globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 14:41 | Nahoru | #1
assassin> Nemas zac. Super ne, jen turbo
Rekni co bys potreboval a nejak to treba poskladame.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

25.1.2012 v 14:58 | Nahoru | #2

Dawe02 píše: assassin> Nemas zac. Super ne, jen turbo
Rekni co bys potreboval a nejak to treba poskladame.



no hele mival jsem trosku cukani na oturbeni auta, ale to leda az se dostane do pozice druheho auta a vznikne z nej track car:) na bezny jezdeni mi i tech 200PSu docela staci a tech 10litru na sto taky ... navic sem tak nejak na tu myslenku prisel kdyz sem prochazel stranky amika co s 328i jezdi sprinty a svyho casu jel 600+WHP na seriovejch vnitrnostech, jen silnejsi tesneni pod hlavou...a motor celkem drzel...
jenze pak sem se nejak dobadal k tomu ze v USA maj uplne jiny 328i nez v evrope, ze snad jejich benzin s vysokym obsahem siry a kdovi ceho nedelal dobre nikasilu tak specialne pro USA je ta 2,8 s litinovym blokem a ocelovejma vlozkama, stejne jako ty japonsky preplnovany obludnosti co se foukaj i pres 1000PS ala RB26DET u nissanu skyline...

ta euro verze ma hlinikovej blok a nikasil valce...

tzn ty prefouknuty E36 co jezdej ve statech jsou vsechno litinovy bloky, ty hlinikace jsou asi na tohle chatrnejsi - v evrope kdyz nahodou naky prefouknuty E36 jezdi tak je to starsi 325 - taky litina... nebo m3 3,0 a to mam dojem je taky ten starej motor :(

navic uz je to trosku moc odvaznej projekt na muj vkus.. na cas, finance, prostor...

to zas bych radsi zkusil to naskladat na motorku a na to V2 mi prave prijde takovy vhodnejsi to plnit kompresorem hnanym od kliky.. nez turbem... nebo myslis ze je realny nejak slusne to spachat i na to V2? Jakoze aby se na tom dalo jezdit.. tzn ne zadna lo-comp stavba co na 8tis rpm utrhne kolo ve 200kmh... treba 50-80ps navrch.. jen nakej nizkotlakej setup :)

navic u toho superchargeru bych "opisoval" od toho anglana co mu to jezdilo, u turba bych byl prukopnik.. tzn vzdycky vic prekazek, nez kdyz uz aspon trosku vis co te ceka...

Naposledy editováno 25.01.2012 15:01:39
Téma je zamknuto


TOPlist