Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

9.2.2012 v 22:07 | Nahoru | #1
No, ono ta třída 400vek budou velmi brzo clubsporty... ZXR 400 1990 a pod... to je jako závodit s favoritem, není dost motorek 400 a z 90 procent olítaný. Twiny, to je asi perspektiva lepší, vzhledem k tomu, že jenom svček jsou mraky... ale jiný výběr moc není. Ale měl by být spíš dostatek jezdců a pak jim vypsat třídu, než naopak takto nutit lidi přejít, protože nakonec to asi budou jezdci, co už jezdí a co odstaví svoji techniku, protože těžko se najde 30 nových jezdců na twiny. Přitom využití jako okruhovky u twinu zatím asi u nás není, ne? Když někdo koupí ss600 má přece jenom víc možností jezdit..

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

10.2.2012 v 10:39 | Nahoru | #2

laďa prášil píše: No, ono ta třída 400vek budou velmi brzo clubsporty... ZXR 400 1990 a pod... to je jako závodit s favoritem, není dost motorek 400 a z 90 procent olítaný. Twiny, to je asi perspektiva lepší, vzhledem k tomu, že jenom svček jsou mraky... ale jiný výběr moc není. Ale měl by být spíš dostatek jezdců a pak jim vypsat třídu, než naopak takto nutit lidi přejít, protože nakonec to asi budou jezdci, co už jezdí a co odstaví svoji techniku, protože těžko se najde 30 nových jezdců na twiny. Přitom využití jako okruhovky u twinu zatím asi u nás není, ne? Když někdo koupí ss600 má přece jenom víc možností jezdit..



400 nepovažuju za úplně dobrý nápad jako třídu SP, jsou to starý motorky, a i když se vyrábí stále třeba v Japonsku, v Evropě je to mrtvá třída. Chápu, že se dají odněkud dotáhnout, ale třeba na ZXR400 už je dnes problém sehnat veškeré origo díly....

Mě se ty Supertwiny líbí z toho hlediska, že jsou to motorky které koupiíš jak staré za pár peněz, tak nové, když na to máš. Díly na to jsou. Nemusíš ani dělat žádné extrémní úpravy, pokud budeš mít na to ruce a pojedeš stejně vepředu...SSP600 je pořád dražší a to hlavně díky gumám. Kdežto s Twinem je to dost podobný jako s SP, a to je jedna sada až dvě (spíš zadní guma) na celej rok na přírodňáky.

Určitě si nepořídím motorku, dokud mi ji aspoň jako doplňkovou třeba k SuperMonům nepřiřadí....jinak do Twina bych šla a to hlavně z toho důvodu, že na 600 prostě nemám, a to myslím samozřejmě hlavně jezdecky, a dvoutakty nejsou pro mě ideální. Twin je blbuvzdorný, takže pro mě ideál.

Naposledy editováno 10.02.2012 10:39:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist