpovídající zataženému sytiči. Po zahřátí motorky a vypnutí sytiče otáčky klesnou, většinou nedrží volnoběžné otáčky a při přidání plynu má motorka tendenci se lehce 'zakuckat' ale poté jede normálně. Mnohokrát jsem zkoušel zvyšovat volnoběh bohužel při dalším studeném startu byly otáčky většinou opět moc nízké. Divné mi je, že při zastavení (například po 5 km) motorka drží volnoběh normálně a někdy ho musím naopak snížit. Motorku mám 4 roky a za tu dobu jsem zkusil vyměnit svíčky, vzduchový a palivový filtr, vyčištěné sítko v nádržích, kompletně vyčištěné karburátory + seřízené podtlaky, motor je překroužkovaný, teď jsem také zkoušel proměřit zapalovací moduly dle pokynů v manuálu a do předepsaných hodnot na primáru i sekundáru se vejdu. Po přečtení příspěvků na fóru mě napadlo, zda by to nemohl dělat potenciometr na klapkách, ale většina lidí tu píše, že to dělá ve vyšších otáčkách tak nevím.

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

21.2.2012 v 14:25 | Nahoru | #1
Podle toho, jak to popisuješ mi to nepřijde jako nic, co by bylo potřeba nějak extra řešit. Když se projedu na staré XL, tak ty otáčky také trochu létají (jezdím na 09, takže to je velký nezvyk), i zakuckání je stejné a je to vše jen blbě nastaveným cucákem. Prostě to chce nepoužívat jen cucák naplno nebo cucák stažený, ale trochu s citem to dávkovat. Když jsem jel prvně, dokonce mi chcípla...

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

21.2.2012 v 15:06 | Nahoru | #2
To jsem samozřejmě také zkoušel ale odezva je tam minimální.. Buď je vypnutý a nebo naopak zapnutý sytič..Když je v půli je to jako když je vypnutý.. Nechce to moc reagovat a nechápu proč..

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

21.2.2012 v 15:51 | Nahoru | #3
A co těsnění karburátorů?

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

21.2.2012 v 17:25 | Nahoru | #4
když to pak po zahřátí funguje normálně,tak o co go?

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 07:40 | Nahoru | #5
kotouc: Myslíš příruby mezi hlavou a karbecema? To nevím na ty jsem teď nekoukal ale kdyby jedna z nich byla v háji, myslím si, že by to spíš blblo ve vyšších otáčkách když se zvýší podtlak v sání a tudíž by si to přisávalo falešnej vzduch.. Já vyzkoušel snad už vše co mě napadlo ale je tu také možnost, že samotné karburátory mohou být už v háji ale nechce se mi jen tak ze srandy shánět nové a pak zjistit, že to nima nebylo..

p.a.t.r.i.k.7: Jelikož to není ono..

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 08:56 | Nahoru | #6
to je omyl pokud jsou příruby pod karbcema v háji tak se volnoběžný otáčky držej kolem 3tisíc a když na příruby naneseš benzín například nějakym rozprašovačem tak se otáčky zvýšej...

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 09:07 | Nahoru | #7
Mě tohle dělalo FZR 1000, byly to ventily mimo toleranci (půlka vejfukovejch byla na nule ). Po seřízení to dělalo sice furt, ale už téměř neznatelně a srovnalo se to tím, když jsem motorku postavil do roviny (asi kvůli karbecům? kdoví).

1 reakcí na tento příspěvek Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 10:35 | Nahoru | #8
FiZzeR:Je pravda že u mně jsou ventily taky trochu slyšet a ventilové vůle tam byly o chlup větší.. Když jsem motor překroužkovával, měřil jsem je..A co sytič? Reagoval normálně? Zvyšovaly se ti otáčky rovnoměrně nebo z ničeho nic jako mně až když je v maximu..? Podařilo se ti to nějak vyřešit nebo jsi to neřešil a jezdil s tím dál?

(reakce na) Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 10:39 | Nahoru | #9
Kudli> když jsem startoval za studena, tak sytič vůbec nereagoval, ani při částečným vytažení ani při plným, bylo to fuk jestli jsem startoval se sytičem nebo bez, motor se držel na hranici chcípnutí, a po chvilce otáčky prudce vylítly tak na 5 tis, po zavření sytiče už to fungovalo normálně.

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 10:40 | Nahoru | #10
Dave3991: Aha to jsem nevěděl.. Ale mně ty otáčky kolísají. Jednou jsou nízké a pak zase vysoké..Když je motorka studená a ohřeji ji na sytič který pak vypnu, jsou otáčky nízké .. Když ji přidám volnoběh a ujedu nějakou vzdálenost a pak zastavím, tak v klidovém stavu bývají zase vysoké a můžu jí na volnoběhu zase ubrat..

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

22.2.2012 v 15:34 | Nahoru | #11
FiZzeR : Tak to mám podobné.. Teď je otázka, zda to je karbecema nebo ještě něčím jiným..

Kolísání otáček při studeném startu R6 r.v. 2000

29.2.2012 v 17:20 | Nahoru | #12
Mám také R6 r.v.2000 a dělá mi vpodstatě to samé :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist