Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 11:29 | Nahoru | #1
RadiXS>Doporučuju přečíst: http://motoride.sk/...mp;ID=219070&p=0
Píše tam spousta vesměs spokojenejch majitelů...

Jinak CR500 s menší rozetou, většim přednim kolečkem a zarážkou na plynu na 1/3 bych pro začátek snad moh uřidit-mě ani tak nejde o to s někym závodit na trati(to mi tady ty furt podsouváš...), ale chci si to v terénu prostě užít a nemrvit furt někde moje XTčko...už takhle je dost olámaný a dycky když někde zalehnu a něco novýho se ulomí, ohne, odře tak mi to pěkně naštve. Plánoval jsem něco našetřit, prodat ho a za 100ku koupit něco na způsob XR650R, DR-Z400E apod... ALE-pak mi to došlo-že kdykoliv to zase zahodim, položim, tak mi to bude ještě víc srát, než teď s XTčkem. Takže sem se radši rozhod pro variantu civilní motka na silnici a polňačky a na pořádnej offroad něco na vomlácení-čeho mi nebude tak líto... Takže za 30-40 koupim nějaký starší CR500 (nebo jestli mi dokážeš poradit nějakej jinej držák co váží 100 kilo a nebudu u něj muset každej rok dělat píst a buhví co ještě....) Ona CR500 nemá přívěru, má litinovou vložku-žádnej nikasil, motor jednoduchej a držák,spotřeba je skutečně nízká-dá se jezdit klidně i za 5-6...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 12:16 | Nahoru | #2
Carlos_XT600> Jak píšu, je to na tobě, ty víš jak ji budeš využívat...

Přijde mi na hlavu kupovat překoňovanou motku a pak dávat zarážku na plyn, jezdit s MX motkou enduro, nepodívat se po sezóně na motor... Úplně stejně jako když ve vedlejším threadu jezdí bubáci na kroskách po městě...
Bavíme se o ostré motokrosové motorce s názvem HONDA CR500. Proč bych ti neměl podsouvat, že to není závodní motorka na MX trať???
Já nevím, kolik toho o motkách víš, každopádně každý ostrý 2T potřebuje točit. Tzn. když ho budeš podtáčet, tak akorát půjdou svíce do kopru a z laufu půjde nespálený oil. Viz při dlouhém sjezdu z pořádného kopce, když jedeš se zaklaplým plynem. Zkušený borec si "vrkne" nezkušený to pak dole nemůže rozjet jak je uchcaná, atd... ale to už se opakuju...
Změnou sekundárního převodu dosáhneš jenom toho, že to pojede rychleji. Sílu tato motorka bude mít vždycky, takže se připrav na to, že na jedničku pojedeš pěknou palbu, co na enduro není zrovna to pravé ořechové...
Je to motka na trať! Přejezdem po poli s monotónním stylem jízdy ji rozhodně nešetříš, ale přidíráš ;) Kamarád rozlešťoval válec na staré CR celkem často, dalo by se říct že i pravidelně :lol:
Spotřeba 5-6 litrů a ještě řekni na 100km... tak to už asi nepoberu vůbec. Nevím, kdo ti toto napovídal. Ani když to vynásobíš 2, tak při pořádné svižné jízdě 100 km neujedeš. Pokud chceš jezdit volnoběhem, to si pořiď babetu.
Pokud se bojíš s motkou padat... Taky mám skoro voňafku, ale na to nesmíš hledět. Plasty jsou to úplně poslední, co by tě mělo tápit. Na motkách typu DRZ,XR atd. pokud ji máš bez blinrů a podobných serepetiček, taky nemáš co pokazit... Nevím, co lámeš na svém XT. Já měl jednu dobu staré očesané 2KF, padal jsem fest a nikdy nic. Jenom škrábance a odřeniny.
Neber to prosím, že na tebe útočím, jen to takto prostě vidím...
Jo, že hondí půllitr nemá přívěru ;) Ale u roků 97-00 si tou vložkou nejsem zcela jist...

A přísahám, že toto byl můj poslední příspěvek k tématu hobbík+2T o objemu 360 a výš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

13.5.2007 v 12:33 | Nahoru | #3
Carlos_XT600>>
To zas není úplně pravda, XT je křehký a zranitelný ale odmašlená XR a jiný motorky toho typu jsou nezničitelný, pokud teda nepočítáš škrábance na plastech. A že sem s tím zezačátku pěkně třískal :) A je fakt že teď s DR je mě to víc líto protože tam jsou na ráně chladiče, ale už taky párkrát ležela..
Já být tebou jestli chceš jezdit takový to průzkumnický enduro tak volím XR 400 nebo levnější DR 350, čistě do terénu jsou tyhle řekl bych ideální - daleko dojedeš, neutahá tě to, je to tichý a kromě počátečních nákladů kdy si je musíš dát dokupy i levný


Editace - XT, ne XR je zranitelný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist