1 reakcí na tento příspěvek rada nastaveni rozvodu
b) odvezte to mechanikovi a uvidíš jak tě pochválí...
c) stáhni si manuál a tam by mělo být nastavení rozvodu. Na klice a ozub.kolu na vačce by měla být značka ( většinou důlčík-šipka)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
Mike70 píše: HornisGSX> Už delší dobu sleduju tvoje příspěvky v diskuzích a musím říct, že si pěkně nadutej a arogantní "motorkář". To sem ti jen chtěl říct a teď se můžeš pustit ty do mě
dík jsem si toho plně vědom ale pokud máš nějakého kamaráda mechanika co to nedělá jako koníček někde v garáži, ale živí se tím řekl by ti k těmhle lidem něco daleko ostřejšího než já...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
mischa638 píše: HornisGSX> A proč? Pokud mechanik aspoň trochu umí, tak to složí jak nic a jestli s tím bude mít víc práce tím než kdyby to rozdělával sám a nedonesli mu "motor v krabici" tak tím líp pro něj ne? Aspoň víc vydělá a dotyčný víc zaplatí, pak si rozmyslí jestli se příště ještě do něčeho pustí když zjistí že je to v závěru dražší než kdyby to dal do servisu zrovna
tvůj popis je třebas pěknej ale co když ten člověk otáčel klikou???... jenže český člověk patlal matlal doma sám a až zjistí, že to nedá odveze to právě tomu dotyčnému mechošovi kterej se nad tím aukurát bude nasírat pač šrouby neoznačený rozhozený, tam to chybí, tam to co mělo bejt v oleji někde v prachu...on to složí klučina třebas najede pár tisíc km a motor se mu hvízdne... a jsme u toho co se tu porád řeší" tam nejezděte ten je hajzl zadřel mi motorku" chápeš tedy o co mi jde?
Naposledy editováno 24.01.2012 16:00:21
1 reakcí na tento příspěvek rada nastaveni rozvodu
Dle manuálu je na klice ryska značená "R.T" a touto ryskou se klika nastaví tak, aby ryska směřovala proti značce na karteru (doleva ke snímači polohy). Potom kliku vhodně zajistit proti pootočení a mírně napnout řetěz tak, aby mezi kolem kliky a kolem výfukové vačky nebyl prověšen.
Vačky mají na sobě hranaté výřezy, kterými se nastaví k sobě. Výfuková vačka se přesně natočí tak, aby šipka na kole označená jedničkou byla v rovině s těsnicí hranou hlavy (míří přitom vpravo). Pak nasadit řetěz a pozor na to, aby nebyl mezi klikou a vačkou prověšen.
Šipka označená dvojkou přitom směřuje vzhůru na jeden z čepů řetězu.
Potom od značky "2" na výfukové vačce odpočítáš 18 čepů (včetně prvního, na který ukazuje šipka) a řetěz nasadíš na sací vačku tak, aby šipka značená trojkou mířila právě na ten osmnáctý čep na řetězu.
Tím je rozvod nastaven a zbývá vačky přitáhnout, nasadit vodítko řetězu a namontovat napínák.
Kdyby náhodou skutečně na klice nebyly značky, nastaví se vačky tak, aby pro jeden válec byla právě komprese (ventily zavřené) a klika tak, aby onen válec byl kolem horní úvrati. Přesné nastavení však nejde udělat jinak než dle značek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
Ale k věci, jasné tě chápu jak to myslíš, samozřejmě je to mega a větší drbačka když máš cokoli po někom skládat a nerozdělával si to ty. Sám si kolikrát když něco rozdělávám tak pro jistotu to nafotím ať pak vím co jak přesně bylo. Ale pak tady sou manuály, katology náhradních dílu je všechno do posledního šroubku rozkreslené tak z toho taky hodně vycházím. A zas pokud už by mě někdo donesl něco v krabici s tím že to sám rozdělal a něco by tam chybělo nebo bylo nějaké špatné nebo tak neco, tak ho na to samozřejmě upozorním že by to chtělo vyměnit nebo mu to tam dám když to chce a nechce investovat prachy do nových dílů, ale neručím mu za to že se to neposere, prostě do toho neměl hrabat.
Jako tacový už to na mě zkoušeli, že sem jim posral motorku a chtěli po mě prachy za něco co tam bylo dávno v hajzlu než sem měl tu motorku v rukách já. Takové bych fakt nejrači nakopal někam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
já osobně se držím hesla čemu nerozumím do toho se neseru .... ale né českej člověk za vidinou ušetřené pětistovky zakládá tahle vlákna z kterých se sice dozví jak to udělat ale většinou to neumí " dobře udělat" právě nedávno jsem kecal s jedním známím co tohle po jednom borci opravoval ( bohužel už motor nahodily a sťuklo se jim to což mu neřekli)!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
mischa638 píše: HornisGSX> Tak tak, do čeho nevidím do toho nelezu, a ikdyž už mě prošlo rukama pár motorek i motorů tak se rozhodně za odborníka nepovažuju jak někteří co tomu rozumí jak koza petrželi. Jako už se nedivím ničemu, třeba sem měl doma motor co borec prý složil ze dvou motorů ten původní byl zadřený a vůbec se s tím nesral a olej z toho zadřeného nalil do toho druhého co si složil takže se zadřel i ten Prostě jednání některých jedinců jde opravdu mimo mě
no to si děláš prdel tak to už je moc mám kamaráda co má krám s ND na auta. nedávno jsem si byl pro serepetičky do auta a přede mnou byl chlápek co chtěl laděnou koncovku na dieselové auto... držel v ruce jen tu chromovou machr koncovku a ptal se jestli to změní zvuk a kolik to přidá koní jsem se musel začít řechtat jak malý dítě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
1 reakcí na tento příspěvek rada nastaveni rozvodu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada nastaveni rozvodu
Naposledy editováno 24.01.2012 21:01:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |