globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous
Předchozí
1... 11 12 13 14
Následující

CryO2

27.1.2012 v 14:17 | Nahoru | #391
Místo cladící kapalny nalej CO2 dále kup pořdnej kompresor na vzduch a to poletíš jak drak a ještě ušetříš palivo

CryO2

27.1.2012 v 14:21 | Nahoru | #392
ale nejdřív kup pár náhradních motorů a až to budeš testovat řid to vysílačkou

CryO2

27.1.2012 v 14:25 | Nahoru | #393
http://goo.gl/KFlSY Takhle je velky mezichladic stlaceneho vzduchu v aute.

Oni ho chladi uz za komroserem/turbem aby ho pak treba mohli stlacit jeste jednou,a teplota nebyla moc vysoka (chudak kompresor).

Princip je stejny... Jen ty mas vzduch venku a chladici medium v trubce... Jde jen o teplotni rozdil, ktery bude priblizne stejny. Vzduch po stlaceni 150C okolni 20C vs. okolni 20C co2 -100C...

Ac ma auto objem motoru vetsi, ty mas zase vyssi otacky, myslim si ze ta velikost toho vymeniku je vice nez vymluvna a neverim ze by jses mohl dostat na mensi...

Mas nepatrnou vyhodu v teplotni kapacite co2 ktera je o fous vyssi nez u vzduchu, nismene oni zase maji chladiciho media neomezene, takze je mozne ho na chladis posilat doslova tuny..

Jeste se chci zeptat ten chladici okruh bude uzavreny s tim co2 coz znamena kompresor ? Nebo bude unikat do atmosfery a lahev budes porad plnit ?

Naposledy editováno 27.01.2012 14:28:08
Předchozí
1... 11 12 13 14
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist