Téma: ČZ dvouválec nevíte o tom něco?
 
25.1.2012 v 21:37
Neznáte to někdo??


V diskuzi na jednom zahraničním webu mě zaujal obrázek naší ČZ. Byla to diskuze o projektech dvouválců v motokrosu. Také se tam zmiňují o krásném modelu dvouválce ČZ. Nevíte náhodou někdo o tom více???
Tyto snahy ukončil zákaz FIM.
Protože tento směr vývoje byl v tu dobu reálný, tak vznikaly podobné projekty v různých továrnách. Pokud si uvědomíme jak bylo těžké u nás za komunistů něco vyvinout a dotáhnout do ko zdařilého konce, tak se zdráhám uvěřit, že projekt ČZ byl projekt továrny ve Strakonicích. Jestli to nebyla stavba nějakého šikovného nadšence.
Gilera 2x 125cm




Honda




Benelli
vývoj ing Františka Krňávka na podvozku ČZ




Naposledy editováno 28.01.2012 11:31:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ dvouválec nevíte o tom něco?

26.1.2012 v 22:11 | Nahoru | #1
AKRO> to byla ale 2takty měli taky svoje kouzlo a vidět to dneska závodit všechno dohromady 300kila fungujou krásně a MX by bylo zajímavější takhle jsou ty motorky všechny jako přes kopírák klidně bych nechal limit 450 a ať si jede každej na čem chce bohužel japonska 4taktí loby je mocná

(reakce na) ČZ dvouválec nevíte o tom něco?

26.1.2012 v 22:28 | Nahoru | #2

sxs525 píše: AKRO> to byla ale 2takty měli taky svoje kouzlo a vidět to dneska závodit všechno dohromady 300kila fungujou krásně a MX by bylo zajímavější takhle jsou ty motorky všechny jako přes kopírák klidně bych nechal limit 450 a ať si jede každej na čem chce bohužel japonska 4taktí loby je mocná



Já mám dvoutakty rád a i přes snahy fabrik je větším objemem čtyřtaktů vytlačit ze závodů, stále jezdí a vyvíjejí se a také se prosazují hlavně v Enduru. Já bych byl pro třídy 150 2T/250 4T 250 2T/400 4T a absolutní nad 250 2T/ nad 400 2T. 125ka na 4T 250 nemá, ale 150ka by asi byla vyrovnaná, a 250ka 2T by byla vyrovnaná se 400 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist