Má cenu za 19 000 Kč s DPH koupit starší ŘJ Ignijet, el.propojení, carbonové sání, větší airbox min. o 2/3, větší vstřiky, sportovní filtr a power commander ? Nezní to špatně, ale může to mít nějaké úskalí ? Pokud tomuto někdo rozumí ( Millek, Fizerr.... ), byl bych rád za názor. Za každé info předem díky. Díky KLIK
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
btw, proč ignijet + power commander? já měl za to, že ignijet je laditelná jednotka co nahrazuje originál, zatímco powercomm. je přídavná jednotka co doplňuje originál...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Stev píše: FiZzeR> to je zapalování a vstřiky ne? Ale asi to bude chtít nějakýho odborníka na naladění.
no ignijet od určitý verze umí oboje, zapalování i vstřiky... powercommander umí jen vstřiky, na zapalování je potřeba přídavnej modul...
jinak jestli ma pro tebe tohle vsechno smysl za 20tis? to je otazka... funkcni dily to jsou, ale troufam si rict ze rozdil v tom jak to pojede nebude nijak zasadni...
Naposledy editováno 24.01.2012 10:28:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Stev píše: FiZzeR> aha, jinak mě ta cena přijde v pohodě, kdyby to sháněl zvlášť po dílech tak zaplatí víc.
no mě ten přínos nepřijde takovej, abych za to vysolil 19 palackejch za ty prachy pro tu motorku určitě můžeš udělat víc tím, že si koupíš pořádný gumy, vyměníš si olej ve vidlích, namažeš ložiska přepákování a necháš si to nastavit odborníkem na svoji váhu... to tě vyjde sotva na polovic, a zbytek můžeš projezdit na okruhu, myslím že tohle by mělo přínos mnohem větší
(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Navíc vypadá to že na okruh jezdí a servis na motorce taky asi bude, tohle už je taková třešnička na dortu ...
FiZzeR píše: no mě ten přínos nepřijde takovej, abych za to vysolil 19 palackejch za ty prachy pro tu motorku určitě můžeš udělat víc tím, že si koupíš pořádný gumy, vyměníš si olej ve vidlích, namažeš ložiska přepákování a necháš si to nastavit odborníkem na svoji váhu... to tě vyjde sotva na polovic, a zbytek můžeš projezdit na okruhu, myslím že tohle by mělo přínos mnohem větší
pro mě třeba přínos jo, gumy, olej atd. nemá cenu řešit protože to je spotřební matroš a ne nějaká vychytávka..já bych do toho šel, efekt stejně jen pro pocit anebo z toho bude o malinko lepší průběh ale zas to nemá asi kde kdo..za mě jo
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
adosmoto píše: Nejhorší je to, když motorku pak člověk prodá za 1-2 roky. A prachy co do toho nasypal navíc (kromě spotřebních věcí) se mu nevrátí. Takže pokud si tuto mršinu necháš dlouho tak to tam nasyp. PS. Krátký převod máš vyřešený podle profilu takže to už nic.
pokud clovek planuje prodej za nakej cas, je dobry si nechat origo dily, prodat moto v seriovem stavu a doplnky zvlast... ty jdou pomerne dobre na odbyt... zvlast nektery
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
ManiaC píše: Jen k těm vstřikům,už je to teda déle,co jsem se o to zajímal ale ty vstřiky se upravovaly pro převrtaný motory spolu s laděnejma svodama,někde jsem to četl,aby to nebyla taky zbytečnost,jinak za ty prachy věci dobrý.jen úprava vstřikovačů stojí cca 500euro.
oni ty "trumpetky" vypadaj stejne jako u te ammanovy strikacky, ale vstrikovace jsou tam podle me na origo pozici, amman ma nahore rampu a vstrikovac miri na klapku.. tzv "shower type" ...
na fotce teda vypada ze je jeste regulator tlaku paliva nastavitelnej.. ale RSV moc neznam tak se treba pletu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
dakarista píše: assassin> to neni regulace tlaku paliva, ale mel by to byt stavitelny regulator pro antihoping
no nevim, sériovka v tom místě má regulátor tlaku paliva, takže si myslím, že assassin má (jako vždy ) pravdu...
2 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Ten PC III je v ceně, ale samozřejmně nelze kombinovat s Ignijet jednotkou.
Dělám ze sebe "blba", ale myslím, že tomu taky trochu rozumím. Při výpočtech mě vyšel teoretický výkon za použití odpovídajícího výfukového systému 15 až 20 PS. Což by podle mě mělo být i při jízdě mimo okruh znát. Otázkou je to, co říká assasin ( poměr výkoun x cena x spotřeba x životnost mech. komponentů atd. ). Nebo mě napadlo použití jiné kombinace uvedených "věciček". Pouze Ignijet nebo Ignijet se sáním nebo PC III s carbon rourou. PC III je za 3 000 Kč.
assassin píše: oni ty "trumpetky" vypadaj stejne jako u te ammanovy strikacky, ale vstrikovace jsou tam podle me na origo pozici, amman ma nahore rampu a vstrikovac miri na klapku.. tzv "shower type" ...
na fotce teda vypada ze je jeste regulator tlaku paliva nastavitelnej.. ale RSV moc neznam tak se treba pletu...
Tak ty vstřiky a regulátor je zřejmě práce fi. Smaltmoto,takže celé to dohromady fungovat určitě bude,jen to někdo bude muset naladit.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
ManiaC píše: A ještě dotay,v čem je lepší karbonové sání oproti originálu?je v něm nějak řešena ta klapka?
klapka se dává dopryč... a krom toho to dobře vypadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
FiZzeR píše: klapka se dává dopryč... a krom toho to dobře vypadá
a ten elektroventil či co ji otvírá se taky vyhazuje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |