Naposledy editováno 05.02.2012 12:28:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
PetrS píše: PEPAFJR> S tím souhlasím, zůstanou, ale neberu, že když tu páku na noc zmáčknu, tak to druhý den bude citelně lepší. Prostě když dobře odzvdušním, nemůže být mezi tou nocí žádný rozdíl, už jen proto, že se za tu noc se zmačklou pákou nemůže nic stát.
Jo jistě přes noc hlavně se zmáčknutou páčkou se pochopitelně nic stát nemůže, ale jak píše Bludevil pak ráno po povolení páčky malé množství vzduchu které se nahromadí nahoře uteče do expanzky. Jak říkám musím to někdy vyzkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
.... ještě mě napadlo objem kap. v systému je malej kvůli malým průřezům potrubý(hadiček) tím že se zvýší tlak a zmenší velikost bublinek nemůže pak v daném průřezu trubku menší bublinka protékat líp tím že kap. teče mezi stěnou trubky a stěnou bublinky ? oproti velký bublince která by trubku "zacpala" a jakoby se přilepila díky vzlínavosti a viskozitě kap.? (jen taková myšlenka)
PEPAFJR píše: Jo jistě přes noc hlavně se zmáčknutou páčkou se pochopitelně nic stát nemůže, ale jak píše Bludevil pak ráno po povolení páčky malé množství vzduchu které se nahromadí nahoře uteče do expanzky. Jak říkám musím to někdy vyzkoušet.
zmáčknutím pášky se stane co? Jenom se stlačí ty bublinky vzduchu (kapalinu nestlačíš), fyzikálně vzato budou hustější a měly by vzhůru stoupat hůř. I bez toho stlačení páčky by měly bublinky vzduchu nastoupat nahoru.
Když povoluješ páčku a do hadice se docucává brzdovka, bublinka vzduchu by ven proklouznout mohla.
Moc nevidím rozdíl zmáčknutá/nezmáčknutá.