globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 15:00 | Nahoru | #1
assassin> zrovna jsem ve Francii u BMW aplikcniho teamu. Posli mi typ motoru, treba bude neco scrapovaneho po ruce

(reakce na) CryO2

25.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: assassin> zrovna jsem ve Francii u BMW aplikcniho teamu. Posli mi typ motoru, treba bude neco scrapovaneho po ruce



M52B28 tusim leden 1995, single vanos. 3er e36 - No kdyby nahodou sis tam s nekym kdo o tom neco vi povidal.. tak udajne je ten motor seskrcenej na tech "nemeckejch" 193PS (neco jako 100PS u motorek kvuli pojistce) a to na sani s mensim prurezem (to je fakt ze ma o dost mensi prumer ty vetve sani nez 2500ccm v 325i) tzn lidi menej to sani z 325 a udajne se posune kroutak nahoru, tzn ztrata kroutaku 1000-3000 .. lepsi pred redline - prej i 15-20PS navic...

ty nizsi otacky prej dokaze upravit "chip" .. tzn tam dolejou benz.. coz mi ale prijde divny ze by si to tam jednotka nedokazala nacpat to palivo navic... vzdyt je tam MAF, lambd nepocitane... :)

jako nejsem zas moc nadsenej tunic aut, ale pokud je to seskrtnuty tak by mozna ten vykon navic mohl bejt i znat... (jinak starsi 325 ma z 2500ccm stejnej vykon co ta novejsi 2800ccm tzn neco na tom bude)

ale tak to jen kdybys o nakou informaci "zakopl"
Téma je zamknuto


TOPlist