![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](http://farm3.static.flickr.com/2223/1791135061_0e412d2be7.jpg)
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
ja sem tady na to forum vzdycky chodil protoze sem chodili lidi kteri tohle umeli spocitat, umeli popsat co se tam deje - a ja sem se rad tyhle novy veci ucil.
jestli mas tyhle lidi za blbce a reknes at si placaj svoje teorie, ze tobe fungovala slehackova bombicka do sani na CiZe, tak tohle musi makat taky.... tak je zbytecny se tady o necem "radit"
jinak zkus zjistit na jakou teplotu to ochlazuje ten vzduch u tech preplnovanejch aut.. ono to bude nekde kolem 20C... z pocatecnich klidne 100C po stlaceni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2
assassin píše:
...jinak zkus zjistit na jakou teplotu to ochlazuje ten vzduch u tech preplnovanejch aut.. ono to bude nekde kolem 20C... z pocatecnich klidne 100C po stlaceni...
Prikladem budiz napr. moderni gaso Euro5, 1.6L.
Pri 6000rpm dela delta T kompresoru plniciho kolem 1baru prumerne +95 celsia pri obvykle pokojove teplote nasavaneho vzduchu.
Maly nevykonny seriovy a spatne ulozeny intercooler chladi pri adekvatni rychlosti na 5.prevodovy stupen intake z tech 120° na 80°.