globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak funguje?
 
8.2.2012 v 16:58
Ahoj všem, rád bych se dozvěděl, jak funguje řazení neutrálu u DCT převodovky. můžu si navolit N třeba z pětky? Nebo to lze jen za určitých okolností a jen třeba z jedničky. Rád bych o této převodovca psal do ročníkové práce, ale smysl řazení neutrálu mi nějak uniká a nikde na netu jsem nenašel popsaný postup. Je ale klidně možné že jsem se špatně díval. Všem moc děkuji za konstruktivní odpověď.

Jak funguje?

8.2.2012 v 17:29 | Nahoru | #1
tohle video to nevysvětlí?
Hledej na aglických webech


nebo


Naposledy editováno 08.02.2012 17:30:49

Jak funguje?

8.2.2012 v 17:56 | Nahoru | #2
Jo tohle chápu, řazení a podřazení, ale jde mi o ten neutál, řadí se mi tam sám když přijedu na křižovatku nebo musím dát povel? U auta to je jasné, tam musím šalt páku dát do polohu N ale u té Hondy?

Jak funguje?

4.8.2014 v 12:17 | Nahoru | #3
Proč prosím tě na křižovatce v autě s automatem vyřazuješ na N ????

Jak funguje?

4.8.2014 v 12:30 | Nahoru | #4
Tak jestli dvojspojková převodovka má neutrál (což je další otázka), může vyřadit do neutrálu na obou předlohách. Ale spíš bych čekal, že bude mít při stání na světlech zařazeno 1 a 2 a bude mít obě spojky vypnuté. To je asi spíše otázka elektroniky.

A co se týká, zařazení neutrálu z pětky, to je pouze taky otázka elektroniky a otázka na konkrétní typ vozidla. Fyzicky to samozřejmě jde. Proč by ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist