globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ztráta tlaku v motoru
30.1.2012 v 15:02
mam 600xl nechal sem udelat novy vybrus,pist a novou hlavu motor chytnul pekne vytahl sem ho ven pojezdil sem asi pul hodky a pri ceste domu zniceho nic v jednu chvily motor zeslabnul a hned nato jako bych vypnul klicek zastavil sem a chtel sem ji nastartovat ale komprese veskera zadna mislite ze bude zadreny???
Předchozí
1 2 3
Následující

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:06 | Nahoru | #1
a jak jsi za to tahal

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:06 | Nahoru | #2
možno ti len praskla hlava.videl som par rovnakých pripadov na dominatore aj xl 600.myslim že medzi svieckou a vyfukovým ventilom to bolo zakaždým na rovnakom mieste

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:11 | Nahoru | #3
To je parádní nápad v -10C zajíždět motorku po go .

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:12 | Nahoru | #4
To vypadá na pěkně zapečený (zažil na splašenejch trubkách) Pokud jsi mu dal napít tak to máš teď i s úrokama ( pístní kroužky se zatáhli a připekli k pístu, tím už neplní funkci). Taky je možný ko. těsnění hlavy, ale to poznáš, že ti fouká kolem. Jinak to budeš muset rozebrat a udělat to s nej. pravděpodobností všechno znova.
Nebo jak píše pacik1

Naposledy editováno 30.01.2012 15:13:47

2 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:31 | Nahoru | #5
no prave ze sem za to netahal stalo se to kdyz sem jel na 5 asi 60 max 65 a kdyby praskla hlava tak si mislim ze by z ni chcal olej ne?

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #6

sakvan píše: no prave ze sem za to netahal stalo se to kdyz sem jel na 5 asi 60 max 65 a kdyby praskla hlava tak si mislim ze by z ni chcal olej ne?


A co to těsnění na hlavě?

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #7
myslite ze nebude stacit jen vymenit pist z krouzky?

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #8
Tak si zatop v garáži a rozhoď to, stejně tě to asi nemine, moc práce to nedá a venku je stejně zima. Pak budeš chytřejší kde je chyba...

1 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #9
kolem tesneni to nefouka

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:45 | Nahoru | #10

sakvan píše: kolem tesneni to nefouka


už jsem mu to psal, před a před...
soráč, jsem mimo

Naposledy editováno 30.01.2012 15:55:40

1 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:53 | Nahoru | #11
tak ho jdu zase rozebrat a budu doufat ze to je jen na vymenu pistu z krouzky....

3 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:55 | Nahoru | #12
A nemohla prasknout jen pružina ventylu?? Moc se v tom ale nevyznám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #13

klump píše: A nemohla prasknout jen pružina ventylu?? Moc se v tom ale nevyznám.



"jen"?

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:58 | Nahoru | #14
klump> rozeberu uvidim...

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 15:59 | Nahoru | #15
VlastíkPlamínek> No tak pokud nevylítla tak snad "jen"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 16:00 | Nahoru | #16

sakvan píše: tak ho jdu zase rozebrat a budu doufat ze to je jen na vymenu pistu z krouzky....

nebo ti taky přeskočila vačková hřídel o zub na řetězu, proto ti to nedělá třeba kompresi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 16:03 | Nahoru | #17
mag.> ale pred zdechnutim nebylo zadne klepani

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 16:04 | Nahoru | #18
mag.> ale venku bylo kolem 0 stupnu tak si milslym ze pistni krouzky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #19

sakvan píše: mag.> ale pred zdechnutim nebylo zadne klepani


klepání většinou dělají ventily, když mají špatnou vůli. Nikoliv když ti přeskočí řetěz na vačce. Potom to funguje normálně akorát nemáš kompresi atd. Protože máš třeba otevřené výfuk. ventil, místo toho aby to bylo zavřený všechno. Pak nastane taky situace kdy ti je píst urazí atd.. záleží na náhodě o kolik to přeskočilo.

Naposledy editováno 30.01.2012 16:10:37

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 16:17 | Nahoru | #20
mag.> dík za radu zase jsem o něco chytřejší.rozeberu zkontroluju a uvidím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 17:03 | Nahoru | #21

klump píše: A nemohla prasknout jen pružina ventylu?? Moc se v tom ale nevyznám.



kdyby mu "jen" praskla pružina tak "jen zafuní venty l do motoru ale jinak "jen"

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 17:17 | Nahoru | #22
HornisGSX> OK,beru zpět,to byla asi vážně kravina

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 19:18 | Nahoru | #23
Zajíždět něco v takovejch teplotách a kevšemu vzducháče je úplná blbost, víš proč? protože je nějaká tepelná roztažnost materiálu, válec bude mít jinej průměr třeba při -10 a jinej při +30, takže to žebrování tu vložku pěkně stáhne a je to.

ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 19:36 | Nahoru | #24
zajíždet vzducháče v mrazu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 21:08 | Nahoru | #25

HornisGSX píše: kdyby mu "jen" praskla pružina tak "jen zafuní venty l do motoru ale jinak "jen"

ty si jeste nevidel prasklou prizinu?Vetsinou praskne jen v jednom miste a ventil nedovira moto jen blbe pali strili,ale porad jede je slyset mirne klepani z hlavy,kdyby se rozlitla na xx kousku coz se vetsinou nestava tak si jen klepne o pist a nikam nespadne

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

30.1.2012 v 21:10 | Nahoru | #26

Jindrs píše: ty si jeste nevidel prasklou prizinu?Vetsinou praskne jen v jednom miste a ventil nedovira moto jen blbe pali strili,ale porad jede je slyset mirne klepani z hlavy,kdyby se rozlitla na xx kousku coz se vetsinou nestava tak si jen klepne o pist a nikam nespadne



viděl jsem prasklou pružinu a viděl jsem i píst který si s ventilem popovídal...

E: je snad celkem jasné, že se ventil neodporoučí někam do klikovky...

Naposledy editováno 30.01.2012 21:11:12

(reakce na) ztráta tlaku v motoru

1.2.2012 v 12:55 | Nahoru | #27

sakvan píše: no prave ze sem za to netahal stalo se to kdyz sem jel na 5 asi 60 max 65 a kdyby praskla hlava tak si mislim ze by z ni chcal olej ne?



Tak to muselo bejt dost podtoceny ne? A z tech nizkejch otacek si pak pridal plyn a konecna? Tohle mi rikal mechanik ze se nema pri zajizdeni delat, ze to chce nejlepe porad stredni otacky a zadne prudke pridavani plynu.

ztráta tlaku v motoru

1.2.2012 v 16:19 | Nahoru | #28
tak zavada nalezena,praskla vačka na dva kusi....

1 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

1.2.2012 v 16:20 | Nahoru | #29
ale nechapu proč?

1 reakcí na tento příspěvek ztráta tlaku v motoru

1.2.2012 v 16:21 | Nahoru | #30
kus bez kusu jako hrad bez hradu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist