Na sezonu 2012 pro vás s agenturou Racetrack připravujeme seriál 3 závodů na českých dromech. Seriál je určený jak pro ostřílené piloty tak pro nováčky kteří si chtějí alespoň trochu přičuchnout jak voní rozpálený asfalt zalitý sluncem za řevu spalovacích motorů.
O co jde - je vypsaná jedna třída pro všechny kteří se se svým strojem vejdou do stanovených regulí a mají chuť si zajezdit se stroji podobné doby a vzevření.
Jak to bude probíhat - Je zapotřebí sehnat minimálně 15 strojů aby to celé dávalo smysl - bude-li více je to jedině dobře! Budeme mít vlastní závod - na trati se nebudete honit s moderními lamináty a jinými neřestmi poslední doby. Což je jistě plus jak pro ten pocit tak pro fotky do deníčku. Následující měsíc a kousek (do 10.března) budu sbírat závazné přihlášky. Do 10.března kdo se bude chtít učastnit bude muset mít zaslanou přihlášku a uhrazený registrační poplatek 1000,-/závod (tedy 3000,- celkem za 3 závody). Přihlášku i číslo učtu dodám co nevidět, o každé platbě bude vystaveno potvrzení.
K závodu je nutné připočítat jízdy! Minimum je 5x20min. Platí zde výjimka a to jen a pouze pro účastníky youngtimercupu - jízdy si mohou mezi sebe dva závodníci rozdělit, s tím, že je to na jejich dohodě. Závod jedou ale oba dva!. Bez závodu se nejezdí. Také není možné rozdělit jízdy mezi účastníka youngtimer cupu a učastníka běžných jízd. Výjimka nastává jedná-li se o jednu a tu samou osobu (přiveze si motocykl na normální jízdy i na youngtimery).
Registrační poplatek 1000,- se platí předem, zbytek za jízdy je možné doplatit max 2 týdny před jednotlivým termínem.
do samotného závodu se bez jízd kvalifikovat nejde, jednak radši uvidíme jak kdo jezdí z důvodu nedejbože nějakých neshod a druhak budete mít hlavně čas si ošahat trať a vaše stroje.
Tréninky - samostatné tréninky pro naší třídu nebudou, jízdy budou spojené s kategorií Open2 - ale zde není třeba mít strach, v Open2 se nejezdí takové časy aby se někdo cítil ohrožen na životě. Tak jako tak závod máme sami pro sebe.
Závod - jede se sprint na 5 kol, počítá se každé kolo. Dojde-li z důvodu nehody, poruchy, uzavření trati a pod. k ukončení závodu počítá se pořadí dle posledních časů. Všichni budete mít na strojích profesionální časomíru takže svoje časy jak za tréninky tak ze závodu budete mít možnost si odnést domu na papíře.
Co po vás tedy chci - Jasné ano, (jasné ne mě už tolik nezajímá), vyplněnou a zaslanou přihlášku, uhrazený registrační poplatek. Budete-li si s někým brát tréninky napůl chci vědět s kým. Budu chtít vědět s jakým strojem pojedete a hlavně budu chtít vědět jakých termínů se zůčastníte.
Termíny a ceny:
3.5.2012 - BRNO - 3600kč
30.5.2012 - MOST - 3800kč
17.9.2012 - MOST - 3600kč
V ceně je již závod - 1000kč záloha předem, zbytek doplácíte před termínem ať už napůl s někým nebo sami.
Toto jsou termíny vypsané pro letošek, předpokládám zájem hlavně o české okruhy a tak vynechávám Lausitz, Misano a pod
Co musí můj motocykl splňovat aneb pravidla
platí pro všechny - klasické vidlice
stroje chlazené vzduchem/olejem:
dvouválce do roku výroby 1995
>2 válce:
<600ccm - do roku výroby 1989
>600ccm - do roku výroby 1989, 2 ventily na válec
stroje chlazené vodou:
<600ccm - do roku výroby 1985
>600ccm - do roku výroby 1985, 2 ventily na válec
stále platí, automaticky se vyřazují stroje GSXR, CBR, ZXR...
Všechny stroje MUSÍ projít technickou přejímkou bez výhrad, bude se kontrolovat těsnost proti uniku kapalin, funkčnost brzd, pevnost konstrukce, stav kapotáží... zkrátka všechno co je potřeba zkontrolovat abyste nebyli na trati nebezpeční nejenom sobě ale i ostatním - to není buzerace, platí to VŽDY A VŠUDE!
již přihlášené závodníky sem budu aktuálně dopisovat abyste měli přehled s kým se uvidíte na trati
Medvěd - 3x závod, MG Sport 1100
Nikotýn - 3x závod, XS750
Darius - 1x Brno, MG V65
Marek ZRX - 2x závod, K KZ750
JirkaJ - 3x závod, BMW R80
Jindra - 2x závod, XJ650
na všetečné dotazy rád odpovím, pište, volejte, mailujte dle libosti. To že to je umístěné v uzavřené sekci zde má svůj duvod - máte víc času na rozmyšlenou než to vyhodím na motorkáře a další servery
k debatám, hádáním, uštěpačným poznámkám a jiným komentářům použijte původní vlákno
díky a těším se na Vás.
Uzavřeno 13.03.2012 v 11:42 uživatelem VlastíkPlamínek
Naposledy editováno 04.03.2012 01:05:19
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Naposledy editováno 25.01.2012 17:06:01
Ďuričko píše: Takhle,jezdit s váma asi nebudu,ale než obrátim v životě další list,potřebuju vědět co je "vzevření"??? Samo prosím o okamžitou odpověd autora tématu!Děkuji
koukni na původní vlákno, link na konci hlavičky.
2 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Attim píše: Možná by stálo za to dát k dispozici nějaký základní seznam moto, které budou splňovat podmínky. Třeba jaký 2V do rv. 95 splňuje podmínky kromě Guzzi Sport 1100, kvůli který to vlastně vzniklo ? Mě by to třeba zajímalo, ale kupovat 25 let starý stroj na okruh znamená stejně do toho nasypat, takže bych raději něco novějšího.
tě strojů je mraky, Ducati SS750,900 ty starší, do toho ještě starší Ducati, ještě starší Guzzi, Laverdy, Benelli, všechny možný starý Z od Kawy, CB od Hondy, XS, XJ od ladiček. Je toho opravdu hodně
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jinak s ohledem na to, že už se technický předpis trochu mockrát změnil, ale pokaždé skončil u toho, že Plamínkovo M-G je zcela čistá ( ) jaká je záruka, že se nebude měnit dále?
Ale pro jednoduchost, válí se nám tady dvě plně pojízdné a funkční motorky. Hranatá GSX 600 F a GPX 600, obě ročníku 88 nebo 89, teď přesně nevím, zapadají do mlýnku "Janktajmr kupu" nebo ne, mechána uvažuje, že by je vyvenčil, možná i já.....
Plejba jr. píše: No já teda nevim, ale zrovna "ty starší" Ducati SS 750 a 900 z 90. let mají USD vidlici, takže do Tvého technického předpisu jednoznačně nezapadají, takže leda tak ty ze 70-tých let.....
Jinak s ohledem na to, že už se technický předpis trochu mockrát změnil, ale pokaždé skončil u toho, že Plamínkovo M-G je zcela čistá ( ) jaká je záruka, že se nebude měnit dále?
Ale pro jednoduchost, válí se nám tady dvě plně pojízdné a funkční motorky. Hranatá GSX 600 F a GPX 600, obě ročníku 88 nebo 89, teď přesně nevím, zapadají do mlýnku "Janktajmr kupu" nebo ne, mechána uvažuje, že by je vyvenčil, možná i já.....
ti nevím Plejboji
pravidla v tomto znění jsou aktální a definitivní. Bystrý čtenář jistě nahlédne že je skrytě propagován typ strojů se správným počtem válcům, bystrého čtenáře to vzhledem k pořádající agentuře nepřekvapí GPX, GSX proč ne!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Attim píše: Možná by stálo za to dát k dispozici nějaký základní seznam moto, které budou splňovat podmínky. Třeba jaký 2V do rv. 95 splňuje podmínky kromě Guzzi Sport 1100, kvůli který to vlastně vzniklo ? Mě by to třeba zajímalo, ale kupovat 25 let starý stroj na okruh znamená stejně do toho nasypat, takže bych raději něco novějšího.
Ja teda zatim nasypal celych asi 200kc za novy loziska do podvozku, 50 za fastony do novy elektriky a planuju teda jeste novy gumy, brzdovy desticky a myslim, ze o moc vic uz potreba nebude aby to bylo bezpecne pojizdny na prvni zavody a kdyz se osvedci, tak dostane kapotu a pancire, ale to si musi svine nejdriv zaslouzit ....jde o to se povozit a uzit srandu, kdyz se sejde dostatek lidi a odstartuje dobre cela akce, tak potom muzem sperkovat nase stroje, ale ja teda na prvni rocnik nehodlam stavet neco vymazlenyho, aby to dvakrat jelo a slus ...takze hlavne aby byl podvozek OK a motor slapal jak ma, vzhled bude ponekud strohy....apropo, jsem zvedavej na souboj XS750 vs. XJ650 a to velice, zvlast kdyz jsem si prave jedno takovy XS do garaze poridil a ceka ho normalni renovace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
Jindra650 píše: ....apropo, jsem zvedavej na souboj XS750 vs. XJ650 a to velice, zvlast kdyz jsem si prave jedno takovy XS do garaze poridil a ceka ho normalni renovace
už se těšim dáme race
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
tak kde jsou ty spící princezny? Véno, Gorkine, hm?
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
A dneska jsem začal konečně s rozborkou, bude i nadále informovat, doufám, že to neskončí tragicky, ale bude to Happy End
přebytek, kdyby to někdo chtěl stačí písnout
1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
vačka nepotěšila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
VlastíkPlamínek píše: uuuuž aby to bylo!!!
tak kde jsou ty spící princezny? Véno, Gorkine, hm?
Na závaznou přihlášku mam do 10. 3 čas
zatim už mam v rámu motor a kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
VlastíkPlamínek píše: držím palce, u mě to zatím dopadlo tak že vačku jsem musel poslat na repasi, hrníčky vyhodit do koše... ale už mám v kupě spojku, napojeno na motor. Jen co bude vačka tak se nasadí hlavy... pak už jen rozvoďák a napínák, prsa motoru a může to jít do rámu. Pak kardan a můžem se zabývat kapotama a podobnýma nesmyslama...
vačka nepotěšila...
ty kráso já se modlim, ať mne podobná radost nepostihne, ty už seš strášně daleko ale já tě doženu neboj
2 reakcí na tento příspěvek Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer cup - pravidla, termíny, přihlášky!!!
trosku nechapu kategorie, jsou 4?
1. 2valec do 600 vzduch+olej do 89
2. 2 valec nad 600 vzduch+olej do 89
3. x valce? do 600 vodnik do 85
4. x valce nad 600 vodnik do 85
nebo je to jinak diky Mara