globalmoto_kveten





Téma: seriál domácí stavby
 
5.2.2012 v 22:13
protože je na různých odborných webech spousty zajímavých staveb, přestaveb,... rozhodl jsem se založit pro všechny jedno vlákno pro tato témata a reakce na ně. Vlákno Yamaha 500 GP made in doma fotoseriál nechci tímto kazit, protože Alex nemá konkurenci v kvalite a délce stavby. To nechám jen na tuto samostatnou stavbu.
První fotoseriál nechám Alexovi, protože to je moje jednička Jde o stavbu Dirt-Track z Yamahy RD.
Jde o motorku na plochlou dráhu jaká se jezdí v USA.
zde je ukázda jak to převádí misr mistrů Kenny
je to sice TZ 700cm ale jako dokreslení o jakou motorku to stačí.
Alex dostak do rukou nějaký vrak jako základ stavby


tady je ještě vidět, že do motorky byly udělámy neodborné zásahy. Alex se vždy snažil motorky dostat do stavu který odvovídal orginálu.


















































































































Naposledy editováno 12.02.2012 22:15:50

1 reakcí na tento příspěvek seriál domácí stavby

6.2.2012 v 19:48 | Nahoru | #1
a hurá na další?

(reakce na) seriál domácí stavby

6.2.2012 v 21:39 | Nahoru | #2
Marty--Mortimer> no tak jo, aby jste se nenudili tak další přestavba dotažená až na čísla!!! Tedy schválená přestavba na dokladech.
RD500LC YPVS Yamaha Racing Replica
Výchozím bodem pro tento projekt a byla 1985 Yamaha RD500 který jsem koupil po dlouhém vyjednávání v Janově. Motorka, stála několik let ve sklepě a vypadala takhle:
trochu očištěno

Bike "byl kompletně rozebrán


nové výstuhy rámu

Přední část je nyní vybaven obrácenou vidlici Kayaba původně namontovaný na Yamaha YZF 750.
Aby bylo možné přizpůsobit RD trubky šasi, by měly být odděleny s tiskem je střed z vidlic YZF 750, z těch, na RD. Menší průměr čepu a "jiný, a" proto se rozhodla věnovat se stříkat na původní RD pin a pak opravit pin a vložte pomocí zásahů do tisku ve spodní části vidlice YZF 750.
Dokonce i kyvná vidlice pochází Yamaha YZF 750 byla dále upravena, aby byla kompatibilní s podvozkem RD.






použité výfuky Jolly bylo nuté rozřezat a měnit směr výfuků.




olejová nádrž pro umístění za sedadlem pilota
zapalovací cívky jsou umístěny pod nádrž a řídicí jednotka YPVS) těsně pod dodatečného vyztužení rámu





něco se muselo vyrobit na CNC a další vhodně upravit z'Aprilia RS 250

namontován brzdový systém komplet z YZF 750 s šestipístovými třmeny . Kola také z Yamaha YZF 750


Motor
motorka dostala také druhý motor. Ano, a "proto se rozhodli pro kompletní přepracování motoru s řádnou přípravu stoupání. Byly pořízeny před 4 písty Wiseco 236 o 57 mm. Tyto písty jsou původně pro DT 125 Yamaha. Byly proto pracovali na sací straně a optimalizovanými toky. Písty byly také odlehčené a vyvážená (140.80 g každý) Výkon Wilson v USA Zde je pár fotek z pístů připravené k montáži.













toto hliníkové sání bude přeprecováno na sání z uhlíkových vláken

Zde je několik obrázků z připrav pro testování u německého TÜV



dorava paliva se ukázala těžší, než se očekávalo. Spolehlivé plnění všech karburátorů se dlouho nedařilo.
vyrobené sání z uhlíkových vláken náročné na těsnost.



Bike "byl testován německým TÜV a následně zapsána v Itálii jako singl (pro jednu osobu) v červnu 2008.

Zde je pár posledních obrázků v barvě:







tak pro porovnání, stálo to za to??

Naposledy editováno 06.02.2012 22:25:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist