Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 10:50 | Nahoru | #1
Pokud by se zharmonizovala pravidla s kontinentální Evropou, tj. např. 2V/1200, 4V/800, tak to umožní zapojení více typů, ať už jsou to vzduchem chlazené velké Ducati nebo BMW F800 případně nová Yamaha MT-07.
Nikdo venku rovněž nebazíruje na originalitě rámu nebo původu zadní vidlice (to vše jen zakládá důvod pro následné debaty o tom, jak to má kdo upravené). Pokud má někdo holt originální závoďák s rámem třeba od Pierobonu, který dělá rámy i pro MotoGP nebo WSBK, tak si u nás prostě nezajezdí. A jestli tam má někdo o 5 koní víc nebo míň, tak je to na přírodní trati úplně jedno, protože na příroďáku je to hlavně o rukách a hlavě, než o pár koních navíc.
Stávající česká pravidla tuto třídu zabíjejí. Startovní pole je striktně omezeno na dva typy (Kawa er6 a Suzuki SV650) + my tři s Ducati jsem tam jako exoti. Bohužel stávající řády neumožňují zapojení skutečných závodních strojů.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 13:59 | Nahoru | #2
Duc48> Tak tak maš pravdu!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist