Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Nikdo venku rovněž nebazíruje na originalitě rámu nebo původu zadní vidlice (to vše jen zakládá důvod pro následné debaty o tom, jak to má kdo upravené). Pokud má někdo holt originální závoďák s rámem třeba od Pierobonu, který dělá rámy i pro MotoGP nebo WSBK, tak si u nás prostě nezajezdí. A jestli tam má někdo o 5 koní víc nebo míň, tak je to na přírodní trati úplně jedno, protože na příroďáku je to hlavně o rukách a hlavě, než o pár koních navíc.
Stávající česká pravidla tuto třídu zabíjejí. Startovní pole je striktně omezeno na dva typy (Kawa er6 a Suzuki SV650) + my tři s Ducati jsem tam jako exoti. Bohužel stávající řády neumožňují zapojení skutečných závodních strojů.