globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sportovně-cestovní stroj... Jaký vybrat?
Zdravím.
Zrovna řeším otázku jakou vybrat motorku. Rád bych něco cestovního, ale zároveň i zábavného s možností rychlejšího tempa při dálničních přesunech. Takových témat je tu více, ale třeba se objeví některé nové poznatky od uživatelů...

Jsem začátečník, mám pouze krátké zkušenosti s hondou XL600R (1985). (Což nemusí nutně znamenat, že bych nemohl pořídit něco živějšího)

Připojil jsem anketu, do které jsem hodil pár možných kandidátů.
Co se týče uvedených šestistovek ,nic proti nim, ale v přítomnosti tří kufrů, spolujezdce a 40°C by se nemusely cítit nejlépe.
U sportovněji laděných (FZ1, Blackbirda, VFR)se trochu obávám bolesti zápěstí při delších trasách (pozice u Stromu mě přijde zas až moc narovnaná) a nutnosti vyšších otáček.
Měřím zhruba 187cm, váha cca 85kg a u bandita mám obavy zda bych si kvůli jeho širokému motoru zbytečně nepálil kolena. (Bohužel jsem zatím neměl možnost žádný stroj vyzkoušet...)
Triumph je pro mě trochu vyšší cenová kategorie...

Hlavní faktory:
Cestovní komfort (ochrana a pozice jezdce, dostatek prostoru pro spolujezdce, uchycení zavazadel, dostatečný výkon)
SPOLEHLIVOST
Vhodnost i ke každodením přesunům
Spotřeba, objem nádrže
CENA (max. 100.000,- i s příslušenstvím)
Jaký ročník?

Díky za každý tip.

Naposledy editováno 27.01.2012 13:00:50
Anketa: Sportovně-cestovní stroj... Jaký vybrat?
Honda VFR 800
15%
20
Honda CBR 1100XX Blackbird
13%
17
Honda CBF 1000
6%
8
Yamaha FZ6 Fazer
2%
3
Yamaha FZ1 Fazer
7%
9
Yamaha FJR 1300
7%
9
Suzuki DL 650 V-Strom
19%
26
Suzuki DL 1000 V-Strom
10%
13
Suzuki GSF 650S Bandit
2%
3
Suzuki GSF 1250S Bandit
4%
6
Triumph Tiger 1050
10%
14
Triumph Sprint ST 1050
4%
5
nějaký naháč (ER6-n, ZR7,...)
1%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovně-cestovní stroj... Jaký vybrat?

29.1.2012 v 10:07 | Nahoru | #1
VeFeRák> Nemůže nastat problém při náklonu v zatáčce se třema kuframa a překročením jistých otáček motoru (přidání dvou ventilů V-tec)? Trochu se obávám toho nelineárního dávkování výkonu...
Je nějaký závažný rozdíl ve spolehlivosti VFR do 2001 a VFR od 2002?

(reakce na) Sportovně-cestovní stroj... Jaký vybrat?

29.1.2012 v 10:18 | Nahoru | #2

slezzy píše: VeFeRák> Nemůže nastat problém při náklonu v zatáčce se třema kuframa a překročením jistých otáček motoru (přidání dvou ventilů V-tec)? Trochu se obávám toho nelineárního dávkování výkonu...
Je nějaký závažný rozdíl ve spolehlivosti VFR do 2001 a VFR od 2002?



sis nevybral VeFeraka jako uplne spravneho, je znamy absolutnim odpiranim VTECu .

Co jsem se bavil s klukama, kteri VTEC jezdi, tak tam neni nic tak vyrazneho, co by ti melo ublizit, poprve si toho vsimnes a pak uz to ani nevnimas ..

hlavni rozdil mezi FI a VTECem je v rozvodech, FI ma kolecka, VTEC retizky, ale neni to IMHO nic, co by te muselo extra trapit, pokud dodrzis servisni intervaly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 Diglet 2 11.5.2024 v 16:18 Diglet
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 FJRPEPA 20 6.5.2024 v 21:29 Pedl
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29


TOPlist