V diskuzi na jednom zahraničním webu mě zaujal obrázek naší ČZ. Byla to diskuze o projektech dvouválců v motokrosu. Také se tam zmiňují o krásném modelu dvouválce ČZ. Nevíte náhodou někdo o tom více???
Tyto snahy ukončil zákaz FIM.
Protože tento směr vývoje byl v tu dobu reálný, tak vznikaly podobné projekty v různých továrnách. Pokud si uvědomíme jak bylo těžké u nás za komunistů něco vyvinout a dotáhnout do ko zdařilého konce, tak se zdráhám uvěřit, že projekt ČZ byl projekt továrny ve Strakonicích. Jestli to nebyla stavba nějakého šikovného nadšence.
Gilera 2x 125cm
Honda
Benelli
vývoj ing Františka Krňávka na podvozku ČZ
Naposledy editováno 28.01.2012 11:31:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ dvouválec nevíte o tom něco?
bathed píše: 1. kdyby to bylo "nahovno", asi by před zákazem s dvouválci všichni nekoketovali..... To že to dnes vypadá jak vypadá není dané tím že je dvouválec "nahovno", ale tím, že kontinuita vývoje byla na 30 roků přerušená. Opakovat můžeš co chceš a jak chceš. Má to váhu suché borové šišky.
2. nevím co bych ti měl vyvracet .... Ani nečekám, že mi vyvrátíš, že dvouválec 4T NEMÁ větší kroutící moment než jednoválec 4T . Chytrému napověz....
3. na "kocůrovi" - tj. 2T 125 se dá zakusování vyvarovat jednoduše - v tom máš recht
asi máš problém s porozuměním textu
1. co bylo před třiceti lety je úplně teď úplně jedno, vývoj od tý doby krapet pokročil
2. řeč je o kroutícím momentu v NÍZKÝCH otáčkách
3. bavíme se o zakusování 4T při motokrosu
markus píše: asi máš problém s porozuměním textu
1. co bylo před třiceti lety je úplně teď úplně jedno, vývoj od tý doby krapet pokročil
2. řeč je o kroutícím momentu v NÍZKÝCH otáčkách
3. bavíme se o zakusování 4T při motokrosu
1. bezesporu. Pokročil o třicet let. V jednoválcích
2. No právě
3. no dyť!
Dyslexií trpí má dcera, ale ta to má po matce. Já s tímhle ale fakt problém nemám