globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konec stáčení tachometrů?
2.2.2012 v 14:38
viz odkaz, tak to vypadá, že 10 starou rjednapičo po důchodci která stála 9 roků v garáži a má najeto jen 5 tisíc už nesežem. Takže kdo chce nejetou motorku tak ať rychle kupuje (no, rychle.. možná to neschválejí a když tak to stejně bude trvat, než to začne platit). Ale stejně, snad už tu přestanou ty srandy o 10 let starých motorkách co mají bůhvíkolik majitelů ale najeto do 10 tisíc..
Anketa: Jste pro zavedení trestů za stočení tachometru?
ano
89%
288
ne, sám stačím
2%
8
ne, nesleduji km, ale celkový stav
9%
29

1 reakcí na tento příspěvek Konec stáčení tachometrů?

6.2.2012 v 09:26 | Nahoru | #1
jenže ono t taky může nemile překvapit že na autě co má na budíku 120tis se náhle rozsype turbo, převodovka, praskne hlava atd...

to že má auto na budíku 300 mi taky nevadí jen raděj vím že těch 300 má a můžu počítat zhruba co budu měnit..jsou součástky co prostě nejsou na věky a u některých aut a všeobecně motorů odchází +/- v určitých kilometrech

a proč aby měly na budíku to co mají mít? protože ti pak někdo neprodá třeba passata o 100tis dráž ...když na budíku bude svítit 320tis místo 150tis a pohádce to auto mělo najeto tak málo víte protože...

příkladem jsou bazary ...tam je auto z roku 2005 serviska vedena do 2010 v ní údaj 176tis a poslední kontrola 03/2010 176tis a na budíku je v Roce 2012 188tis... a pak víte to moc už nejezdilo atd atd...

byl sem dokonce na volvo V70 2006 ktere mělo na budíku 246tis ale po prověření u Volva auto mělo poslední prohlídku ve Švédsku při 446tis... není třeba už drzost takhle o 200stočit?

a zajímalo by mne kolik čechů si takhle libuje jak jim auto dobře slouží a ve skutečnosti mají o 150tis víc najeto...

koukněte se na inerci do německa mááálo který auto 5let starý ma najeto pod 200tis pokud se jedná třeba o passata atd.

(reakce na) Konec stáčení tachometrů?

8.2.2012 v 08:43 | Nahoru | #2

marekparek píše: jenže ono t taky může nemile překvapit že na autě co má na budíku 120tis se náhle rozsype turbo, převodovka, praskne hlava atd...

to že má auto na budíku 300 mi taky nevadí jen raděj vím že těch 300 má a můžu počítat zhruba co budu měnit..jsou součástky co prostě nejsou na věky a u některých aut a všeobecně motorů odchází +/- v určitých kilometrech

a proč aby měly na budíku to co mají mít? protože ti pak někdo neprodá třeba passata o 100tis dráž ...když na budíku bude svítit 320tis místo 150tis a pohádce to auto mělo najeto tak málo víte protože...

příkladem jsou bazary ...tam je auto z roku 2005 serviska vedena do 2010 v ní údaj 176tis a poslední kontrola 03/2010 176tis a na budíku je v Roce 2012 188tis... a pak víte to moc už nejezdilo atd atd...

byl sem dokonce na volvo V70 2006 ktere mělo na budíku 246tis ale po prověření u Volva auto mělo poslední prohlídku ve Švédsku při 446tis... není třeba už drzost takhle o 200stočit?

a zajímalo by mne kolik čechů si takhle libuje jak jim auto dobře slouží a ve skutečnosti mají o 150tis víc najeto...

koukněte se na inerci do německa mááálo který auto 5let starý ma najeto pod 200tis pokud se jedná třeba o passata atd.

A co je to za argument? Když prokážeš, že tě někdo s kilometrama oprcal je to podvod a basta, jak už tu napsalo x lidí. A že ti po téhle legislativní slátanině nikdo neprodá přeštelovaný auto, kecy prdy beďary. S dokazováním to bude úplně stejný jako doteď.
A ohledně čtvrtého odstavce - kdo nutí kupujícího, aby si to pofidérní auto koupil. Má přemýšlet mozkem a ne prdelí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist