Zdravím, potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s R6 r.v. 99-02. Vlastním R6 modelový rok 2000 a od začátku co tuto motorku mám, řeším problém s volnoběžnými otáčkami a se sytičem. Když ji chci nastartovat studenou se zataženým sytičem, musím jí většinou ještě pomoct lehce plynem. Po naskočení motorka má velmi nízké otáčky cca 900ot/min, vypadá to, jako když nejde na všechny 4 válce a až po chvíli (cca 15 sekundách) dojde ke zvýšení otáček odpovídající zataženému sytiči. Po zahřátí motorky a vypnutí sytiče otáčky klesnou, většinou nedrží volnoběžné otáčky a při přidání plynu má motorka tendenci se lehce 'zakuckat' ale poté jede normálně. Mnohokrát jsem zkoušel zvyšovat volnoběh bohužel při dalším studeném startu byly otáčky většinou opět moc nízké. Divné mi je, že při zastavení (například po 5 km) motorka drží volnoběh normálně a někdy ho musím naopak snížit. Motorku mám 4 roky a za tu dobu jsem zkusil vyměnit svíčky, vzduchový a palivový filtr, vyčištěné sítko v nádržích, kompletně vyčištěné karburátory + seřízené podtlaky, motor je překroužkovaný, teď jsem také zkoušel proměřit zapalovací moduly dle pokynů v manuálu a do předepsaných hodnot na primáru i sekundáru se vejdu. Po přečtení příspěvků na fóru mě napadlo, zda by to nemohl dělat potenciometr na klapkách, ale většina lidí tu píše, že to dělá ve vyšších otáčkách tak nevím.