globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximálka a zrychlení
Nemohu nikde vyčíst maximálku a zrychlení Crossrunnera. Jezdil jste někdo na tomto modelu?

Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:15 | Nahoru | #1
"tto jede že by sses podělal"

Naposledy editováno 15.02.2012 15:18:31

Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:22 | Nahoru | #2
aneb

Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:24 | Nahoru | #3
neskutečně, strašně, husťácky ta zima je fakt dlouhá

Maximálka a zrychlení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2012 v 15:24 | Nahoru | #4
mel jsem ji pujcenou na Honda dni v Brne .. jede to hur, nez VFR800, na pristrojovce neni nic na slunicku videt, nebavilo mne to, proste nic moc, pritom VFR mam rad

maximalka je nekde kolem 200, zrychleni to ma odpovidajici objemu. A je to sracka

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2012 v 15:25 | Nahoru | #5
Já na tom jel, ale ani jedno z toho jsem tedy neměřil. Ale počítej že zrychlení to bude mít cca 3,5-4,0 vteřiny a maximálku cca 230

Naposledy editováno 15.02.2012 15:26:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:31 | Nahoru | #6

seikos píše: Já na tom jel, ale ani jedno z toho jsem tedy neměřil. Ale počítej že zrychlení to bude mít cca 3,5-4,0 vteřiny a maximálku cca 230



na vystave mela uvedenych 200 .. ted jsem to dohledaval na jinem foru, kde jsem to psal bezprostredne po

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:46 | Nahoru | #7

Petr_VFR píše: na vystave mela uvedenych 200 .. ted jsem to dohledaval na jinem foru, kde jsem to psal bezprostredne po



on ti to nikdo přesně neřekne. Někdo tvrdí že je Crossruner elektronicky omezený na 200kmh, někdo tvrdí že jede o něco méně než VFR. 230kmh je můj odhad.

Jinak tedy já z ní taky nebyl nijak nadšený. Sedělo se na tom jak na starý Jawě. Když natankuješ plnou, studí tě nádrž na koule, protože to má sedlo rovně až k nádrži. Navíc mě vadil VTEC, který dost necitlivě zacházel s motorkou při změně stavu. A ta spotřeba, svižnější jízdou po okreskách (nikoliv nějaká extra střelba) jsem jel přes 7 litrů. Celkově na mě působila jako tlustá malá Berta.

Naposledy editováno 15.02.2012 15:53:35

(reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 15:50 | Nahoru | #8

seikos píše: on ti to nikdo přesně neřekne. Někdo tvrdí že je Crossruner elektronicky omezený na 200kmh, někdo tvrdí že jede o něco méně než VFR. 230kmh je můj odhad



udaj byl uveden primo Hondou na vystavenem motocyklu .. nemam lepsi zdroj

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 16:50 | Nahoru | #9
Tak jak koukám,našetřim si na Diavela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 18:15 | Nahoru | #10
kotleta> čus Lojzo zrychlení jsme neměřili, ale neměl jsem pocit, že by byla mašina nějaká lemra lína, maximálka byla lehce nad 220 km. Proti VFR tu není díra v krouťáku kolem pěti tisíc ot. a taky VTEC není tak "hrubý" - nárůst výkonu při sepnutí je znát, ale ne že by ti sebral kolo pod prdelí. I když mě tohle nevadilo ani u VFR, dalo se na to nejen zvyknout, ale i si to užít. Spotřeba (průměrná) byla kolem šesti litrů, teda až na extrém na horský silnici, kde jsme se dostali na 11... ale to se jelo prakticky jen na vytočenou dvojku, tam by asi žrala téměř každá motorka. Co se týká omezovače - jo, ten trochu vášně krotí, ale až ve 12 000 ot., takže žádný stres. Jízdní pozice je v pohodě (teda aspoň mě vyhovovala, ale nejsem žádnej Hightower - což ty taky ne ). Podle mě to není rozhodně špatná motorka - s VFR bych to nesrovnával, je jízdní pozicí a zaměřením někde jinde. Optimální je si ho vyzkoušet (což teď, díky zimě, půjde bohužel dost blbě ).

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 18:33 | Nahoru | #11
To mě by spíše zajímala levnější NC700X..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 18:50 | Nahoru | #12

c.j. píše: To mě by spíše zajímala levnější NC700X..



no, jenže to jsou motorky nebe a dudy. Levnější, ale za jakou cenu? Sociální motorka ze sociálních komponentů, s půlkou motoru z Hondy Jazz

Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 19:31 | Nahoru | #13
no jo, kdyz kazdej si nemuze koupit novou motorku za 300 tis. Za 150 tisic ta motorka urcite spatna nebude, ja bych si ju umel predstavit v garazi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 19:37 | Nahoru | #14
seikos> Jenže tyhle motorky, jako je třeba právě NC700X, jsou komerčně hodně úspěšný. A není se co divit - pořizovací cena nízká, provozní náklady taky, službu splní, nic moc se na tom nesype, teda spíš nic se nesype... sice každý tvrdí, že motorku kupuje hlavně srdcem, ale řekl bych že poslední dobou, hlavně teda u nás, to není pravda ani náhodou. Vezmi třeba retra - každýmu se líbí, každý nad tím slintá... a téměř nikdo si ho nekoupí. To samý exkluzivní superbike. Takže proč by měla jakákoliv značka vyrábět jen naprostou špičku s mrakem vychytávek, když trh chce především levný stroje. Kolikrát se zmiňovaly mizerný čínský skútry - a prodávají se dál jak housky.

Maximálka a zrychlení

15.2.2012 v 19:41 | Nahoru | #15
No ale jak se dívám, tak dnes jde koupit v doprodeji nového, krásného Transalpa za 159tis, takže pak nemá cenu o NC700X s hnusným vzhledem ani uvažovat.. Čekal jsem, že Alpík bude nad 180tis..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 08:41 | Nahoru | #16

Scoob MTR píše: seikos> Jenže tyhle motorky, jako je třeba právě NC700X, jsou komerčně hodně úspěšný. A není se co divit - pořizovací cena nízká, provozní náklady taky, službu splní, nic moc se na tom nesype, teda spíš nic se nesype... sice každý tvrdí, že motorku kupuje hlavně srdcem, ale řekl bych že poslední dobou, hlavně teda u nás, to není pravda ani náhodou. Vezmi třeba retra - každýmu se líbí, každý nad tím slintá... a téměř nikdo si ho nekoupí. To samý exkluzivní superbike. Takže proč by měla jakákoliv značka vyrábět jen naprostou špičku s mrakem vychytávek, když trh chce především levný stroje. Kolikrát se zmiňovaly mizerný čínský skútry - a prodávají se dál jak housky.



Já s tebou souhlasím. Jenže se ptal na Crossrunnera, což je motorka určité úrovně a kvality a někdo mu doporučuje NC jen proto že udělá stejnou službu a je levnější. To bych mu mohl doporučit starýho Dominátora. Ten udělá taky stejnou službu a je ještě levnější

Naposledy editováno 16.02.2012 09:39:07

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 09:36 | Nahoru | #17
Scoob MTR> Jé ahoj Ivane,děkuju za info. Rozhlížím se po něčem novějším a tak trochu cestovnějším. Šel bych do Diavela,ale ekonomická situace mi to nedovolí. Možná volba by byl možná právě Crossrunner,4V motor já můžu,však víš(už slyším špatné ohlasy na VTEC a pod.). Jen jsem nevěděl maximálku,nechtěl bych moto,kde končí na hranici starého naftového Opel Kadeta.

(reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 09:44 | Nahoru | #18
seikos> Navíc má Domiš o tři válce míň, takže se bude třikrát míň sypat . Ono u tohohle hrozně moc záleží na tom, jak člověk jezdí a k čemu tu motorku vlastně chce - věřím tomu, že spoustě lidí bude NC700 vyhovovat. Jenže u nás (a asi nejen u nás) si málokdo poctivě řekne, že na tu či onu motorku má a na tuhle už ne. Nemluvím o financích, ale třeba zkušenostech, zručnosti atd. Takže pak potkáš spoustu tragédů na 1198, o který se ve vinglu málem přerazíš nebo ultimativně vystrojený BMW 1200 GS, který vidělo terén jen tehdy, když s ním majitel přejížděl chodník... Což o to, každýho věc, ale přesně tyhle lidi pak plivou na všechno, co není absolutní špička a pošklebujou se majitelům slabších, nebo dejme tomu nízkorozpočtových strojů. Přitom by se možná při společný vyjížďce nestačili divit...
Prostě každá motorka má svý kupce. A pokud jim vyhovuje a nijak se s ní nestresujou, budiž jim to přáno.
Btw, tím nijak nereju do tebe

(reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 09:48 | Nahoru | #19

kotleta píše: Scoob MTR> Jé ahoj Ivane,děkuju za info. Rozhlížím se po něčem novějším a tak trochu cestovnějším. Šel bych do Diavela,ale ekonomická situace mi to nedovolí. Možná volba by byl možná právě Crossrunner,4V motor já můžu,však víš(už slyším špatné ohlasy na VTEC a pod.). Jen jsem nevěděl maximálku,nechtěl bych moto,kde končí na hranici starého naftového Opel Kadeta.



No, tedy novou motorku, víc do cestovna a univerzálnější, proč ne třeba Triumph Tiger XC?


Nebo Tiger?


a máš 3V excelentní motor, motorku za kterou se každý otočí a s cenou kolem toho Crossrunnera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 09:55 | Nahoru | #20
kotleta> čus Lojzo Nojo, Diavel je jiná liga... a hodně dobrá liga . I když na dlouhý cestování bych asi vybíral jinde, pokud bych teda chtěl jezdit ve dvou. Mě Crossrunner celkem sednul, i když ten motor je samozřejmě trochu jiný než máme v magnách . VTECu bych se nebál, mě to fakt vyhovovalo už u VFR, rychle se s tím dá naučit pracovat a je úžasný, když víš, že zrovna teď dostane mašina kopanec, kterej tě vystřelí dopředu... i když u Crossrunneru to není tak markantní. Btw, teď jedeme na testování Crosstoureru, což je už V4 1200. Ale je to nový, takže tam ti asi taky nesedne cena... co nějaký dvouvál do cestovna? Třeba Stelvio, jako má Seikos?

(reakce na) Maximálka a zrychlení

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2012 v 09:58 | Nahoru | #21
kotleta> Jo, Tiger je dobrá volba. Navíc zrovna uvažuju o prodeji toho svýho, takže je to volba úplně nejlepší

(reakce na) Maximálka a zrychlení

16.2.2012 v 10:02 | Nahoru | #22

Scoob MTR píše: kotleta> čus Lojzo Nojo, Diavel je jiná liga... a hodně dobrá liga . I když na dlouhý cestování bych asi vybíral jinde, pokud bych teda chtěl jezdit ve dvou. Mě Crossrunner celkem sednul, i když ten motor je samozřejmě trochu jiný než máme v magnách . VTECu bych se nebál, mě to fakt vyhovovalo už u VFR, rychle se s tím dá naučit pracovat a je úžasný, když víš, že zrovna teď dostane mašina kopanec, kterej tě vystřelí dopředu... i když u Crossrunneru to není tak markantní. Btw, teď jedeme na testování Crosstoureru, což je už V4 1200. Ale je to nový, takže tam ti asi taky nesedne cena... co nějaký dvouvál do cestovna? Třeba Stelvio, jako má Seikos?



No, mě zrovna ten VTEC u Crossrunera hodně zklamal. Zejména přepínání stavů, když akceleruješ a v momentě kdy se ti přepne VTEC tak ubereš. Motorkou to nepříjemně škube. Kvůli tomuto jsem měl docela namále, abych vypůjčenou motorku nepoložil v zatáčkách na Ještědu. A co mě fakt vadilo, že ten motor je nudnej jak šicí stroj. Vůbec o něm nevíš, nějak tam dole lehounce cvrdliká a žádný emoce a žádná zábava. Jo, zábava začíná od 6tis nahoru, ale to je zábava za cenu většího rizika a spotřeby.
Já radši zábavu v celém spektru otáček

Jinak Stelvio je cenově trochu jinde. Cca o 50-90 výš než je ta Honda. A skoro už u toho Diavela, pokud bys tedy počítal s NTX

Naposledy editováno 16.02.2012 10:07:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Držáky bočních kufrů pro typ givi m... Honda VFR 800X Crossrunner LS69 1 31.10.2022 v 17:55 jarak
Ahoj tak trochu ojetý motorkář Honda VFR 800X Crossrunner Palma69 5 23.10.2022 v 08:17 krokoš
Držáky a kufry Honda VFR 800X Crossrunner JendaMucha 1 20.10.2022 v 22:15 LS69
Pojistka segerovka Honda VFR 800X Crossrunner Palma69 10 19.9.2022 v 14:35 Palma69


TOPlist