maximalka je nekde kolem 200, zrychleni to ma odpovidajici objemu. A je to sracka
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení
Naposledy editováno 15.02.2012 15:26:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
seikos píše: Já na tom jel, ale ani jedno z toho jsem tedy neměřil. Ale počítej že zrychlení to bude mít cca 3,5-4,0 vteřiny a maximálku cca 230
na vystave mela uvedenych 200 .. ted jsem to dohledaval na jinem foru, kde jsem to psal bezprostredne po
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
Petr_VFR píše: na vystave mela uvedenych 200 .. ted jsem to dohledaval na jinem foru, kde jsem to psal bezprostredne po
on ti to nikdo přesně neřekne. Někdo tvrdí že je Crossruner elektronicky omezený na 200kmh, někdo tvrdí že jede o něco méně než VFR. 230kmh je můj odhad.
Jinak tedy já z ní taky nebyl nijak nadšený. Sedělo se na tom jak na starý Jawě. Když natankuješ plnou, studí tě nádrž na koule, protože to má sedlo rovně až k nádrži. Navíc mě vadil VTEC, který dost necitlivě zacházel s motorkou při změně stavu. A ta spotřeba, svižnější jízdou po okreskách (nikoliv nějaká extra střelba) jsem jel přes 7 litrů. Celkově na mě působila jako tlustá malá Berta.
Naposledy editováno 15.02.2012 15:53:35
seikos píše: on ti to nikdo přesně neřekne. Někdo tvrdí že je Crossruner elektronicky omezený na 200kmh, někdo tvrdí že jede o něco méně než VFR. 230kmh je můj odhad
udaj byl uveden primo Hondou na vystavenem motocyklu .. nemam lepsi zdroj
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka a zrychlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
c.j. píše: To mě by spíše zajímala levnější NC700X..
no, jenže to jsou motorky nebe a dudy. Levnější, ale za jakou cenu? Sociální motorka ze sociálních komponentů, s půlkou motoru z Hondy Jazz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
Scoob MTR píše: seikos> Jenže tyhle motorky, jako je třeba právě NC700X, jsou komerčně hodně úspěšný. A není se co divit - pořizovací cena nízká, provozní náklady taky, službu splní, nic moc se na tom nesype, teda spíš nic se nesype... sice každý tvrdí, že motorku kupuje hlavně srdcem, ale řekl bych že poslední dobou, hlavně teda u nás, to není pravda ani náhodou. Vezmi třeba retra - každýmu se líbí, každý nad tím slintá... a téměř nikdo si ho nekoupí. To samý exkluzivní superbike. Takže proč by měla jakákoliv značka vyrábět jen naprostou špičku s mrakem vychytávek, když trh chce především levný stroje. Kolikrát se zmiňovaly mizerný čínský skútry - a prodávají se dál jak housky.
Já s tebou souhlasím. Jenže se ptal na Crossrunnera, což je motorka určité úrovně a kvality a někdo mu doporučuje NC jen proto že udělá stejnou službu a je levnější. To bych mu mohl doporučit starýho Dominátora. Ten udělá taky stejnou službu a je ještě levnější
Naposledy editováno 16.02.2012 09:39:07
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
Prostě každá motorka má svý kupce. A pokud jim vyhovuje a nijak se s ní nestresujou, budiž jim to přáno.
Btw, tím nijak nereju do tebe
kotleta píše: Scoob MTR> Jé ahoj Ivane,děkuju za info. Rozhlížím se po něčem novějším a tak trochu cestovnějším. Šel bych do Diavela,ale ekonomická situace mi to nedovolí. Možná volba by byl možná právě Crossrunner,4V motor já můžu,však víš(už slyším špatné ohlasy na VTEC a pod.). Jen jsem nevěděl maximálku,nechtěl bych moto,kde končí na hranici starého naftového Opel Kadeta.
No, tedy novou motorku, víc do cestovna a univerzálnější, proč ne třeba Triumph Tiger XC?
Nebo Tiger?
a máš 3V excelentní motor, motorku za kterou se každý otočí a s cenou kolem toho Crossrunnera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka a zrychlení
Scoob MTR píše: kotleta> čus Lojzo Nojo, Diavel je jiná liga... a hodně dobrá liga . I když na dlouhý cestování bych asi vybíral jinde, pokud bych teda chtěl jezdit ve dvou. Mě Crossrunner celkem sednul, i když ten motor je samozřejmě trochu jiný než máme v magnách . VTECu bych se nebál, mě to fakt vyhovovalo už u VFR, rychle se s tím dá naučit pracovat a je úžasný, když víš, že zrovna teď dostane mašina kopanec, kterej tě vystřelí dopředu... i když u Crossrunneru to není tak markantní. Btw, teď jedeme na testování Crosstoureru, což je už V4 1200. Ale je to nový, takže tam ti asi taky nesedne cena... co nějaký dvouvál do cestovna? Třeba Stelvio, jako má Seikos?
No, mě zrovna ten VTEC u Crossrunera hodně zklamal. Zejména přepínání stavů, když akceleruješ a v momentě kdy se ti přepne VTEC tak ubereš. Motorkou to nepříjemně škube. Kvůli tomuto jsem měl docela namále, abych vypůjčenou motorku nepoložil v zatáčkách na Ještědu. A co mě fakt vadilo, že ten motor je nudnej jak šicí stroj. Vůbec o něm nevíš, nějak tam dole lehounce cvrdliká a žádný emoce a žádná zábava. Jo, zábava začíná od 6tis nahoru, ale to je zábava za cenu většího rizika a spotřeby.
Já radši zábavu v celém spektru otáček
Jinak Stelvio je cenově trochu jinde. Cca o 50-90 výš než je ta Honda. A skoro už u toho Diavela, pokud bys tedy počítal s NTX
Naposledy editováno 16.02.2012 10:07:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Držáky bočních kufrů pro typ givi m... Honda VFR 800X Crossrunner | LS69 | 1 | 31.10.2022 v 17:55 jarak |
Ahoj tak trochu ojetý motorkář Honda VFR 800X Crossrunner | Palma69 | 5 | 23.10.2022 v 08:17 krokoš |
Držáky a kufry Honda VFR 800X Crossrunner | JendaMucha | 1 | 20.10.2022 v 22:15 LS69 |
Pojistka segerovka Honda VFR 800X Crossrunner | Palma69 | 10 | 19.9.2022 v 14:35 Palma69 |