Na jaře roku 2011 jsem po dlouhém rozmýšlení zakoupil pár bot SIDI Crossfire za celkem dost vysokou cenu v prodejně firmy PSI v Praze. Boty jsou to fakt pohodlný a zvyknul jsem si na ně velmi rychle, ale po několika tréninkách jsem si všimnul, že jsou roztrhané gumové chrániče na vnitřních kloubech. To mě na na nových botech dost zklamalo a řekl jsem si, že bych to měl reklamovat. Pak ale přišly dvoudenní závody a po nich byly chrániče ještě víc dotrhané a jeden kloub se rozpadnul. Zanesl jsem je tedy do prodejny PSI k reklamaci, po nějaké době mi volali, že mi boty opraví a že to bude stát 1200,- Kč a ptali se jestli s tím souhlasím. To jsem odmítnul, protože jsem nechtěl vrážet peníze do něčeho, za co už jsem zaplatil takovej ranec, pak se nic nedělo, po týdnu jsem dostal email, že boty jsou k vyzvednutí na prodejně. Tam jsem si je vyzvedl, samozřejmě neopravené. Potom už jenom následovala korespondence s firmou Motopalič, která je výhradním dovozcem bot SIDI a která posuzovala oprávněnost reklamace, opakovala se stejná písnička s tím, že bych měl zaplatit za opravu a skončilo to tím, že přestali odpovídat. Email na centrálu SIDI v itálii zůstal také bez odpovědi.
Takže tímto bych Vás chtěl varovat před Sidi Crossfire, páč je to šmejd nedomyšlenej, a prodejci tohodle šmejdu jsou na tom podobně. Už jsem o podobných případech slyšel, taky jsem něco pročetl na Thumpertalk, ale v americe firma SIDI svým zákazníků potrhané chrániče kloubů opravuje zdarma.
Naposledy editováno 19.01.2012 09:58:54
1 reakcí na tento příspěvek Sidi Crossfire 2011 rozhodně nekupovat
nedávno byla v tv reportáž na téma boty,(normální obuv) naprosto ten samej případ a argumentace byla že dalším užíváním se poškození zvětšilo o oprava se podražila, proto část nákladů ponese zákazník, dle právníků to bylo v pořádku
Dominik-Duka píše: no nechci se nikoho zastávat, ale pokud jsi zjistil poškození měl jsi hned reklamovat, né je mrvit dál
nedávno byla v tv reportáž na téma boty,(normální obuv) naprosto ten samej případ a argumentace byla že dalším užíváním se poškození zvětšilo o oprava se podražila, proto část nákladů ponese zákazník, dle právníků to bylo v pořádku
to je možný, ale v mým případě se jenom ztratila ta segrovka z kloubu, krytky by museli nalepit nový i tak a to je podle mě na celé opravě nejdražší