bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.

4.6.2014 v 22:49 | Nahoru | #541

Tirrilca píše: klucii lupnete mi nekdo znova numero na Generala..benzin,kohout,vse ok,zacinam se bat toho cerpadla jak cert krize.. Jeste me napadla civka, a tak, ale radeji profikaa, nez moje matla packy, ja bejt chirurg, tak jsou v okoli bohaty krematoria :(

777812288 Mirek Severa alias Generál

4.6.2014 v 22:51 | Nahoru | #542
Tirrilca> Lepší rovnou zavolat

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

5.6.2014 v 19:56 | Nahoru | #543
děkuju moc.. už se to řeší, dneska jsem zkoušela vyměnit svíčky a napadala mě slova, která dokonce ani neznám.. v tu chvíli jsem chtěla bejt nějaká lochnes s protáhlejma prstama
po nastartování škytla, na chvilku to blaflo a zase chcíplo.. zvuk cvakání od svíčky nic..tak je to jasný, jedno auvajs objeveno, ještě tu potvoru chcíplou dostat ven..druhé auvajs je prasklá objímka sytiče..takže moto jede ke Generálovi, jestli nás vezme .. po všech těch chvalozpěvech se na toho týpka docela i těším, jsem si jistá, že máša pak bude fungovat jak znovuzrozená.. co jsem slyšela, tak jsou tam dva v té garáži, a sotva se kouknou a už vědí..

5.6.2014 v 20:27 | Nahoru | #544
no hlavně paqk dej vědět, jaks´ pochodila

5.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #545
Maj Introše neskutečně zmáklý, takže bez obav, jo jsou tam dva, Harry a Generál, a pak se zapojil i generálovo mladej, mám jedno foto v galeri při odborném zákroku, říkaj tam tomu JIPKA

5.6.2014 v 20:58 | Nahoru | #546

skutečně výstižný název

6.6.2014 v 21:31 | Nahoru | #547
Tirrilca> Poslední věta. To mi něco připomnělo. "Jede amík ve svým Mustangu a na kraji vesnice najednou prd,prd a Mustang zastavil. Shání opraváře a místní mu doporučí tamního kováře. Ten je hned vedle a když přijde k autu, ponoří se pod kapotu a za chvlinku vyleze. Je to opraveno dostanu sto dolarů. Amík je rád, ale těch sto dolarů se mu nezdá a tak se ptá kolik bere za hodinu práce. Kovář mu odpoví: za pět minut práce beru dva dolary a těch devadesátosm je za to, že vím kam šáhnout.

8.6.2014 v 22:25 | Nahoru | #548
v čechách všichni říkají Know how

konečně jsem se seznámil s Buchlovskými kopci. Konečně jsem pochopil, proč je tam tolik mrtvých. Šílený kopce se šílenýma zatáčkama. Kdo nezná je magor, když jede na odhad.

8.6.2014 v 22:37 | Nahoru | #549
pijanst> Jj Buchláky to je super ja se taky pekne projel na Balaton a moooooc pěkný.

8.6.2014 v 22:39 | Nahoru | #550
Nějak mi to netáhne budu stim muset taky k doktorovi

10.6.2014 v 08:16 | Nahoru | #551
Kajmane, neuvažuješ o změně stroje, a kategorie jako takové

3 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

10.6.2014 v 10:27 | Nahoru | #552
Ahoj,taky se musím podělit o svůj nový stroj, Intruder VS 1400 r.v. 1999

10.6.2014 v 11:12 | Nahoru | #553
fubutomas> pěknej mazlík

10.6.2014 v 11:16 | Nahoru | #554
Tirrilca> ahojda, jak se má motka, už je vyléčená?

10.6.2014 v 21:36 | Nahoru | #555
Pilňas> Neboj neuvažuju a nejezdim jako prase jen sem to testnul na dálnici a trochu vyhnal pavouky z výfuku

10.6.2014 v 21:38 | Nahoru | #556
fubutomas> super stroj mooooc krásnej třeba jednou taky takovej budu mít

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

11.6.2014 v 16:14 | Nahoru | #557
fubutomas> no paráda přidáš se k nám na slet Introšů?

Klucí milášek už jezdí, samosebou to byly svíčky.. ale za Generálem ještě pojedu, jen si musím prohrabat čas a finance, dneska jsem se vykoupala ve vlastní šťávě v Brně, hledala jsem banku, pak zpátky a domů jsem došla polovařená na polívku.. zítra jedu k veterináři..šmikne nám kuličky kocour musí na kastraci, jinak se zblázním, víte co to je za ostudu, když čovek otevře kabelku, vyletí smráááád... a na dně kabelky louže jak...fujtajbl.. a už označkoval i mě, takže šmitec, jede na kudlu, už je to skoro rok, doba dospívání dodržena o dva měsíce déle. Já nějak poslední dobou nic nestíhám, co to zas je za období toto... každopádně jsem aspoň stihla dojet do Humpolce domluvit podrobnosti, zarezervovat těch pět postelí...

11.6.2014 v 17:22 | Nahoru | #558
Tirrilca> bezva svíčky to je levná oprava , jen ta představa s kocourem a trpím za něj

3 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

11.6.2014 v 20:47 | Nahoru | #559
průser, já to zakřikla.. co to kur** je zase.. asi vytekl kardan, ráno to tam nebylo..

11.6.2014 v 21:12 | Nahoru | #560
Tirrilca> Kardan je na druhé straně to vypadá na kocoura

11.6.2014 v 21:36 | Nahoru | #561
Tirrilca> Kocour jak vyšitej, přestávám ho litovat!

12.6.2014 v 07:49 | Nahoru | #562
Tirrilca> jestli je to mastné bude to asi závada, spravit motku a jezdit, jestli to jenom smrdí bude to asi kocour spravit kocoura a jezdit

Naposledy editováno 12.06.2014 09:08:57

12.6.2014 v 13:18 | Nahoru | #563
kocour je domácí, garáž je pod barákem a zamčená, žádné zvíře nemá přístup..poznám olej kurňa, vyteklo to přes zadní brzdu, už jsem koumala, kde se to vzalo.. je to kardan, ale nevím, kolik toho vyteklo, při pokusu otevřít šroub jsem ulítla až na vrata a na hlavu mi spadla dlouhá roura, připravená na domeček pro kocoura, když jsem se podruhé pokusila podívat, kde je hladina oleje, zpocená ze zápasu jsem se opřela o židlu u zdi a dala si na držku znova, páč mi mokrá ruka na kožence ujela.. takže dost, ještě se přizabiju, Inťa jede do servisu tady kousek, tam se kouknou kolik je tam oleje, případně doplníme, očistím kolo, ale vzhledem k faktu, že olej šel přes brzdu, naštěstí zadní..tak to budu sledovat jen u garáže, pokud Generál potvrdí, že se to dá přejet k němu, jede tam potvora hned o výplatě, už z toho šílím.. a všechno to začalo zlobit, když jsem se já začala zajímat o jednu R6, jak naschvál.. Chci jet do Varů na sraz, máme tady ještě jednu akci a tak dále.. i kdybych měla tu motorku odtlačit pěšky, tak jí ke Generálovi šoupnu, ať se to máše líbí, nebo ne.. grrrr...

BTW : Kocour už to má taky spočítaný, dnes ve 14 hodin mu zůstanou koule u veterináře, ten už mě taky se*e..zmetek mi označkoval hlavu v noci

Naposledy editováno 12.06.2014 13:21:46

12.6.2014 v 13:41 | Nahoru | #564
Tirrilca> jo to tak bývá, začneš mít zálusk na jinou a hned se ti to odmění na JIPce jí vyléčej , ale řeknu ti, mít kocoura co mi v noci namočí moje číro, tak nevím jestli by mu na veterině zůstali jen koule

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

12.6.2014 v 13:48 | Nahoru | #565
Tirrilca> No rád bych,snad to všechno časově vyjde

12.6.2014 v 20:13 | Nahoru | #566
fubutomas> budu držet palce

bandar57> tohle musím chápat, přesluhoval, značil si svoje teritorium..a já jsem holt jeho
horší zážitek byl po narkoze, když se probral chudák, myslela jsem, že se zabije, co dělal.. teď už sice nesebevraždí, ale leká se, hrozně se bojí, no je to hrozný, až mě to bolí za něj

tak a teď k motorce.. šroub konečně povolil a stav je takový - olej tam je, na policajta to nepostavím, teče ven, takže tam je, smrdí stejně jako ten na kole, jenže už nikde nic nekape.. na to kolik ho tam je, mě furt vrtá hlavou, kde se vzal na kole..

12.6.2014 v 20:35 | Nahoru | #567
Tirrilca> však já to nemyslel zle, babička měla dvě holky-maltézáčky a když začlo běhání po doktorech a nakonec mladší vzali obě oči, tak mi běhal mráz po zádech hodně dlouho
ten únik oleje, jen tak se mi ale vůbec nelíbí, zavolej G.určitě ti poradí, a držim palce ať to máš brzy v pořádku

12.6.2014 v 22:16 | Nahoru | #568
no s Generalem vysim na drate kazdou chvili, ten uz vi snad i o mich zajecich umyslech s plexisklem :D ja normalne blbe vidim.. Kdyz je nejak prekazka a necucim pred sebe do dali, ci-li potrebuju kouknout pred kolo, musim si stoupnout :D

12.6.2014 v 22:26 | Nahoru | #569
já plexi z Máni nesundám, jsem poučenenej z Boba, po víkendu na něm mám ruce vytahaný jak průměrnej orangután , kdežto na Máně v pohodě, větřík přiletí a přeletí plexi i helmu

12.6.2014 v 22:45 | Nahoru | #570
Tirrilca> Ahoj, taky sem jeden rok zkoušel plexi, ale šlo pryč. Za prvé to na "čopru" není to pravý ořechový, pak se časem poškrábe a když jedeš proti západu slunce, tak musíš koukat přes něj. Navíc se mi zdálo to,že točení větru za pexi je horší, než když to na mně fičí rovnou. Při dešti se musí jet hodně opatrně, protože skrz není vidět,štítek na přilbě snadno otřu rukavicí. Já na plexi nenašel nic, co by mi vyhovovalo,ale pokud někomu vyhovuje,tak nic proti.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 9 25.4.2024 v 07:41 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda