Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°
Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-
Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-
Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-
Oni ho chladi uz za komroserem/turbem aby ho pak treba mohli stlacit jeste jednou,a teplota nebyla moc vysoka (chudak kompresor).
Princip je stejny... Jen ty mas vzduch venku a chladici medium v trubce... Jde jen o teplotni rozdil, ktery bude priblizne stejny. Vzduch po stlaceni 150C okolni 20C vs. okolni 20C co2 -100C...
Ac ma auto objem motoru vetsi, ty mas zase vyssi otacky, myslim si ze ta velikost toho vymeniku je vice nez vymluvna a neverim ze by jses mohl dostat na mensi...
Mas nepatrnou vyhodu v teplotni kapacite co2 ktera je o fous vyssi nez u vzduchu, nismene oni zase maji chladiciho media neomezene, takze je mozne ho na chladis posilat doslova tuny..
Jeste se chci zeptat ten chladici okruh bude uzavreny s tim co2 coz znamena kompresor ? Nebo bude unikat do atmosfery a lahev budes porad plnit ?
Naposledy editováno 27.01.2012 14:28:08