bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007
Zdarec bikeři.

Má cenu za 19 000 Kč s DPH koupit starší ŘJ Ignijet, el.propojení, carbonové sání, větší airbox min. o 2/3, větší vstřiky, sportovní filtr a power commander ? Nezní to špatně, ale může to mít nějaké úskalí ? Pokud tomuto někdo rozumí ( Millek, Fizerr.... ), byl bych rád za názor. Za každé info předem díky. Díky KLIK



Předchozí
1 2
Následující

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

23.1.2012 v 19:50 | Nahoru | #1
hezký trychtyře

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

23.1.2012 v 20:13 | Nahoru | #2
já myslím že to je tak nějak normální cena. Ve výčtu ti ovšem chybí výfuk. Ve spojení s předcházejícím je potřeba nějaká solidní koncovka aby se to dalo dobře odladit.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

23.1.2012 v 20:47 | Nahoru | #3
Spíš by to k tomuto všemu chtělo komplet akrap, leo vince atd. Pořádný svody. Když už tak už

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

23.1.2012 v 22:18 | Nahoru | #4
adosmoto> Cuss. Viz. profil. Výfuk mám už vyřešen.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:00 | Nahoru | #5
zdá se mi to za mnoho peněz málo muziky. ale já jsem hroznej škrt, klidně si udělej radost

btw, proč ignijet + power commander? já měl za to, že ignijet je laditelná jednotka co nahrazuje originál, zatímco powercomm. je přídavná jednotka co doplňuje originál...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:17 | Nahoru | #6
FiZzeR> to je zapalování a vstřiky ne? Ale asi to bude chtít nějakýho odborníka na naladění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:23 | Nahoru | #7

Stev píše: FiZzeR> to je zapalování a vstřiky ne? Ale asi to bude chtít nějakýho odborníka na naladění.



no ignijet od určitý verze umí oboje, zapalování i vstřiky... powercommander umí jen vstřiky, na zapalování je potřeba přídavnej modul...

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:24 | Nahoru | #8
ignijet ma v sobe zapalovani i vstrikovani, ten powercommander je tam jaksi navic.. tipuju ze to bude jen nejaka chyba v textu...

jinak jestli ma pro tebe tohle vsechno smysl za 20tis? to je otazka... funkcni dily to jsou, ale troufam si rict ze rozdil v tom jak to pojede nebude nijak zasadni...

Naposledy editováno 24.01.2012 10:28:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:31 | Nahoru | #9
FiZzeR> aha, jinak mě ta cena přijde v pohodě, kdyby to sháněl zvlášť po dílech tak zaplatí víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 10:45 | Nahoru | #10

Stev píše: FiZzeR> aha, jinak mě ta cena přijde v pohodě, kdyby to sháněl zvlášť po dílech tak zaplatí víc.



no mě ten přínos nepřijde takovej, abych za to vysolil 19 palackejch za ty prachy pro tu motorku určitě můžeš udělat víc tím, že si koupíš pořádný gumy, vyměníš si olej ve vidlích, namažeš ložiska přepákování a necháš si to nastavit odborníkem na svoji váhu... to tě vyjde sotva na polovic, a zbytek můžeš projezdit na okruhu, myslím že tohle by mělo přínos mnohem větší

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 10:51 | Nahoru | #11
FiZzeR> Jo tak přínos jsem nehodnotil, tam fakt nevím a nebudu plácat, ale cena za ty pěkný věcičky jako takový se mi zdá dobrá

Navíc vypadá to že na okruh jezdí a servis na motorce taky asi bude, tohle už je taková třešnička na dortu ...

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 12:10 | Nahoru | #12

FiZzeR píše: no mě ten přínos nepřijde takovej, abych za to vysolil 19 palackejch za ty prachy pro tu motorku určitě můžeš udělat víc tím, že si koupíš pořádný gumy, vyměníš si olej ve vidlích, namažeš ložiska přepákování a necháš si to nastavit odborníkem na svoji váhu... to tě vyjde sotva na polovic, a zbytek můžeš projezdit na okruhu, myslím že tohle by mělo přínos mnohem větší



pro mě třeba přínos jo, gumy, olej atd. nemá cenu řešit protože to je spotřební matroš a ne nějaká vychytávka..já bych do toho šel, efekt stejně jen pro pocit anebo z toho bude o malinko lepší průběh ale zas to nemá asi kde kdo..za mě jo

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 12:16 | Nahoru | #13
jak rika yoshboy... rozum rika ne.. za 20tis sotva poznas rozdil, ale nekdo ma rad tyhle vychytavky a pak proc ne.. ale nejak rozumne si ty vydaje obhajit jde tezko

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 14:08 | Nahoru | #14
Nejhorší je to, když motorku pak člověk prodá za 1-2 roky. A prachy co do toho nasypal navíc (kromě spotřebních věcí) se mu nevrátí. Takže pokud si tuto mršinu necháš dlouho tak to tam nasyp. PS. Krátký převod máš vyřešený podle profilu takže to už nic.

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 14:20 | Nahoru | #15

adosmoto píše: Nejhorší je to, když motorku pak člověk prodá za 1-2 roky. A prachy co do toho nasypal navíc (kromě spotřebních věcí) se mu nevrátí. Takže pokud si tuto mršinu necháš dlouho tak to tam nasyp. PS. Krátký převod máš vyřešený podle profilu takže to už nic.



pokud clovek planuje prodej za nakej cas, je dobry si nechat origo dily, prodat moto v seriovem stavu a doplnky zvlast... ty jdou pomerne dobre na odbyt... zvlast nektery

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 15:37 | Nahoru | #16
ten rdžák jak máš na budíky a na světla.. ehm chtěls ho asi uhlíkovej viď, ale někdo tě podělal o prachy protože uhlík je jen vrch a spodek vnitřek je plnej skleněnýho vlákna.. ne že by to vadilo,ale budeš to mít težší než z uhlíku, ale sklo je zase houževnatější...

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 18:28 | Nahoru | #17
Jen k těm vstřikům,už je to teda déle,co jsem se o to zajímal ale ty vstřiky se upravovaly pro převrtaný motory spolu s laděnejma svodama,někde jsem to četl,aby to nebyla taky zbytečnost,jinak za ty prachy věci dobrý.jen úprava vstřikovačů stojí cca 500euro.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 18:35 | Nahoru | #18

ManiaC píše: Jen k těm vstřikům,už je to teda déle,co jsem se o to zajímal ale ty vstřiky se upravovaly pro převrtaný motory spolu s laděnejma svodama,někde jsem to četl,aby to nebyla taky zbytečnost,jinak za ty prachy věci dobrý.jen úprava vstřikovačů stojí cca 500euro.



oni ty "trumpetky" vypadaj stejne jako u te ammanovy strikacky, ale vstrikovace jsou tam podle me na origo pozici, amman ma nahore rampu a vstrikovac miri na klapku.. tzv "shower type" ...

na fotce teda vypada ze je jeste regulator tlaku paliva nastavitelnej.. ale RSV moc neznam tak se treba pletu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 18:50 | Nahoru | #19
assassin> to neni regulace tlaku paliva, ale mel by to byt stavitelny regulator pro antihoping

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2012 v 19:32 | Nahoru | #20

dakarista píše: assassin> to neni regulace tlaku paliva, ale mel by to byt stavitelny regulator pro antihoping



no nevim, sériovka v tom místě má regulátor tlaku paliva, takže si myslím, že assassin má (jako vždy ) pravdu...

2 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 20:51 | Nahoru | #21
Ahoj chlapi.

Ten PC III je v ceně, ale samozřejmně nelze kombinovat s Ignijet jednotkou.
Dělám ze sebe "blba", ale myslím, že tomu taky trochu rozumím. Při výpočtech mě vyšel teoretický výkon za použití odpovídajícího výfukového systému 15 až 20 PS. Což by podle mě mělo být i při jízdě mimo okruh znát. Otázkou je to, co říká assasin ( poměr výkoun x cena x spotřeba x životnost mech. komponentů atd. ). Nebo mě napadlo použití jiné kombinace uvedených "věciček". Pouze Ignijet nebo Ignijet se sáním nebo PC III s carbon rourou. PC III je za 3 000 Kč.

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 21:17 | Nahoru | #22
FiZzeR> nehadam se, sam nevim... ale.nekde jsem nasel nejake udelatko a tim se reguloval ten nas podtlakovej antihop...

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 21:27 | Nahoru | #23

assassin píše: oni ty "trumpetky" vypadaj stejne jako u te ammanovy strikacky, ale vstrikovace jsou tam podle me na origo pozici, amman ma nahore rampu a vstrikovac miri na klapku.. tzv "shower type" ...

na fotce teda vypada ze je jeste regulator tlaku paliva nastavitelnej.. ale RSV moc neznam tak se treba pletu...



Tak ty vstřiky a regulátor je zřejmě práce fi. Smaltmoto,takže celé to dohromady fungovat určitě bude,jen to někdo bude muset naladit.

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 21:31 | Nahoru | #24
KLIKOUS> Ja si nemyslim zebys timhle dostal 20 koni k dobru. To je strasne moc. Ale pokud jo tak te to vyjde 1 kun na 1000kc coz by bylo krasny...

Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 21:33 | Nahoru | #25
ja bych rekl ze ve spojeni s Big Bore kitem by to mohlo delat 20koni... bez nej asi ne

(reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 21:52 | Nahoru | #26
KLIKOUS> projdi si toto tam tyto díly nabízejí

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #27
A ještě dotay,v čem je lepší karbonové sání oproti originálu?je v něm nějak řešena ta klapka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

24.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #28

ManiaC píše: A ještě dotay,v čem je lepší karbonové sání oproti originálu?je v něm nějak řešena ta klapka?



klapka se dává dopryč... a krom toho to dobře vypadá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 00:07 | Nahoru | #29

FiZzeR píše: klapka se dává dopryč... a krom toho to dobře vypadá


a ten elektroventil či co ji otvírá se taky vyhazuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru Aprilia RSV Factory 2007

25.1.2012 v 00:08 | Nahoru | #30

ManiaC píše: a ten elektroventil či co ji otvírá se taky vyhazuje?



klikenzí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... Mates92 12 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... krusi 9 24.2.2020 v 18:09 Sculptor
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory krusi 5 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex


TOPlist