1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdit u choppera a cruisera?
Nejlépe to řekl Yper.
Za mě:
cruiser NENÍ CESTOVNÍ / SPORTOVNÍ MOTORKA!!!
Chová se to ve všech ohledech úplně jinak:
1) rám se vlní
2) vidlice nejsou pevné (až na vyjímky typu Warrior)
3) posaz je podstatně více vzadu
4) práce "tělem" jako například odsedávání atd není možná, řidič se téměř nemá šanci hnout
5) vyšší váha
6) tvrdší a tudíž k ustřelení náchylnější pneu
7) často poddimenzované brzdy
8) zpravidla brutální brzdný účinek motoru při zavřeném plynu.
Tohle všechno je třeba velmi vážně brát v potaz. Jezdím na motorkách přes dvacet let, ale po přesednutí na cruiser jsem dostal takové přeškolení, že jsem nestačil mrkat a motorku jsem do ruky dostal až po několika měsících ježdění.
O agresivní jízdě "full gas" na cruiseru se ani nechci rozepisovat, to je na samostatné vlákno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit u choppera a cruisera?
s tym bikom so to myslel: ze je to dobry zaklad a ked niekto nevie pouzivat prednu brzdu na bicykli tak by nemal sadat ani na motorku. Uz sa mi vela krat pomohli zauzivane reflexy z biku.